eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › Wykonanie robót ulepszających nawierzchnię dróg gminnych nr 228024G i nr 228026G w Piasecznie, Gmina Gniew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Gniew: Wykonanie robót ulepszających nawierzchnię dróg gminnych nr 228024G i nr 228026G w Piasecznie, Gmina Gniew
Numer ogłoszenia: 137151 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie , Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót ulepszających nawierzchnię dróg gminnych nr 228024G i nr 228026G w Piasecznie, Gmina Gniew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Remont cząstkowy i wyrównanie nawierzchni dróg nr 228026G oraz nr 228024G o nawierzchni bitumiczno asfaltowej, zgodnie z załączonym przedmiotem robót. 2. Wykonanie cienkiej warstwy nawierzchni bitumicznej typu slurry seal na następujących drogach gminnych: Drogi nr 228024G na odcinku Piaseczno droga krajowa nr 91 - Piaseczno droga krajowa nr 91, długość 1160mb, powierzchnia 5800 m2. Drogi nr 228026G na odcinku Piaseczno droga gminna nr 228024G - droga wojewódzka nr 623), długość 500mb, powierzchnia 2650 m2. Roboty związane z realizacją inwestycji obejmują wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu oraz utylizację materiałów z rozbiórki wraz z kosztami pośrednimi (ogólnymi), kosztami zaopatrzenia, zyskiem. Roboty obejmują wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu przez wykonanie skropienia emulsją asfaltową modyfikowaną C60BP3ZM i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej, czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl. I, gat. 1. Zakres planowanych robót oraz zaoferowana cena ofertowa musi obejmować: 1. Oczyszczenie podłoża. 2. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót. 3. Wykonanie cienkiej warstwy mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl I, gat. 1. 4. Wykonanie koniecznych regulacji pionowych studzienek kanalizacji sanitarnej, obudów hydrantów i zasuw sieci wodociągowej oraz kratek ściekowych kanalizacji deszczowej. 5. Badania kontrolne. 6. Obmiar i odbiór wykonanych robót. 7. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych. 9. Doprowadzanie na bieżąco terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu, w jakim je przejmował. 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od dnia rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Warunki zlecania i odbioru robot 1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. 2. Odbiory robót będą się odbywały zgodnie z zapisami § 8 Istotnych postanowień umowy. Warunki prowadzenia robot: 1. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podaje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 2. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy; 3. Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych dla: materiałów bitumicznych, gruzu z betonu cementowego, mas ziemnych. Rozliczanie wykonanych i odebranych robot: 1. Zaoferowane wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stałe i niezmienne. 2. Rozliczanie nastąpi fakturą wystawioną przez Wykonawcę, w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadeklarowany przez Wykonawcę okres udzielonej gwarancji, rękojmi za wady będzie brany pod uwagę, jako dodatkowe kryterium oceny ofert zgodnie z opisem zawartym w rozdziale 23 SIWZ. Szczegółowy opis robót zawarty jest w załączonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania Odbioru Robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W celu potwierdzenia spełniana warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu cienkich warstw z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno, z podaniem daty i miejsca wykonania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o posiadaniu osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia za wady - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) terminu wykonania zamówienia, b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 2. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1) rezygnacji z realizacji części zamówienia, 2) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np.: przedłużania terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 3) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, lub rozszerzenia jego zakresu, 2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto nie ulegają zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew (pokój 202).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Plac Grunwaldzki 1,83-140 Gniew, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.