eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/69/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Łódź: ZP/69/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 136384 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/69/2014 - Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych aparatów do krążenia pozaustrojowego, aparatów do znieczulania oraz aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i zużytych podzespołów dla Instytutu CZMP w postępowaniu ZP/69/2014.
Aparaty do krążenia pozaustrojowego
Pakiet nr 1
Aparat do krążenia pozaustrojowego HL-20 - 2 sztuki - 4 przeglądu
Pakiet nr 2
Aparat grzewczo chłodzący HCU 30 - 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 3
Pompa odśrodkowa RotaFlow - 1 sztuka - 2 przeglądy
Pakiet nr 4
Aparat do krążenia pozaustrojowego Stockert SII wraz z wymiennikiem ciepła Heater-cooler - 1 sztuka - 2 przeglądy
Pakiet nr 5
Aparat do krążenia pozaustrojowego system one wraz z aparatem do hypo/typertermii - 1 sztuka - 2 przeglądy
Aparaty do znieczulania
Pakiet nr 6
1. Aparat do znieczulenia Aespire 7100 - 2 sztuki - 2 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12 miesięcy)
2. Monitor Cam od aparatu do znieczulenia Aespire 7100 - 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 7
1. Aparat do znieczulenia Excel 210SE 7000 - 2 sztuki - 2 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12 miesięcy)
2. Monitor RGM5250 - 2 sztuki - 4 przeglądy
Pakiet nr 8
- Aparat do znieczulenia Aliseo - 1 sztuka - 1 przegląd
Pakiet nr 9
1. Aparat do znieczulenia Excel 210SE 7800 - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12 miesięcy)
2. Respirator Centiva - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 10
1. Aparat do znieczulenia Aestiva 7900 - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12miesięcy)
2. Monitor AM do aparatu do znieczulenia Aestiva 7900 - 1 sztuka - 2 przeglądy
Pakiet nr 11
1. Aparat do znieczulenia Aespire 7900 - 1 sztuka - 2 przegląd
2. Monitor Cam od aparatu do znieczulenia Aespire 7900 - 1 sztuka - 2 przegląd
3. Moduł monitora Cam - 1 sztuka - 2 przegląd
Pakiet nr 12
1. Aparat do znieczulenia Primus (ASAA 0045) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
2. Monitor Delta (800789365) od aparatu do znieczulenia Primus - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 13
1. Aparat do znieczulenia Primus (ARXA-0199) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
2. Monitor Kappa (5493597746) do aparatu do znieczulenia Primus - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 14
1. Aparat do znieczulenia Primus (ASDB-0311) - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
2. Monitor Delta (60045902698) od aparatu do znieczulenia Primus - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 15
Aparat do znieczulenia Julian - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 6 miesięcy)
Pakiet nr 16
Aparat do znieczulenia Penlon SP2 z monitorem - 3 sztuki - 3 cykle przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 17
Aparat do znieczulenia Aestiva 7100 z monitorem - 1 sztuka - 1 cykl przeglądów na okres 24 miesięcy (1 przegląd co 12miesięcy)
Pakiet nr 18
Aparat do znieczulenia Lamtec 990 - 1 sztuka -Przegląd - 1 przegląd
Pakiet nr 19
Aparat do znieczulenia Lamtec 330 - 1 sztuka -Przegląd - 2 przeglądy
Aparatura sterylizacyjno-dezynfekcyjna
Pakiet nr 20
1. Sterylizator parowy Selectomat PL 96-12-2HR - 1 szt. - 4 Przeglądy
2. Sterylizator parowy Selectomat PL 96-1R - 1 szt. - 4 Przeglądy
3. Sterylizator parowy Selectomat PL 6612-2 - 1 szt. - 6 Przeglądów
4. Sterylizator parowy Securex HP 6612-2VR - 1 szt. - 4 Przeglądy
5. Sterylizator parowy UNISTERI typ 336-1ED - 1 szt. - 6 Przeglądów
6. Myjnie BHT Innova M4 - 1 szt. - 4 Przeglądy
7. Innova M5 ISO - 1 szt. - 3 Przeglądy
8. Innova M5 ISO - 1 szt. - 3 Przeglądy
9. Innova M5 ISO - 1 szt. - 3 Przeglądy
10. Myjnia UNICLEAN SL TS 4200-2 - 1 szt. - 3 Przeglądy
11. Aerator - 1 szt. - 2 Przeglądy
12. Zgrzewarka rotacyjna do opakowań medycznych STERIPACK 301 - 1 szt. - 2 Przeglądy
13. Myjnia ultradźwiękowa ULTRAMATIC 550 - 1 szt. - 2 Przeglądy
14. Myjnia ultradźwiękowa ULTRAMATIC 550 - 1 szt. - 2 Przeglądy
15. Wymiana wszystkich części eksploatacyjnych przewidzianych przez producenta oraz wszystkie czynności serwisowe przewidziane przez producenta łącznie z zakupem części (dot. wszystkich w/w urządzeń) - 1 komplet
Pakiet nr 21
Stacja uzdatniania wody - 1 szt. - 3 Przeglądy
Pakiet nr 22
Suszarka laboratoryjna KSU-66150 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 23
Stacja uzdatniania wody SUW-1000 - 1 szt. - 3 Przeglądy
Pakiet nr 24
Sterylizator gazowy Amsco Eagle 3017 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 25
Autoczytnik Attest AutoReader - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 26
Autoczytnik Attest AutoReader - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 27
Autoczytnik Attest AutoReader - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 28
Myjnie ultradźwiękowe SONIC - 33 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 29
Myjnie ultradźwiękowe. SONIC-13 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 30
Sterylizator kasetowy Statim 5000 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 31
Sterylizator kasetowy Statim 5000 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 32
Autoklaw ASMa 651 - 1 szt. - 2 Przeglądy
Pakiet nr 33
Myjnia-termodezynfektor typu : DTD-2 PLUS - 1 szt. - 2 Przeglądy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych:
      a. aparatów do krążenia pozaustrojowego - Pakiety nr 1-5,
      b. aparatów do znieczulania - Pakiety nr 6-19,
      c. aparatury sterylizacyjno-dezynfekcyjnej - Pakiety nr 20-33,
      i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN /słownie: dwieście tysięcy PLN/, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontraktowa) oraz z tytułu czynu niedozwolonego (odpowiedzialność deliktowa).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu obowiązywania umowy;
2. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.