eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › świadczenie usług promocji i reklamy publicznej realizowanej dla Miasta Częstochowy podczas dwumeczu Ligi Światowej 2015 Polska Iran, który rozegrany zostanie w Częstochowie w dniach 05, 06 czerwca 2015 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Częstochowa: świadczenie usług promocji i reklamy publicznej realizowanej dla Miasta Częstochowy podczas dwumeczu Ligi Światowej 2015 Polska Iran, który rozegrany zostanie w Częstochowie w dniach 05, 06 czerwca 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 136956 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122316 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług promocji i reklamy publicznej realizowanej dla Miasta Częstochowy podczas dwumeczu Ligi Światowej 2015 Polska Iran, który rozegrany zostanie w Częstochowie w dniach 05, 06 czerwca 2015 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promowanie i reklamowanie Gminy Miasta Częstochowy w ramach organizowanej Imprezy. Pakiet świadczeń obejmuje: wykorzystywanie Logo Ligi Światowej, jednokrotną emisję 30 sekundowego spotu Miasta Gospodarza bezpośrednio przed transmisją dwóch meczów Polska Iran, ekspozycję logo Gminy Miasta Częstochowy, na bandach elektronicznych podczas wszystkich meczów Ligi Światowej rozgrywanych w Polsce w 2015 r. Czas ekspozycji logo wyniesie 3% czasu będącego w dyspozycji PZPS, ekspozycję logo Gminy Miasta Częstochowy na ściance konferencyjnej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych organizowanych w trakcie Imprezy w Częstochowie, ekspozycję logo Gminy Miasta Częstochowy na ściance w Mixed Zonie na terenie Hali Sportowej Częstochowa podczas Imprezy w Częstochowie, ekspozycja logo Gminy Miasta Częstochowy na materiałach promocyjnych, ekspozycja logo Gminy Miasta Częstochowy na materiałach poligraficznych związanych z Imprezą w Częstochowie, udostępnienie dwóch stron formatu A4 w oficjalnym programie Imprezy, przy czym jedna strona przeznaczona zostanie na list powitalny przedstawiciela Gminy oraz druga strona poświęcona reklamie Gminy Miasta Częstochowy, możliwość ekspozycji do 6 balonów i megaboardów, dostarczonych przez Gminę promujących Gminę Miasto Częstochowa na terenie, należącym do Gminy, wokół Hali Sportowej Częstochowa należącym do Gminy, ekspozycję stoiska promocyjnego Gminy Miasta Częstochowy, na terenie wszystkich hal, w których będą rozgrywane mecze Ligi Światowej 2015, publikację informacji o Gospodarzu na oficjalnym fanpageu Polskiej Siatkówki, ekspozycję logo Gminy Miasta Częstochowy na oficjalnej stronie Polskiego Związku Piłki Siatkowej wraz z linkiem do wskazanej strony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Związek Piłki Siatkowej, Puławska 383, 02-801 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 284552,85

  • Oferta z najniższą ceną: 284552,85 / Oferta z najwyższą ceną: 284552,85

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Wykonawca, tj. Polski Związek Piłki Siatkowej z siedzibą: 02-801 Warszawa, ul. Puławska 383 posiada wyłączne prawa do przeprowadzenia i zorganizowania przedsięwzięcia pn. Dwumeczu Ligi Światowej 2015 Polska Iran, który rozegrany zostanie w Częstochowie w dniach 05,06 czerwca 2015 roku. Wysoki poziom, jaki reprezentują zawodnicy grający w Drużynach Narodowych Siatkarzy Polski i Iranu oraz niezwykła widowiskowość i emocje siatkówki sprawiają, że Liga Światowa 2015 odbywa się w wypełnionych po brzegi halach sportowych, a także są transmitowane przez ogólnopolskie stacje telewizyjne. Wykonanie usług promocyjnych podczas Ligi Światowej 2015 jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności konsumentów nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretny produkt, jego miejsce na rynku, a także ogólny jego wizerunek. Wykorzystanie w kampanii promocyjnej niezwykle popularnej dyscypliny sportu, takiej jak siatkówka gwarantuje w prosty i czytelny sposób możność kreowania pozytywnego wizerunku Miasta, który ma zachęcić potencjalnych konsumentów - turystów do jego odwiedzin, bądź to w celach turystycznych, bądź biznesowych. Jednocześnie Polskie Związek Piłki Siatkowej jest jedynym podmiotem uprawnionym do prowadzenia jakichkolwiek działań promocyjnych, w tym promocji Miasta Częstochowy, w czasie trwania ww. przedsięwzięcia. Zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.