eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Kartuzy: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II.
Numer ogłoszenia: 137835 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego- II. Roboty prowadzone będą na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wg lokalizacji szczegółowej określonej przez pracownika ZDP Kartuzy. 2.Przedsięwzięcie obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419 G w miejscowości Mirachowo poprzez wykonanie zjazdów i chodnika, Zadanie Nr 2: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1922 G w miejscowości Ostrzyce poprzez wykonanie zjazdów i chodnika na odcinku 288 m i zmiennej szerokości od 1 m do 1,5 m. 3. Budowa chodnika w ramach przebudowy drogi powiatowej, obejmuje: Zadanie nr 1: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419 G w miejscowości Mirachowo poprzez wykonanie zjazdów i chodnika - na odcinku o długości 257 m i szerokości 2,0 m: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,257 2)Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 257m i szer. 2,0m wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 51,4 3) Roboty ziemne koparką podsiębierną, grunt kat. III wraz z wywiezieniem urobku na odległość 5km - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 74,2 4) Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi wraz z pozyskaniem materiału na nasyp m3 40,0 5) Zagęszczenie mechaniczne nasypu, wskaźnik zagęszczenia Is=1,0m3 40,0 6) Ława betonowa B-15 pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka m3 17,3 7) Krawężniki betonowe 100x30x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 187,0 8) Krawężniki betonowe najazdowe 100x22x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 51,0 9) Opornik betonowy 100x25x12 na podsypce cementowo - piaskowej mb 50,0 10) Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonaniem rowka mb 263,0 11) Podsypka z piasku gr. 5cm pod chodnik i wjazdy m2 592,0 12) Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5Mpa (chodnik) m2 442,0 13) Podbudowa betonowa bez dylatacji, kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5Mpa - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu, krotność = -2 (chodnik) m2 442,0 14) Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm m2 442,0 15) Wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego, gr. warstwy po zagęszczeniu 15cm (zjazdy) m2 150,0 16) Wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu (zjazdy) m2 150,0 17) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm m2 150,0 18) Ułożenie rur osłonowy dwudzielnych Arot 110 na istniejących kablach mb 15,0 19) Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 236,0 20) Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 47,2 21) Humusowanie gr.10cm, obsianie pasa zieleni, skarp trawą na długości 230m i szer. 1,5m m2 345,0 Zadanie nr 2: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1922 G w miejscowości Ostrzyce poprzez wykonanie zjazdów i chodnika - na odcinku długości 288 m i zmiennej szerokości od 1 m do 1,5 m: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,288 2) Rozbiórka istniejącego krawężnika (191m) wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 20,1 3) Rozbiórka istniejących obrzeży 8x30 (8m) wraz z ławą i utylizacją m3 0,8 4) Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych 50x50cm wraz z podbudową oraz utylizacją m2 129,0 5) Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej prefabrykowanej wraz z podbudową m2 29,0 6) Przełożenie nawierzchni istniejącego wjazdu z kostki betonowej, prefabrykowanej na podsypce cem.-piaskowej gr. 4cm (w celu wymiany krawężnika) m2 7,0 7) Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 142m i szer. 1,5m wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 21,3 8) Roboty ziemne koparką podsiębierną, grunt kat. III wraz z wywiezieniem urobku na odległość 5km - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 49,6 9) Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi wraz z pozyskaniem materiału na nasyp m3 15,0 10) Zagęszczenie mechaniczne nasypu, wskaźnik zagęszczenia Is=1,0 m3 15,0 11) Ława betonowa B-15 pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka m3 17,3 12) Krawężnik betonowe wystające 100x30x15 na podsypce cementowo - piaskowej mb 288,0 13) Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonaniem rowka mb 243,0 14) Podsypka z piasku gr. 5cm pod chodnik i wjazdy m2 443,5 15) Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5Mpa m2 391,5 16) Podbudowa betonowa bez dylatacji, kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5Mpa - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu, krotność = -2 m2 391,5 17) Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm m2 282,5 18) Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm m2 109,0 19)Wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego, gr. warstwy po zagęszczeniu 15cm m2 52,0 20) Wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu (zjazdy) m2 52,0 21) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm m2 37,5 22) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm m2 7,5 23) Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 288,0 24) Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 57,6 25) Regulacja wysokościowa ram i pokryw studni TP szt 4,0 26) Humusowanie gr.10cm, obsianie pasa zieleni, skarp trawą na długości (60+20+142m) i szer. 1,5m m2 333,0 4. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 5. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót. 7. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy - uproszczony wg przedmiaru robót dla każdego zadania odrębnie. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia - projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. 9. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 10. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWIZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.14 - 45.23.34.14 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) za całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 01.08.2016 r. do godz. 11:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu: Wadium - przetarg nieograniczony - na budowę chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego- II. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, dokument wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres.8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.10. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie chodników z kostki betonowej brukowej lub granitowej o wartości każdej roboty co najmniej 100 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie robót budowlanych oraz załączenia dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (najważniejsze roboty budowlane) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników z kostki betonowej brukowej lub granitowej o wartości każdej roboty co najmniej 100 000,00 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3)Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4)W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w punkcie 2. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania zamówienia, 2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 3) udziału kierowników robót, 4) udziału podwykonawców. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1) przerwy realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, działanie siły wyższej, 2) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty oraz robót zamiennych, które wystąpiły w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, 3) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany wynikającej z rozliczenia faktycznie wykonanych robót. 5. Warunki dokonywania zmian: 1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np. zmiany adresowe. 7. Zmiana kierowników robót i podwykonawców może nastąpić za zgodą Zamawiającego w formie pisemnego potwierdzenia pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający dokonuje w/w zmiany na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy lub podwykonawcy, Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nową osobę lub nowego podwykonawcę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach niż wymagane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, pokój nr 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.