Dąbrowa Tarnowska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz
Numer ogłoszenia: 136632 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 24 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz Kontrola i nadzór zostaną podzielone na etapy: Etap I: - bieżące kontakty z Wykonawcą prac, w tym dokonywanie uzgodnień z Wykonawcą prac, które zgodnie z warunkami technicznymi wykonawca prac zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym - kontrola postępu i jakości prac , - kontrola projektu operatu ewidencyjnego przed wyłożeniem do publicznego wglądu, - uczestniczenie w komisyjnym odbiorze dokumentacji geodezyjnej i danych cyfrowych powstałych w wyniku realizacji I-go etapu prac , Etap II: - nadzór nad przebiegiem wyłożenia projektu operatu do publicznego wglądu, - kontrola poprawności zaimplementowania danych dotyczących bazy ewidencyjnej, BDOT500, GESUT w systemie informatycznym EWID2007, - kontrola podstawowych raportów wygenerowanych na podstawie zmodernizowanych baz danych, - uczestniczenie w komisyjnym odbiorze II-go etapu prac modernizacyjnych. 3) Inspektor nadzoru oświadcza, że posiada uprawnienia wymagane do wykonania czynności określonych w ust. 1 niniejszej umowy. 4) Inspektor nadzoru nie może powierzyć wykonania umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. Zakres prac dla zadania pn.Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obrębu Luszowice w jednostce ewidencyjnej Radgoszcz znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac i obowiązków określa załącznik nr.8 do SIWZ - warunki techniczne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, z uwzględnieniem zapisu art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie nadzoru nad modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz utworzeniem bazy BDOT500, GESUT co najmniej 200 000,00 zł każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, z uwzględnieniem zapisu art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, z uwzględnieniem zapisu art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, z uwzględnieniem zapisu art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy możliwa będzie w następujących przypadkach: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego istotnych dla prawidłowego wykonania zamówienia, c) zmian wynikających z prostowania omyłek i błędów pisarskich i rachunkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej, 33-200 Dąbrowa Tarnowska ul.B. Joselewicza 5, pok. Nr 2 (dziennik podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej 1322K - ul. Jagiellońskiej w Dąbrowie Tarnowskiej na odcinku od ul. Kościelnej do ul. św. Jana
- Zakup wraz z dostawą rękawic chirurgicznych, diagnostycznych i ortopedycznych
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Sokółce oraz bieżący monitoring CCTV, SSWiN i ppoż. w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce.
- Roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji projektu pn. "Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii"
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.