eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeglądy i naprawy stacji diagnostycznej Impax DS100, skanery oraz stacje identyfikacji wraz ze stolikami identyfikacji ID Tablet w Zespole Pracowni Badań Obrazowych oraz w Pracowni Radiologii Klasycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Kraków: Przeglądy i naprawy stacji diagnostycznej Impax DS100, skanery oraz stacje identyfikacji wraz ze stolikami identyfikacji ID Tablet w Zespole Pracowni Badań Obrazowych oraz w Pracowni Radiologii Klasycznej
Numer ogłoszenia: 136870 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551 , strona internetowa www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy i naprawy stacji diagnostycznej Impax DS100, skanery oraz stacje identyfikacji wraz ze stolikami identyfikacji ID Tablet w Zespole Pracowni Badań Obrazowych oraz w Pracowni Radiologii Klasycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy stacji diagnostycznej Impax DS100, skanery oraz stacje identyfikacji wraz ze stolikami identyfikacji ID Tablet w Zespole Pracowni Badań Obrazowych oraz w Pracowni Radiologii Klasycznej Szacunkowa wartość zamówienia pomiędzy 70 000,00 a 80 000,00 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem sprawy jest dokonanie specjalistycznego przeglądu, naprawy oraz wymiany niezbędnych części zużywalnych, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw wyłącznych, wykonawcą zamówienia gwarantującym fachową usługę może być wyłącznie Wykonawca posiadający autoryzację producenta tj.: dla aparatów AGFA - firma AGFA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • AGFA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.