eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Przebudowa drogi powiatowej nr 2254L Borzechów - Niedrzwica Kościelna na odcinku położonym na terenie na terenie gminy Niedrzwica Duża od km 3+505,74 do km 5+874,25. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Niedrzwica Duża: Przebudowa drogi powiatowej nr 2254L Borzechów - Niedrzwica Kościelna na odcinku położonym na terenie na terenie gminy Niedrzwica Duża od km 3+505,74 do km 5+874,25. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
Numer ogłoszenia: 137458 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147025 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2254L Borzechów - Niedrzwica Kościelna na odcinku położonym na terenie na terenie gminy Niedrzwica Duża od km 3+505,74 do km 5+874,25. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ i załącznik do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorys inwestorski ślepy, SST. 2.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania do 31.11.2016 r. chodnika oraz zjazdów po stronie chodnika na działki przyległe do przebudowywanej drogi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.Wykonawca może w roku 2016 wykonać większy zakres prac składających się na przedmiot zamówienia jednakże Zamawiający za prace wykonane w 2016 roku, ze względów budżetowych, może zapłacić wynagrodzenie jedynie do kwoty 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysiecy złotych 00/100). Jeżeli suma kosztów związanych z budową chodnika i zjazdów po stronie chodnika na działki przyległe do przebudowywanej drogi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia okaże się większa niż 200 000,00 zł, Zamawiający zapłaci w 2016 roku maksymalnie 200 000,00 zł. 4.Wykonawca wystawi fakturę za prace wykonane w 2016 roku do 23.12.2016 r. 5.Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. 6.Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie art. 630 § 1 zdanie pierwsze Kodeksu cywilnego. Zastosowanie będą miały także art. 630 §2 i 631 Kodeksu cywilnego. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Cenę za wykonanie zadania należy przedstawić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie i odpowiednim zakresem robót podanych w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - w przypadku niezłożenia, kosztorysu lub złożenia kosztorysu zawierającego błędy Zamawiający może uznać że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Dane z kosztorysu będą podstawą do rozliczeń za wykonywany przedmiot umowy, w tym do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, czy zaniechanych. Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Płatność za wykonane prace nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót na podstawie protokołu odbioru robót - zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Rozliczenie zadania nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysach ofertowych będących załącznikami do oferty przetargowej. 7.W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający asortymenty robót. Przedłożony harmonogram musi być zgodny z wymaganiami przez Zamawiającego terminami wykonania zamówienia i uwzględniać okres niezbędny do odbioru robót. Harmonogram musi uwzględniać prace, o których mowa w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 8.Zamawiający przekaże plac budowy na wniosek Wykonawcy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek poinformowania Zamawiającego o gotowości do przejęcia placu budowy od Zamawiającego. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca odpowiada za teren robót. 9.Zimowe utrzymanie drogi będącej przemiotem niniejszego zamówienia nalezy do Zamaiwającego - na czas odśnieżania Wykonawca ma obowiązek wpuszczenia na plac budowy służb Zamawiającego odpowiedzialnych za odśnieżanie. 10.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. O konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych Wykonawca poinformuje niezwłocznie pisemnie Zamawiającego podając zakres robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych należy przed rozpoczęciem ich realizacji sporządzić tzw. protokół konieczności wykonania tych robót. 11.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a)doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego b)rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich c)usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy d)organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; e) koszt wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz koszt opracowania projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót 12.Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy nalepki z następującymi informacjami: -data produkcji znaku, -nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku, -okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. min. 7 lat), -nazwa właściciela - Gmina Niedrzwica Duża . -nr drogi 2254 L Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nie odblaskowej. Znaki i słupki z demontażu Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 13.Koszt obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 14.Wykonawca po zakończeniu prac przedłoży dokumentację powykonawczą - operat koadulacyjny. 15.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich instytucjach projekty tymczasowej organizacji ruchu i wystąpi do odpowiednich zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w celu wystąpienia do zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego. na czas prowadzenia robót 16.Ziemię z urobku pozostałą po robotach ziemnych i materiały z rozbiórki Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Koszty transportu i zagospodarowania należy uwzględnić przy wycenie oferty przetargowej. Materiał powstały z frezowania nawierzchni asfaltowej Wykonawca przewiezie i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na odl. do 5 km. Koszt transportu frezy leży po stronie Wykonawcy. Freza asfaltowa należeć będzie do Zamawiającego. 17.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 18.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych o konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 5 dni wcześniej. 19.W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 20.Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca przedłoży na nie atesty i certyfikaty oraz po wykonaniu prac przedłoży niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 21.W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic oraz właścicieli posesji za zniszczenie ich mienia przez transport budowy jak i prowadzone roboty, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę umowną. 22.Wykonawca zobowiązany jest do: a)utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały b)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. c)doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich d)usuwania kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy e)organizacją placu budowy, f)we własnym zakresie i na własny koszt poinformować wszelkich zarządców sieci podziemnych o rozpoczęciu prac i uzgodni z nimi sposób zabezpieczenia tych sieci jeżeli będzie konieczny. Koszt ewentualnego zabezpieczenia leży po stronie Wykonawcy. g)utrzymania w czystości dróg publicznych (po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały) oraz dojazdów do posesji w granicach pasa drogowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo IGORD Jerzy Podgórski, ul. Tatiany 4, 20-711 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2260045,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1504230,59

  • Oferta z najniższą ceną: 1504230,59 / Oferta z najwyższą ceną: 1807432,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.