eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 25

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Zielona Góra: Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 25
Numer ogłoszenia: 136889 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171640 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 25.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w załączonych do SIWZ projektach oraz w kosztorysach ofertowych, przedmiarach robót. obejmuje: a)remont instalacji grzewczej i technologii kotłowni (wymiana 2 pomp, naczynia przeponowego montaż seperatora powietrza, wymiana zaworów przygrzejnikowych, demontaż i ponowny montaż jednostek wewnętrznych klimatyzatorów i grzejników i ich ponowny montaż po dociepleniu ścian - dotyczy poddasza ), b)osuszenie i odgrzybienie ścian w piwnicy i w części parteru, c) docieplenie ścian kolankowych i skośnych sufitów poddasza użytkowego oraz 2 ścian pomieszczenia na II piętrze, d) docieplenie posadzki w pomieszczeniu na parterze, e) montaż barier śniegowych/płotków śniegowych na zachodniej i południowej połaci dachowej. f) zmianę lokalizacji gniazd wtykowych, czujek p. poż. oraz opraw oświetleniowych nas poddaszu użytkowym z uwagi na docieplenie ścian i sufitów na tej kondygnacji, g) demontaż i ponowny montaż wraz z rozruchem istniejących jednostek wewnętrznych klimatyzacyjnych na poddaszu użytkowym - po zakończeniu docieplenia 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7.Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z obowiązującymi warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w załączonych projektach dla przedmiotu zamówienia. 7.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.Wymagania organizacyjne: 8.1.Wykonawca rozpocznie i będzie realizował roboty zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym, zwanym w dalszej części SIWZ harmonogramem. Należy powiadomić Zamawiającego na piśmie o terminie rozpoczęcia prac oraz z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie zakończenia robót na obiekcie. 8.2.Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania Sądu. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w okresie wolnym od pracy. 8.3.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie prowadzenia prac remontowych . Szczególnie jest odpowiedzialny za: 8.3.1. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 prawa budowlanego) , tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu, 8.3.2. prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401) 9.Wymagania dot. gwarancji Wykonawca wyłoniony w przetargu udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wymagany termin wykonania zamówienia 2014-10-30, a remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią do 2014-08-31.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Władysław Bielski, ul. Morelowa 23B/11, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199593,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180698,47

  • Oferta z najniższą ceną: 180698,47 / Oferta z najwyższą ceną: 293031,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.