eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nałęczów › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Nałęczów: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów
Numer ogłoszenia: 13818 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nałęczów , al. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 081 5014500, faks 081 5014500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naleczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów jak określono w uchwale Rady Miejskiej w Nałęczowie nr XXXVI/298/14 z dnia 7 listopada 2014 r. 2. Granica obszaru objętego planem przebiega następująco: a) począwszy od skrzyżowania ulicy Kolejowej z drogą gminną nr 107893L, dalej w kierunku wschodnim północną granicą pasa drogowego tej drogi do granicy obrębu Strzelce, dalej na południe granicą obrębu Strzelce do południowej granicy działki nr 157 i dalej w kierunku zachodnim południowymi granicami działek nr 157, 156/1, 155/2 w obrębie Strzelce do ulicy Głębocznica, następnie w kierunku południowym wschodnią granicą ulicy Głębocznica do skrzyżowania z ulicą Pałuby, dalej w kierunku wschodnim północną granicą pasa drogowego ulicy Pałuby do skrzyżowania z ulicą Poniatowskiego i dalej w kierunku północnowschodnim i wschodnim granicą pomiędzy obrębami Strzelce i Bochotnica do drogi powiatowej nr 2202L i dalej na południe przez tą drogę do wschodniej granicy ogródków działkowych i dalej na południe wschodnią granicą ogródków działkowych do ulicy Łąkowej, następnie na południe przez łąki i dolinę Bochotniczanki do północnowschodniego narożnika działki cmentarza komunalnego i dalej na południe i zachód granicą cmentarza do drogi dojazdowej do cmentarza, następnie na południe tą drogą do skrzyżowania z ulicą Bochotnica (drogą wojewódzką nr 830) i dalej na zachód północną granicą ulicy Bochotnica do skrzyżowania z ulicą Polną, następnie na południe zachodnią granicą ulicy Polnej do skrzyżowania z ulicą Słowiczą, dalej od tego skrzyżowania w kierunku zachodnim południową granicą ulicy Słowicza do wschodniej granicy lasu na Górze Jabłuszko tj. do granicy strefy ochronnej A Uzdrowiska Nałęczów i dalej granicą strefy A aż do skrzyżowania ulic Armatnia Góra i Kolejowa i dalej od tego skrzyżowania na zachód północną granicą ulicy Armatnia Góra do skrzyżowania z ulicą Lasockiego, następnie na północ wschodnią granicą ulicy Lasockiego do skrzyżowania z ulicą Spółdzielcza i dalej na wschód południową granicą ulicy Spółdzielczej do skrzyżowania z ulicą Kolejową i dalej na północ zachodnią granicą ulicy Kolejowej do skrzyżowania z drogą gminną nr 107893L. 3. Szczegółowy przebieg granic opracowania został określony w załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały. 4. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: a) sporządzenie tekstu i rysunku projektu planu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami). b) zakres opracowania określony jest w art. 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). c) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami); d) sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. e) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587); f) kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587); g) opracowanie rysunku projektu planu w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz JPG, na nośnikach cyfrowych działających na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego; h) zamieszczenie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru I Nałęczów w BIP Nałęczów w zakładce prawo miejscowe; i) przekazanie do publikacji wraz z załącznikami uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Obszaru I Nałęczów w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego. Forma opracowania projektu planu miejscowego: 1. W postaci dokumentu na papierze: 3 egzemplarze opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z granicami określonymi w uchwale (rysunek w skali 1:1000 i tekst planu) wraz z 2 egzemplarzami dokumentacji formalnoprawnej (oryginał i kopia) oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć oraz, że wykonana została zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby wszystkie egzemplarze rysunku planu w wersji papierowej były zafoliowane lub wykonane na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość. 2. Wersja elektroniczna planu 2 egzemplarze - rysunek w formacie PDF oraz JPG, tekst planu w PDF i Word. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1. Przygotował komplet dokumentów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu. 2. Uczestniczył w posiedzeniach: Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, Komisjach Rady Miejskiej w Nałęczowie, sesjach Rady Miejskiej w Nałęczowie oraz brał udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w planie. 3. Uczestniczył w spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Przygotował propozycje sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu planu. 5. Uzyskał opinie i uzgodnienia właściwych instytucji i organów. 6. Przygotował projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu. 7. Brał udział w dyskusji publicznej i przygotował z niej protokół. 8. Przygotował propozycje sposobu rozpatrzenia składanych uwag dotyczących projektu planu i ewentualne wniósł poprawki. 9. Opracował ostateczną wersję planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedstawienia Radzie Miejskiej w Nałęczowie do uchwalenia. Przedmiot umowy zostanie wykonany etapami, stanowiącymi przedmiot odrębnych odbiorów i fakturowania zgodnie z terminami ich realizacji określonymi w harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: realizacji z należytą starannością co najmniej 2 usług, których przedmiotem było opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o powierzchni minimum 50 ha każdy, na terenach objętych ochroną konserwatorską, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez realizację usługi rozumie się publikację uchwały o sporządzeniu planu zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa. Na okoliczność potwierdzenia należytego wykonania usług, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia poświadczenia wykonania zamówienia lub stosownych referencji potwierdzających wykonanie usług

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - dysponowania zespołem, z których przynajmniej jedna osoba wpisana jest na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest złożenie stosownego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, - zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostaje niezmienione, - zaistnienia potrzeby wykonania prac dodatkowych, nie objętych niniejszą umową koniecznych do jej prawidłowego wykonania, szczególnie tych, bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane cele kontraktu. - istotne zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia nieprzewidzianej zmiany podwykonawców, - wystąpienia nieprzewidzianej zmiany osób upoważnionych do kontaktowania i realizacji umowy, - ograniczenia zakresu usług w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha ich wykonania oraz zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy o ich wartość. W powyższym przypadku Wykonawca przy udziale Zamawiającego przygotuje protokół na dzień rezygnacji, w którym zostaną wyszczególnione usługi, w których zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty netto, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów pokój nr 13..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.