eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresieMontaż klimatyzacji i wentylacji z uprawnieniami SEP i 4-tygodniową praktyką u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Montaż klimatyzacji i wentylacji z uprawnieniami SEP i 4-tygodniową praktyką u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy)
Numer ogłoszenia: 137440 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.wroclaw.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Montaż klimatyzacji i wentylacji z uprawnieniami SEP i 4-tygodniową praktyką u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Montaż klimatyzacji i wentylacji z uprawnieniami SEP i 4-tygodniową praktyką u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy). 2. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 20 osób, nie mniej niż 16 osób, w 2 grupach liczących po 8-10 osób w grupie. 3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, z wykształceniem zasadniczym zawodowym, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu naboru oraz badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy w zawodzie montażysty i badań wysokościowych do pracy powyżej 3 metrów. 4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne, egzamin i praktykę u pracodawcy. Łącznie 400 godzin/grupa tj. 240 godzin zajęć teoretyczno-praktycznych przeprowadzanych przez instytucję szkoleniową (część stacjonarna) i 160 godzin praktyki u pracodawcy. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na egzamin końcowy. 5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych (Fundusz Pracy). 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.11.2014r. Planowany termin rozpoczęcia I grupy: II kwartał 2014r. Planowany termin rozpoczęcia II grupy: III kwartał 2014r. Zamawiający zastrzega możliwość rozpoczęcia kolejnej grupy szkolenia przed upływem terminu zakończenia szkolenia poprzedniej grupy. 7. Miejsce wykonywania usługi szkoleniowej: Miasto Wrocław. 8. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych w zakresie montażu klimatyzacji i wentylacji, które przyczynią się do podjęcia pracy związanej z tematyką szkolenia oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności poprzez odbycie praktyki u pracodawcy. W ramach szkolenia należy również przygotować uczestników do egzaminu państwowego na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (Grupa I) i zorganizować przeprowadzenie tego egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną działającą zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późn. zm.). 9. Zakres szkolenia musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 1) Klimatyzacja i wentylacja: - przepisy BHP i przeciwpożarowe, - przepisy prawne z zakresu bezpieczeństwa i użytkowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz ochrony środowiska, - udzielanie pierwszej pomocy, - podstawy rysunku technicznego budowlanego, prawidłowe odczytywanie projektów, - organizacja pracy na stanowisku montera, - kalkulacja i sporządzanie zapotrzebowania materiałowego, kalkulacja kosztów, - podstawy teoretyczne wentylacji i klimatyzacji, - podstawy elektrotechniki i elektroniki, termodynamika, - budowa i obsługa urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - montaż i demontaż instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, zgodnie z dokumentacją techniczną i zaleceniami nadzoru technicznego, - wykonywanie prac konserwatorskich, naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, odzysk czynników chłodniczych z klimatyzatorów, 2) Szkolenie z zakresu o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w celu uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (Grupa I), 3) Praktyka u pracodawcy zgodnie z kierunkiem szkolenia - 160 godzin. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.). 10. Organizacja szkolenia: 10.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut, z czego na zajęcia edukacyjne przypada 45 minut a na przerwę 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny, praktyka u pracodawcy musi odbywać się w pełnym wymiarze czasu pracy tj. po 8 godzin zegarowych dziennie; 10.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 19.00 (praktyka może być realizowana w innych godzinach, jednak w ramach godzin pracy danego zakładu pracy, wyłączając godziny nocne) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty. Praktyka u pracodawcy musi rozpocząć się w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu zajęć teoretyczno-praktycznych odbywających się w instytucji szkoleniowej; 10.3 Wykonawca przygotuje program szkolenia, zawierający zakres o którym mowa w pkt 9. Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty przeprowadzenia tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin; 10.4 Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, kontakty z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym; 10.5 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone osobiście przez kadrę dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się przeprowadzenia szkolenia, w tym praktyki u pracodawców drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.; 10.6 Zajęcia muszą się odbywać w sali szkoleniowej, która musi być przestronna, jasno oświetlona, dostosowana do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka bądź krzesło z przystawką) oraz musi być wyposażona w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). Do przeprowadzenia zajęć praktycznych, należy zapewnić niezbędne materiały, sprawny sprzęt, maszyny i narzędzia w ilości wystarczającej dla całej grupy uczestników szkolenia i jakości koniecznej do prawidłowego wykonania tej części szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć swobodny dostęp i możliwość wykorzystania i pracy na sprzęcie, maszynach, narzędziach i materiałach, zapewnionych do przeprowadzenia zajęć praktycznych. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego; 10.7 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; 10.8 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi program szkolenia, wykaz miejsc praktyk u pracodawców i harmonogram realizowanych zajęć na cały okres szkolenia; 10.9 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność co najmniej jeden podręcznik/skrypt z zakresu obejmującego treści szkolenia (podręcznik nie może być kserowany), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu, długopisu. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące tematyki zajęć, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 10.10 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; 10.11 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 10.12 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej, dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; 10.13 Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zapewni przeprowadzenie w sposób bezstronny i obiektywny egzaminu potwierdzającego nabycie umiejętności. Egzamin ma być przeprowadzony przynajmniej w formie testu wiedzy lub kompetencji przez podmiot/instytucję zewnętrzną lub Wykonawcę szkolenia, z wyłączeniem osób prowadzących dane szkolenie; 10.14 Wykonawca wyda absolwentom szkolenia, po jego pozytywnym zakończeniu zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności, zgodnie z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.), zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. Poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Uwaga: Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty. 10.15 Wykonawca zorganizuje w ramach szkolenia przeprowadzenie egzaminu państwowego przed Komisją Kwalifikacyjną, a po jego pozytywnym zakończeniu przekaże absolwentom szkolenia świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (Grupa I), którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20.07.2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 141, poz. 1189). Uwaga: Wzór wydanego świadectwa Wykonawca dołącza do oferty; 10.16 W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia miejsca praktyk u pracodawców. Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej trzech pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. Poprzez określenie praktyka u pracodawcy Zamawiający rozumie odbycie u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyka musi być zrealizowana w warunkach rzeczywistych, u pracodawców prowadzących działalność gospodarczą m. in. w zakresie montażu klimatyzacji i wentylacji. Uwaga: Wykaz miejsc praktyk oraz oświadczenia pracodawców (w oryginale) o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę Wykonawca załącza do oferty. 10.17 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.); warunek ten zostanie spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia grupowe dla łącznie minimum 10 osób z zakresu montażu klimatyzacji/wentylacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Zamawiający przez szkolenie grupowe rozumie minimum 5 osób szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie tj. na tych samych zajęciach. W myśl art. 2 ust. 1 pkt 37 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zm.) szkolenie to pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione w wykazie zrealizowanych szkoleń grupowych, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, usługi zostały należycie wykonane załączając dowody tj. poświadczenia potwierdzające, że każde ze zrealizowanych szkoleń zostało wykonane należycie (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2013r., poz. 231). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wykazu wykonanych usług oprócz poświadczeń również inne dokumenty lub informacje przedstawiające zakres tematyczny zrealizowanych szkoleń, jeżeli nie wynika to jednoznacznie z nazwy poszczególnego szkolenia, wskazanego w wykazie lub z dołączonych poświadczeń, potwierdzających należyte wykonanie usługi. Uwaga: Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia może przedłożyć oświadczenie. Wykonawca musi wykazać istnienie obiektywnej przyczyny niemożności uzyskania poświadczenia, o którym mowa wyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 salą szkoleniową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć, która musi być przestronna, jasno oświetlona, dostosowana do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka bądź krzesło z przystawką) oraz musi być wyposażona w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). Do przeprowadzenia zajęć praktycznych, należy zapewnić niezbędne materiały, sprawny sprzęt, maszyny i narzędzia w ilości wystarczającej dla całej grupy uczestników szkolenia i jakości koniecznej do prawidłowego wykonania tej części szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć swobodny dostęp i możliwość wykorzystania i pracy na sprzęcie, maszynach, narzędziach i materiałach, zapewnionych do przeprowadzenia zajęć praktycznych. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający, że będzie dysponował lokalem lub sprzętem innego podmiotu na czas realizacji danego zamówienia. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca musi zapewnić miejsca praktyk u pracodawców dla wszystkich uczestników szkolenia, tj. dla 20 osób. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej trzech pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. W oświadczeniu dotyczącym organizacji miejsc praktyk u pracodawców, którego wzór stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców u których będą realizowane praktyki. Wraz z w/w wykazem miejsc praktyk do oferty muszą być załączone oryginały oświadczeń każdego z pracodawców zobowiązujących się do przyjęcia na praktykę uczestników szkolenia. Wykonawca musi wskazać tylko takich pracodawców, którzy zapewnią każdemu przyjętemu na praktykę uczestnikowi szkolenia odpowiednie stanowisko pracy. Wraz z w/w wykazem miejsc praktyk do oferty muszą być załączone oryginały oświadczeń każdego z pracodawców zobowiązujących się do przyjęcia na praktykę uczestników szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kadrą dydaktyczną składającą się z: a) co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z modułu I (Klimatyzacja i wentylacja), z których każda osoba musi posiadać wykształcenie budowlane /techniczne i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 20 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć, zdobytego w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, b) co najmniej jednej osoby do prowadzenia zajęć związanych z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Moduł II), która musi posiadać wykształcenie minimum średnie elektryczne i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 20 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć, zdobytego w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, c) co najmniej jednej osoby do prowadzenia zajęć związanych z udzielaniem pierwszej pomocy będącej zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym - Dz. U. z 2006r. Nr 191 poz. 1410 z późn. zm.): lekarzem lub pielęgniarką lub ratownikiem medycznym lub nauczycielem posiadającymi odpowiednie przygotowanie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 20 osób w zakresie udzielania pierwszej pomocy, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert lub posiada roczny staż pracy jako lekarz, pielęgniarka, ratownik medyczny, zdobyty w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, d) co najmniej jednej osoby do prowadzenia zajęć z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, która posiada wykształcenie co najmniej średnie, uprawnienia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 20 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, e) opiekunów uczestników praktyk realizowanych u pracodawców;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę i opracowany zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Wzór świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 141, poz. 1189). 5. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Komisją Kwalifikacyjną powołaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędną do przeprowadzenia egzaminu państwowego na uprawnienia w zakresie eksploatacji wybranych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. 6. Oświadczenie dotyczące organizacji miejsc praktyk u pracodawców wraz z oryginałami oświadczeń każdego z pracodawców zobowiązujących się do przyjęcia na praktykę uczestników szkolenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkach: 1) zmiany osób prowadzących zajęcia na szkoleniu oraz opiekunów uczestników praktyk. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon, lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej równych kwalifikacjach i doświadczeniu. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą być co najmniej równe jak u osób zastępowanych, 2) zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy, za zgodą Zamawiającego, 3) zmiany miejsc przeprowadzenia szkolenia, w tym miejsca organizacji praktyk u pracodawców, w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, nie później niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia praktyk, wskazując propozycje miejsca szkolenia/praktyk (część stacjonarna i praktyka u pracodawcy na terenie Miasta Wrocław), o co najmniej porównywalnych warunkach. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia/praktyk.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.wroclaw.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, pokój nr 113 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, kancelaria (parter, pokój nr 04).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.