eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZP. 272.00051.2015, ZP.ZD-00289/15. Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-15

Poznań: ZP. 272.00051.2015, ZP.ZD-00289/15. Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 roku
Numer ogłoszenia: 136375 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556 , strona internetowa www.bip.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 272.00051.2015, ZP.ZD-00289/15. Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczeń biurowych, znajdujących się na I piętrze w budynku położonym w Poznaniu, ul. Słowackiego 8. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Obiektu; 2) wszystkie prace, których poziom hałasu przekracza 45dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000) oraz roboty związane z rozbiórkami, wykuciami, bruzdowaniem pod instalację, wierceniami, prowadził od poniedziałku do piątku w godz. 16.00 - 22.00, w soboty w godz. 13.00 - 22.00 oraz w niedziele; 3) udzielił 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 4) udzielił 60 miesięcy gwarancji na zamontowane urządzenia; 5) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W konsekwencji prac budowlanych wykonanych podczas realizacji umowy nr ZP.272.00023.2015 z dnia 04.05.2015 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczeń biurowych, znajdujących się na I piętrze w budynku położonym w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zadanie przewidziane do realizacji dotyczy powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i obejmuje swoim zakresem sporządzenie dokumentacji projektowej oraz rozbudowę wykonanej instalacji o jednostki chłodzące wewnętrzne wraz z jednostką zewnętrzną, a także montaż elementów niezbędnych dla czynnika chłodzącego i odprowadzenia skroplin. Prace zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach serwerowni, znajdujących się na parterze budynku (pok. 02) oraz na I piętrze (pok. 11). Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana została na kwotę 23.247,00 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został Wykonawca, który przeprowadził roboty budowlane w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Bomax S.A., ul. Chłapowskiego 55, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.