eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Jednoetapowy konkurs o wartości poniżej 209.000 euro na opracowanie spójnej koncepcji i przeprowadzenie wspólnej kampanii reklamowej cyklu koncertów wROCK for Freedom 2016 oraz otwarcia Centrum Historii Zajezdnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Wrocław: Jednoetapowy konkurs o wartości poniżej 209.000 euro na opracowanie spójnej koncepcji i przeprowadzenie wspólnej kampanii reklamowej cyklu koncertów wROCK for Freedom 2016 oraz otwarcia Centrum Historii Zajezdnia
Numer ogłoszenia: 137557 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108587 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek "Pamięć i Przyszłość", ul. Grabiszyńska 184, 53-235 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 715 96 00, faks 71 334 90 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Jednoetapowy konkurs o wartości poniżej 209.000 euro na opracowanie spójnej koncepcji i przeprowadzenie wspólnej kampanii reklamowej cyklu koncertów wROCK for Freedom 2016 oraz otwarcia Centrum Historii Zajezdnia.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie spójnej koncepcji i przeprowadzenia wspólnej kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal wROCK for Freedom 2016 oraz otwarcie Centrum Historii Zajezdnia 2.Celem konkursu jest wyłonienie: a.najlepszej pod względem spójności, funkcjonalności i realizacji koncepcji kampanii reklamowej festiwalu wROCK for freedom 2016 oraz otwarcia Centrum Historii Zajezdnia; b.autora (zespołu autorskiego), który otrzyma zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem będzie uszczegółowienie koncepcji oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej festiwalu wROCK for freedom 2016 oraz otwarcia Centrum Historii Zajezdnia.

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 7

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: zg.z regulaminem nagrodą za1.m-ce jest zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnejręki.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Mind Progress sp.zo.o., ul. Tęczowa 7, 53-601 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 0 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.