Lubawka: Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych w Lubawce
Numer ogłoszenia: 137459 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka , Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: lubawka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pełnowymiarowej Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych w Lubawce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy nowej Sali gimnastycznej w miejscu obecnie istniejących sal przy ul. Mickiewicza 4 w Lubawce, na działce nr 708 obręb 3, stanowiącej własność Zamawiającego. W ramach zamówienia istniejący kompleks dwóch sal gimnastycznych przedzielonych pomieszczeniem gospodarczym będzie podlegał wyburzeniu a w jego miejsce wybudowana zostanie pełnowymiarowa sala gimnastyczna, częściowo piętrowa, z zapleczem sanitarno - szatniowym w zabudowie tradycyjnej. Wymiary Sali: długość: 31,38 m., szerokość: 19,15 m., wysokość: 7,66 m. Powierzchnia użytkowa parteru i piętra łącznie: 846,85 m2. Na I piętrze usytuowano taras (antresolę) o powierzchni 69,39 m2 dla kibiców. Zadanie obejmuje budowę Sali gimnastycznej wraz z instalacjami wewnętrznymi na działce gminnej całkowicie uzbrojonej, zaplecza sanitarno - szatniowego, 3 miejsc postojowych, nawierzchni utwardzonych i opasek wokół budynku. Na budynku Sali zaprojektowano dach łukowy z pokryciem z blachy stalowej o promieniu łuku 27,84 m. Wysokość budynku: 11,75 m. Nawierzchnia Sali sportowej: systemowa podłoga sportowa, podwójnie legarowana, powierzchniowo-sprężysta z parkietu dębowego gr. 22 mm. Sala sportowa z pełnowymiarowym boiskiem do piłki koszykowej. Zamówienie obejmuje również zakup i montaż fabrycznie nowego wyposażenia obiektu w urządzenia stałe trwale mocowane do podłoża. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przygotowanie terenu pod budowę: 2.1.1. Przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, 2.1.2. Rozbiórka dwóch sal gimnastycznych oraz pomieszczenia gospodarczego, 2.1.3. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. 2.2. Architektura i konstrukcja. 2.3. Zagospodarowanie terenu: parkingi, nawierzchnie utwardzone, opaski: 2.3.1. Stanowiska parkingowe i opaski, 2.3.2. Przykanaliki deszczowe. 2.4. Instalacje sanitarne wewnętrzne: 2.4.1. Wewnętrzna kanalizacja sanitarna + instalacja wodna, 2.4.2. Instalacja centralnego ogrzewania, 2.4.3. Wentylacja mechaniczna. 2.5. Instalacje elektryczne: 2.5.1. Instalacja wlz, 2.5.2. Instalacje odbiorcze, 2.5.3. Instalacja połączeń wyrównawczych, 2.5.4. Instalacja przyzywowa, 2.5.5. Instalacja odgromowa, 2.5.6.Prace kontrolno - pomiarowe. 2.6. Wyposażenie Sali gimnastycznej w urządzenia trwale mocowane z podłożem. Szczegółowy zakres robót budowlanych i urządzeń: określa przedmiar robót, który jest integralną częścią niniejszej SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 01 sierpnia 2016 r. do godziny 10.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektów sportowych kubaturowych o wartości każdej z robót minimum 2 000 000,00 zł brutto (z podatkiem VAT). Roboty te winny być wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 PLN (dwieście tysięcy złotych). Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy i opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta cenowa, pełnomocnictwo, wycena elementów robót, harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) Zmiana umowy jest nieistotna i nie dotyczy treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiana nieistotna rozumiana jest w ten sposób, że wiedza o jej wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania; 2) Zmiana umowy jest istotna w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami: a) zmiana umowy wywołana została przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, oraz: - nie powoduje zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, - nie powoduje zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu jak też nie prowadzi do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu; b) występuje zgodna wola stron umowy na jej wprowadzenie. 2. Przed dokonaniem zmiany zawartej umowy Zamawiający dokona oceny istotności zmiany w odniesieniu do realiów danego przypadku, uwzględniając konieczność zachowania podstawowych zasad procedur udzielania zamówień publicznych, tj: - zasady uczciwej konkurencji, - zasady równego traktowania wykonawców, - zasady przejrzystości. 3. Szczegółowy zakres dopuszczalnych zmian i warunki ich wprowadzenia do umowy są następujące: - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przyczyn zewnętrznych uniemożliwiających prowadzenie robót na które żadna ze stron umowy nie miała żadnego wpływu np. powódź czy inne nieprzewidywalne okoliczności, - zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wykonawca zastosuje właściwą stawkę VAT do robót wykonywanych po dacie wprowadzenia zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubawka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać u Zamawiającego pokój nr 5 (parter) w cenie 150zł (obejmuje kserokopię SIWZ z załącznikami) lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Lubawka, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka, Biuro obsługi interesanta, pok. nr 8 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- "Przebudowa ulicy Anielewicza w miejscowości Lubawka"
- Modernizacja istniejącego na terenie Gminy Lubawka oświetlenia ulicznego
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.