Nałęczów: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów
Numer ogłoszenia: 13818 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nałęczów , al. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 081 5014500, faks 081 5014500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naleczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów jak określono w uchwale Rady Miejskiej w Nałęczowie nr XXXVI/298/14 z dnia 7 listopada 2014 r. 2. Granica obszaru objętego planem przebiega następująco: a) począwszy od skrzyżowania ulicy Kolejowej z drogą gminną nr 107893L, dalej w kierunku wschodnim północną granicą pasa drogowego tej drogi do granicy obrębu Strzelce, dalej na południe granicą obrębu Strzelce do południowej granicy działki nr 157 i dalej w kierunku zachodnim południowymi granicami działek nr 157, 156/1, 155/2 w obrębie Strzelce do ulicy Głębocznica, następnie w kierunku południowym wschodnią granicą ulicy Głębocznica do skrzyżowania z ulicą Pałuby, dalej w kierunku wschodnim północną granicą pasa drogowego ulicy Pałuby do skrzyżowania z ulicą Poniatowskiego i dalej w kierunku północnowschodnim i wschodnim granicą pomiędzy obrębami Strzelce i Bochotnica do drogi powiatowej nr 2202L i dalej na południe przez tą drogę do wschodniej granicy ogródków działkowych i dalej na południe wschodnią granicą ogródków działkowych do ulicy Łąkowej, następnie na południe przez łąki i dolinę Bochotniczanki do północnowschodniego narożnika działki cmentarza komunalnego i dalej na południe i zachód granicą cmentarza do drogi dojazdowej do cmentarza, następnie na południe tą drogą do skrzyżowania z ulicą Bochotnica (drogą wojewódzką nr 830) i dalej na zachód północną granicą ulicy Bochotnica do skrzyżowania z ulicą Polną, następnie na południe zachodnią granicą ulicy Polnej do skrzyżowania z ulicą Słowiczą, dalej od tego skrzyżowania w kierunku zachodnim południową granicą ulicy Słowicza do wschodniej granicy lasu na Górze Jabłuszko tj. do granicy strefy ochronnej A Uzdrowiska Nałęczów i dalej granicą strefy A aż do skrzyżowania ulic Armatnia Góra i Kolejowa i dalej od tego skrzyżowania na zachód północną granicą ulicy Armatnia Góra do skrzyżowania z ulicą Lasockiego, następnie na północ wschodnią granicą ulicy Lasockiego do skrzyżowania z ulicą Spółdzielcza i dalej na wschód południową granicą ulicy Spółdzielczej do skrzyżowania z ulicą Kolejową i dalej na północ zachodnią granicą ulicy Kolejowej do skrzyżowania z drogą gminną nr 107893L. 3. Szczegółowy przebieg granic opracowania został określony w załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały. 4. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: a) sporządzenie tekstu i rysunku projektu planu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami). b) zakres opracowania określony jest w art. 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). c) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami); d) sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. e) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587); f) kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587); g) opracowanie rysunku projektu planu w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz JPG, na nośnikach cyfrowych działających na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego; h) zamieszczenie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów w BIP Nałęczów w zakładce prawo miejscowe; i) przekazanie do publikacji wraz z załącznikami uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Obszaru I Nałęczów w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego. Forma opracowania projektu planu miejscowego: 1. W postaci dokumentu na papierze: 3 egzemplarze opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z granicami określonymi w uchwale (rysunek w skali 1:1000 i tekst planu) wraz z 2 egzemplarzami dokumentacji formalnoprawnej (oryginał i kopia) oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć oraz, że wykonana została zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby wszystkie egzemplarze rysunku planu w wersji papierowej były zafoliowane lub wykonane na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość. 2. Wersja elektroniczna planu 2 egzemplarze - rysunek w formacie PDF oraz JPG, tekst planu w PDF i Word. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1. Przygotował komplet dokumentów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu. 2. Uczestniczył w posiedzeniach: Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, Komisjach Rady Miejskiej w Nałęczowie, sesjach Rady Miejskiej w Nałęczowie oraz brał udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w planie. 3. Uczestniczył w spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Przygotował propozycje sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu planu. 5. Uzyskał opinie i uzgodnienia właściwych instytucji i organów. 6. Przygotował projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu. 7. Brał udział w dyskusji publicznej i przygotował z niej protokół. 8. Przygotował propozycje sposobu rozpatrzenia składanych uwag dotyczących projektu planu i ewentualne wniósł poprawki. 9. Opracował ostateczną wersję planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedstawienia Radzie Miejskiej w Nałęczowie do uchwalenia. Przedmiot umowy zostanie wykonany etapami, stanowiącymi przedmiot odrębnych odbiorów i fakturowania zgodnie z terminami ich realizacji określonymi w harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: realizacji z należytą starannością co najmniej 2 usług, których przedmiotem było opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o powierzchni minimum 50 ha każdy, na terenach objętych ochroną konserwatorską, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez realizację usługi rozumie się publikację uchwały o sporządzeniu planu zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa. Na okoliczność potwierdzenia należytego wykonania usług, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia poświadczenia wykonania zamówienia lub stosownych referencji potwierdzających wykonanie usług
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - dysponowania zespołem, z których przynajmniej jedna osoba wpisana jest na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest złożenie stosownego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, - zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostaje niezmienione, - zaistnienia potrzeby wykonania prac dodatkowych, nie objętych niniejszą umową koniecznych do jej prawidłowego wykonania, szczególnie tych, bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane cele kontraktu. - istotne zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia nieprzewidzianej zmiany podwykonawców, - wystąpienia nieprzewidzianej zmiany osób upoważnionych do kontaktowania i realizacji umowy, - ograniczenia zakresu usług w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha ich wykonania oraz zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy o ich wartość. W powyższym przypadku Wykonawca przy udziale Zamawiającego przygotuje protokół na dzień rezygnacji, w którym zostaną wyszczególnione usługi, w których zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty netto, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów pokój nr 13..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NAŁĘCZÓW
- Dostawa i montaż lamp oświetleniowych zasilanych ogniwami fotowoltaicznymi na terenie Gminy Nałęczów
więcej: przetargi NAŁĘCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck
- Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Mszana Dolna
- ,, Opracowanie planu ogólnego Gminy Góra wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego,,
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Zapolice
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Tomaszów Lubelski"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.