Łódź: ZP/69/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej
wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 136384 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/69/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP w postępowaniu ZP/69/2014.
Aparaty do krążenia pozaustrojowego
Pakiet nr 1
Aparat do krążenia pozaustrojowego HL-20 - 2 sztuki - 4 przeglądu
Pakiet nr 2
Aparat grzewczo chłodzący HCU 30 - 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 3
Pompa odśrodkowa RotaFlow - 1 sztuka - 2 przeglądy
Pakiet nr 4
Aparat do krążenia pozaustrojowego Stockert SII wraz z wymiennikiem ciepła Heater-cooler - 1 sztuka - 2 przeglądy
Pakiet nr 5
Aparat do krążenia pozaustrojowego system one wraz z aparatem do hypo/typertermii - 1 sztuka - 2 przeglądy
Aparaty do znieczulania
Pakiet nr 6
1. Aparat do znieczulenia Aespire 7100 - 2 sztuki
- 2 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12 miesięcy)
2. Monitor Cam od aparatu do znieczulenia Aespire 7100 - 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 7
1. Aparat do znieczulenia Excel 210SE 7000 - 2 sztuki -
2 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12 miesięcy)
2. Monitor RGM5250 - 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 8
- Aparat do znieczulenia Aliseo - 1 sztuka
- 1 przegląd
Pakiet nr 9
1. Aparat do znieczulenia Excel 210SE 7800 - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12 miesięcy)
2. Respirator Centiva - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 10
1. Aparat do znieczulenia Aestiva 7900 - 1 sztuka -
1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12miesięcy)
2. Monitor AM do aparatu do znieczulenia Aestiva 7900 - 1 sztuka
- 2 przeglądy
Pakiet nr 11
1. Aparat do znieczulenia Aespire 7900 - 1 sztuka
- 2 przegląd
2. Monitor Cam od aparatu do znieczulenia Aespire 7900 - 1 sztuka - 2 przegląd
3. Moduł monitora Cam - 1 sztuka - 2 przegląd
Pakiet nr 12
1. Aparat do znieczulenia Primus (ASAA 0045) - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
2. Monitor Delta (800789365) od aparatu do znieczulenia Primus - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 13
1. Aparat do znieczulenia Primus (ARXA-0199) - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
2. Monitor Kappa (5493597746) do aparatu do znieczulenia Primus - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 14
1. Aparat do znieczulenia Primus (ASDB-0311) - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
2. Monitor Delta (60045902698) od aparatu do znieczulenia Primus - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 15
Aparat do znieczulenia Julian - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 16
Aparat do znieczulenia Penlon SP2 z monitorem - 3 sztuki
-
3 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 17
Aparat do znieczulenia Aestiva 7100 z monitorem - 1 sztuka
- 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy
(1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 18
Aparat do znieczulenia Lamtec 990 - 1 sztuka
-Przegląd - 1 przegląd
Pakiet nr 19
Aparat do znieczulenia Lamtec 330 - 1 sztuka
-Przegląd - 2 przeglądy
Aparatura sterylizacyjno-dezynfekcyjna
Pakiet nr 20
1. Sterylizator parowy Selectomat PL 96-12-2HR - 1 szt. - 4 Przeglądy
2. Sterylizator parowy Selectomat PL 96-1R - 1 szt. - 4 Przeglądy
3. Sterylizator parowy Selectomat PL 6612-2 - 1 szt. - 6 Przeglądów
4. Sterylizator parowy Securex HP 6612-2VR - 1 szt. - 4 Przeglądy
5. Sterylizator parowy UNISTERI typ 336-1ED - 1 szt. - 6 Przeglądów
6. Myjnie BHT Innova M4 - 1 szt. - 4 Przeglądy
7. Innova M5 ISO - 1 szt. - 3 Przeglądy
8. Innova M5 ISO - 1 szt. - 3 Przeglądy
9. Innova M5 ISO - 1 szt. - 3 Przeglądy
10. Myjnia UNICLEAN SL TS 4200-2 - 1 szt. - 3 Przeglądy
11. Aerator - 1 szt. - 2 Przeglądy
12. Zgrzewarka rotacyjna do opakowań medycznych STERIPACK 301 - 1 szt. - 2 Przeglądy
13. Myjnia ultradźwiękowa ULTRAMATIC 550 - 1 szt. - 2 Przeglądy
14. Myjnia ultradźwiękowa ULTRAMATIC 550 - 1 szt. - 2 Przeglądy
15. Wymiana wszystkich części eksploatacyjnych przewidzianych przez producenta oraz wszystkie czynności serwisowe przewidziane przez producenta łącznie z zakupem części (dot. wszystkich w/w urządzeń) - 1 komplet
Pakiet nr 21
Stacja uzdatniania wody - 1 szt. - 3 Przeglądy
Pakiet nr 22
Suszarka laboratoryjna KSU-66150 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 23
Stacja uzdatniania wody SUW-1000 - 1 szt. - 3 Przeglądy
Pakiet nr 24
Sterylizator gazowy Amsco Eagle 3017 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 25
Autoczytnik Attest AutoReader - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 26
Autoczytnik Attest AutoReader - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 27
Autoczytnik Attest AutoReader - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 28
Myjnie ultradźwiękowe SONIC - 33 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 29
Myjnie ultradźwiękowe. SONIC-13 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 30
Sterylizator kasetowy Statim 5000 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 31
Sterylizator kasetowy Statim 5000 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 32
Autoklaw ASMa 651 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 33
Myjnia-termodezynfektor typu : DTD-2 PLUS - 1 szt. - 2 Przeglądy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych:
a. aparatów do krążenia pozaustrojowego - Pakiety nr 1-5,
b. aparatów do znieczulania - Pakiety nr 6-19,
c. aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej - Pakiety nr 20-33,
i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN /słownie: dwieście tysięcy PLN/, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontraktowa) oraz z tytułu czynu niedozwolonego (odpowiedzialność deliktowa).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu obowiązywania umowy;
2. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Pełny kontrakt serwisowy tomografu komputerowego Revolution Evo 3.7 Long oraz stacji opisowych i wstrzykiwacza kontrastu w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- USŁUGI SERWISOWE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH FIRMY AGFA
- Przeglądy sprzętu medycznego
- Usługa serwisowa Analizatora automatycznego Elite Ingenius
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.