eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Mikołów: świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
Numer ogłoszenia: 137488 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie diagnoz predyspozycji zawodowych uczestników/czek CIS, zakończonych sporządzeniem nie mniej niż 18 a nie więcej niż 25 diagnoz na etapie rekrutacji w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przeprowadzonej rekrutacji bądź w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. a) Usługa będzie polegała na przeprowadzeniu dla każdego uczestnika/czki projektu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniej niż 60 min. sesji wraz z testem preferencji zawodowych. 2. Przeprowadzenie poradnictwa zawodowego w ramach projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego-edycja 2015 w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w formie indywidualnych konsultacji w ramach usług wspierających aktywizację zawodową w wymiarze nie mniej niż 24 nie więcej niż 28 godzin ( średnio 4 godziny zegarowe miesięcznie). Zakres indywidualnych konsultacji w ramach usług wspierających aktywizację zawodową powinien obejmować m.in.: a) pomoc w zaplanowaniu indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, b) określenie predyspozycji zawodowych i wybór właściwego szkolenia zawodowego zgodnego z predyspozycjami, stanem zdrowia, c) Indywidualny Plan Działania, d) aktywne poszukiwanie zatrudnienia dla uczestników/uczestniczek projektu, pozyskiwanie informacji nt. wolnych stanowisk pracy. Obowiązki Wykonawcy: 1. Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2. Prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania 3. Współpraca z koordynatorem projektu pn. Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego -edycja 2015 i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie. 4. Prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego. 5. Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dzienne listy obecności uczestników/uczestniczek zajęć; b) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) oświadczenia uczestników/uczestniczek potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych. 7. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za usługę, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) niezgłoszeniu się uczestników/uczestniczek na zajęcia; b) przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo; c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników/uczestniczek zajęć; b) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia usługi 9. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom: a) materiały dydaktyczne- testy, teczki zawodoznawcze, pozostałe materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 10. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 11. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 13. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować min. 1 osobą która posiada ukończone studia podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej 43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej 43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.