eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Gdynia: Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach
Numer ogłoszenia: 137016 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , Pl. Konstytucji 5, 81-969 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6996131, faks 058 6996109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwowanie i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach Sądu.- kod CPV 909011200-4 - sprzątanie biur, 9091300-9 - usługi czyszczenia okien , 90620000-9 - odśnieżanie Powierzchnia objęta zamówieniem ( określona w SIWZ) Czynności objęte usługą : - sprzątanie i konserwacja pomieszczeń i korytarzy sądowych - czyszczenie i konserwowanie mebli w pomieszczeniach i korytarzach - utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych sądu : pielęgnacja zieleni na terenie budynku , na dziedzińcu wewnętrznym oraz na terenie przed wejściem głównym do sądu , wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym ,pielęgnacja kwiatów w holach - około 10 donic - utrzymanie czystości w sanitariatach - mycie okien - 4 razy w roku - mycie okna frontowego, wymagające zatrudnienia grupy alpinistycznej - dwa razy w roku , dokładny metraż okien wymagający zatrudnienia grupy alpinistycznej : Okno frontowe : wysokość - 16,5 m powierzchnia - 102 m 2 Okna w salach rozpraw : 2 sale rozpraw wysokość : 5,8 m , powierzchnia 36m2 wysokość : 4,3 m , powierzchnia 24,5m2 - ilość okien - 390 - metraż okien - 710 m 2 (dwustronne mycie) - rodzaj okien - jednoskrzydłowe i dwuskrzydłowe, zespolone i skrzynkowe Szczegółowy wykaz czynności określa załącznik do umowy będącej załącznikiem nr 5a do SIWZ - regulamin sprzątania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 (na załączniku nr 1), b) Oświadczenie o zrealizowaniu, w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali samodzielnie co najmniej trzy zamówienia -umowy dotyczące podmiotów o powierzchni nie mniejszej jak 50% powierzchni Zamawiającego, (na załączniku nr 2)- w przypadku gdy firma istnieje przez okres krótszy niż trzy lata - za ten okres - wraz z wykazem zrealizowanych usług w okresie działalności., z podaniem ich powierzchni , daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 oraz potwierdzenia należytego ich wykonania- referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) Informacji na temat przeciętnej ilości zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie 2013-2014 , lub gdy okres działalności jest krótszy - za ten okres określenie środków czystości, jakich wykonawca będzie używał do wykonania usługi wraz ze świadectwami dopuszczającymi środki chemiczne o stężeniu odpowiadającym wymaganym normom - w formie wykazu papierowego lub w formie elektronicznej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) Informacji na temat przeciętnej ilości zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie 2013-2014 , lub gdy okres działalności jest krótszy - za ten okres e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego za-świadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pocho-dzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dla osób upełno-mocnionych do zarządzania firmą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem składania ofert b) Sprawozdania finansowego, zgodnie z przepisami o rachunkowości za lata 2013 i 2014.- nie jest wymagane dostarczenie badania bilansu przez biegłego rewidenta - bilans - rachunek zysków i strat W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego informacji określającej obroty, zysk ,zobowiązania i należności za okres 2013 i 2014 , a jeżeli okres ten jest krótszy - za ten okres) - załącznik nr 6 do SIWZ ) polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy ( wg załącznika nr 4) - cena podana z dokładnością do jednego grosza Podpisany projekt umowy, będący załącznikiem nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gdyni Pl. Konstytucji 5 , pokój nr 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gdyni Pl. Konstytucji 5 ,pokój nr 238 ( II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.