eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy obiektu Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie-I etap inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Płońsk: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy obiektu Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie-I etap inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika
Numer ogłoszenia: 136531 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy obiektu Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie-I etap inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień, opinii, decyzji skutkujących uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie obiektu - Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie w ramach I etapu inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika. 2.Etap I inwestycji polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu łącznika pomiędzy dwoma istniejącymi budynkami Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z wykończeniem wnętrz, wykonaniem instalacji sanitarnej i elektrycznej, wyłożeniem tarasu kostką betonową zgodnie z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego dla rozbudowy i termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również odkopać, zabezpieczyć, ocieplić i przesunąć podziemne przyłącze C.O. łączące budynek główny z kotłownią (przyłącze należy przenieść w takie miejsce, aby nie kolidowało z łącznikiem) oraz przebudować hydranty, dostarczyć i zamontować dwa klimatyzatory-zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym dla rozbudowy i termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie. 4.Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 58.2 w obrębie geodezyjnym Karolinowo o powierzchni 0,76 ha, która jest własnością Powiatu Płońskiego. Działka jest zagospodarowana. Występują na niej dwa budynki: niepodpiwniczony budynek mieszkalno-biurowy, posiadający dwie kondygnacje naziemne oraz niepodpiwniczony jednokondygnacyjny budynek kotłowni i pralni. Na terenie działki znajdują się drogi wewnętrzne oraz chodniki. Działka jest zaopatrzona w przyłącze wodne i elektryczne. Na sąsiedniej działce Nr 58.9 będącej również własnością Powiatu Płońskiego funkcjonuje biologiczna oczyszczalnia ścieków Domu Pomocy Społecznej. 5.W zakresie dokumentacji projektowej dotyczącej wybudowania łącznika Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania w wersji papierowej: 1)projekt budowlano-wykonawczy z podziałem na branże - 6 egzemplarzy, 2)przedmiar robót - 2 egzemplarze, 3)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze, 4)mapa do celów projektowych- 1egzemplarz, 5)informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -1 egzemplarz, 6.Opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać także w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym (zapis na CD,DVD), w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie.pdf z możliwością wyszukiwania, opracowania graficzne w formacie.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo przedmiary robót w formacie.ath. W przypadku braku możliwości otwarcia pliku w dostarczonym formacie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia pliku w innym formacie.7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym dla rozbudowy i termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia -Załącznik Nr 8 do SIWZ.8.Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i mieszkańców DPS na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty wymagające czasowego odłączenia prądu, ciepła i wody muszą być zawsze uzgodnione z kierownictwem DPS i Zamawiającym.9.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, Programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi w tym zakresie normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.10.W przedstawionych rozwiązaniach projektowych i realizacji robót budowlanych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 11.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Stosownie do treści tego artykułu nie można opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważny- wskazać jednak należy na określone parametry minimalne zarówno techniczne i jakościowe, jakim odpowiadać mają zaoferowane materiały i urządzenia przez Wykonawców.12.Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji robót budowlanych muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane.13.Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany będzie do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry14.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w miarę istniejących potrzeb konsultacji z Zamawiającym w sprawie omówienia szczegółowych rozwiązań technicznych, materiałowych i kosztowych dla zakresu prac budowlanych będących do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej. Z przeprowadzonych konsultacji Zamawiający sporządzi notatki służbowe podpisane przez Wykonawcę. Nie później niż w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji koncepcję architektoniczną. 15.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie: 1)przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i jego wzorem, 2)dostarczyć wraz z dokumentacją projektową uproszczony kosztorys ofertowy zgodnie z ceną złożonej oferty. Pomiędzy kosztorysem ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę a harmonogramem rzeczowo-finansowym musi zachodzić tożsamość rzeczowa i finansowa 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych17.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.18.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji liczonej od daty odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie:pięć tysięcy złotych zero groszy).2.Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227 ,poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz.620). 3.Termin i miejsce wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 70 8213 0008 2006 0801 5275 0038 Kserokopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez Bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego.2)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.4)Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy:a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b)dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania,d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu,f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby: -Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 6)Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5 należy złożyć a)formularz oferty cenowej ( wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ), b)kserokopię dowodu wpłaty wadium, jeśli zostało wpłacone w formie pieniądza; wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem, c)niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, d)zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy (według wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ). Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Spółki cywilne traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2)W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4)Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie, że razem spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 6)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1)zmiany przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego imiennie wyznaczonych w Umowie do jej realizacji , 2)zmiany adresu Wykonawcy, 3)zmiany nazwy firmy Wykonawcy, 4)gdy wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści, 5)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Podwykonawcy i -lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 6)zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane - w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 7)możliwa jest zmiana umowy, która w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiającego, a na dokonanie tej zmiany wyraża zgodę Wykonawca, 8)dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 9)konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a)zmianą spowodowaną nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, działanie siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego lub innymi przyczynami niezawinionymi przez Wykonawcę oraz niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności, b)siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, c)zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy, d)nie uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie, e)zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, f)wystąpieniem wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mających wpływ na termin wykonania, g)wystąpieniem konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, h)zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i)ujawnienia wad opracowania projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, j)wstrzymaniem przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, II piętro, pokój nr 316.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.