eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Olkusz: Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu.
Numer ogłoszenia: 138074 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu , al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6414044, faks 032 7547721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu, oraz Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wolbromiu w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu zakres prac szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się Liczba budynków objętych termomodernizacją. budynek KPPSP Olkusz, JRG Wolbrom Ocieplenie ścian zewnętrznych stropu oraz stropodachu Wymiana okien Wymiana drzwi Wymiana bram garażowych Wymiana świetlików Modernizacja instalacji CO Montaż kurtyn powietrznych Montaż kolektorów słonecznych o powierzchni 6,75 m2 o mocy 36 kW Montaż perlatorów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.32.40.00-4, 45.44.21.10-1, 45.31.12.00-2, 45.21.61.00-5, 45.42.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.31.51.00-9, 45.31.10.00-0, 45.21.61.21-8, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości. Dla części 1. 25 000,00 PLN (słownie złotych dwadzieścia pięć tysięcy 00/100). Dla części 2. 20 000,00 PLN (słownie złotych dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu nr konta 66 1240 2294 1111 0010 6326 5146 Bank Pekao S.A. (w tytule przelewu należy wpisać: Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu wadium w przetargu nieograniczonym na: Część nr 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjacy odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot o łącznej wartości co najmniej. Część nr 1. 500.000 PLN brutto. Część nr 2. 350.000 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1. Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z zał. 2a do SIWZ). Część nr 2. Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z zał. 2a do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1. Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z zał. 2a do SIWZ). Część nr 2. Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z zał. 2a do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia, nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia, zobowiązany będzie do wykonania harmonogramu rzeczowego, wg załączonego wzoru (załącznik nr 9a, 9b do SIWZ) i przedstawienia go Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - gwarancja na stolarkę okienną - 6

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkusz al. 1000-lecia 2c 32 300 Olkusz pokój nr 62 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu, al.1000-lecia 2c 32 300 Olkusz, pokój nr 37 sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie pn. Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej z powiatów chrzanowskiego, bocheńskiego oraz olkuskiego, dofinansowywanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w ramach II konkursu Programu Priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS Green Investment Scheme). Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacjia budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu adres 32-300 Olkusz, Aleja 1000 lecia 2c,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż kurtyn powietrznych Wymiana bram garażowych segment A+C Wymiana okien segment A+B+C Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją segment B+C Ocieplenie stropodachu nad segmentem A Ocieplenie ścian zewnętrznych segment A+B+C Zastosowanie kolektorów słonecznych Modernizacja instalacji CO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.44.21.10-1, 45.31.12.00-2, 45.21.61.00-5, 45.42.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.21.61.21-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na stolarkę okienną - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacji budynku Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu adres 32-340 Wolbrom ul. Brzozowska b/n..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi wejściowych Wymiana okien segment ABC Wymiana bram garażowych Zastosowanie kolektorów słonecznych i perlatorów Ocieplenie stropodachu wentylowanego segment B Ocieplenie dachu garaży segment AC + cześć środkowa administracyjna segment B Ocielenie ścian zewnętrznych garaży segment A+C, część administracyjnej segment B Wymiana świetlików Modernizacja instalacji CO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.32.40.00-4, 45.44.21.10-1, 45.31.12.00-2, 45.21.61.00-5, 45.42.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.31.51.00-9, 45.31.10.00-0, 45.21.61.21-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na stolarkę okienną - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.