eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZETU LABORATORYJNEGO DO PRACOWNI HODOWLI KOMÓRKOWYCH CZ. I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Warszawa: DOSTAWA SPRZETU LABORATORYJNEGO DO PRACOWNI HODOWLI KOMÓRKOWYCH CZ. I
Numer ogłoszenia: 138175 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZETU LABORATORYJNEGO DO PRACOWNI HODOWLI KOMÓRKOWYCH CZ. I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem i wyposażeniem dodatkowym. Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa. Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarki niskotemperaturowej z systemem awaryjnego podtrzymywania temperatury. Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek wysokiej czułości. Zadanie Nr 5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatu myjąco - dezynfekującego do szkła laboratoryjnego i lampy UV przejezdne na statywie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 42.52.00.00-7, 39.71.11.20-6, 38.43.45.00-1, 39.71.31.00-4, 31.51.50.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Zadanie Nr 2 - 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) Zadanie Nr 3 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Zadanie Nr 4 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Zadanie Nr 5 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 07.07.2014r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do pracowni hodowli komórkowych cz. I - zadanie nr ........ Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawom objętym przedmiotem zamówienia. ZADANIE NR 1 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej trzy dostawy specjalistycznej aparatury dla laboratoriów o profilu biologiczno - medycznym o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE NR 2 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej trzy dostawy specjalistycznej aparatury dla laboratoriów o profilu biologiczno - medycznym o łącznej wartości nie mniejszej niż 85 000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE NR 3 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej trzy dostawy specjalistycznej aparatury dla laboratoriów o profilu biologiczno - medycznym o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE NR 4 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej trzy dostawy specjalistycznej aparatury dla laboratoriów o profilu biologiczno - medycznym o łącznej wartości nie mniejszej niż 550 000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE NR 5 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej trzy dostawy specjalistycznej aparatury dla laboratoriów o profilu biologiczno - medycznym o łącznej wartości nie mniejszej niż 39 000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe lub dysponuje zdolnością kredytową w wysokości: dla zadania nr 1 - 50 000,00 zł brutto dla zadania nr 2 - 85 000,00 zł brutto dla zadania nr 3 - 60 000,00 zł brutto dla zadania nr 4 - 550 000,00 zł brutto dla zadania nr 5 - 39 000,00 zł brutto b) dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: dla zadania nr 1 - 50 000,00 zł brutto dla zadania nr 2 - 85 000,00 zł brutto dla zadania nr 3 - 60 000,00 zł brutto dla zadania nr 4 - 550 000,00 zł brutto dla zadania nr 5 - 39 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    DLA ZADANIA NR 2 Certyfikaty: producenta i serwisu (ISO), certyfikat bezpieczeństwa niezależnego laboratorium atestacyjnego, autoryzacja serwisu oraz test instalacyjny zgodny z normą PN-EN 12469. Wszystkie w.w. dokumenty muszą być dostarczone w wersji oryginalnej, a jeśli są sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3, 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. - opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiednie pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 6) oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek 22, pokój nr 7 (wejście przez biuro przepustek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - KANCELARIA JAWNA WAT, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, bud. nr 100, pokój 130 (wejście przez biuro przepustek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Rozwój Klastra Centrum Inżynierii Biomedycznej Umowa Nr UDA-POIG.05.01.00-00-013/12-00, FS/32-015/2013/WAT.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem i wyposażeniem dodatkowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem i wyposażeniem dodatkowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa zamrażarki niskotemperaturowej z systemem awaryjnego podtrzymywania temperatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zamrażarki niskotemperaturowej z systemem awaryjnego podtrzymywania temperatury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek wysokiej czułości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek wysokiej czułości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa automatu myjąco - dezynfekującego do szkła laboratoryjnego i lampy UV przejezdne na statywie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa automatu myjąco - dezynfekującego do szkła laboratoryjnego i lampy UV przejezdne na statywie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.31.00-4, 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.