eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Przebudowa ulic w ZłotowieZakątek, Okrężnej, Dorsza i Zamkowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Złotów: Przebudowa ulic w Złotowie: Zakątek, Okrężnej, Dorsza i Zamkowej
Numer ogłoszenia: 13635 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Złotów , al. Piasta 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 263 21 49 wew. 31, faks 67 265 00 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic w Złotowie: Zakątek, Okrężnej, Dorsza i Zamkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic w Złotowie: ulicy Zakątek i ulicy Okrężnej, ulicy Dorsza i ulicy Zamkowej. Zakres przetargu obejmuje wykonanie dwóch niezależnych inwestycji drogowych: a) część I. Przebudowa ul. Zakątek i ul. Okrężnej Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Okrężna, Zakątek w miejscowości Złotów. Na zakres opracowania branży drogowej składa się: budowa nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów. Woda odprowadzana będzie powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej. Inwestycja zlokalizowana w Obrębie 0093 Złotów 93, działki nr: 531/4, 505, 516/1. b) część II. Przebudowa ul. Dorsza i ul. Zamkowej Przedmiotem opracowania jest projekt wykonawczy przebudowy dróg gminnych - ulic Antoniego Dorsza i Zamkowej w Złotowie. Zakres projektu obejmuje całą ulicę A. Dorsza, tj. od skrzyżowania z drogą powiatową - ul. 8-go Marca do skrzyżowania z ul. Zamkową oraz część ulicy Zamkowej od skrzyżowania z ul. A. Dorsza do miejsca zmiany przekroju jezdni z drogowego na uliczny (z obustronnym krawężnikiem) - w odległości ok. 57 m od skrzyżowania z ul. Słoneczną. Teren inwestycji położony jest w większości na działkach znajdujących się w granicach Gminy Miasto Złotów (obręb nr 93 Złotów). Są to działki będące we władaniu Inwestora: 2/1, 4/1, 4/4, 966/2, 967, 970, 968/1, 9/25, 9/41, 8/10, 9/24, 9/42, 9/40, 966/1, 969/3, 965/1, 1073, 1121, 1106, 1127, 3, 1053, 545, 626/7, 135 oraz działki zarządzane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie: nr 1 i 4/2. Pas drogowy ulic Dorsza i Zamkowej graniczy bezpośrednio z działkami znajdującymi się w jednostce ewidencyjnej Dzierzążenko, położonej w Gminie Złotów (gmina wiejska). W celu właściwego rozwiązania połączenia dróg część inwestycji zlokalizowano na terenie Gminy Złotów. Jest to działka nr 71 będąca w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie oraz działki stanowiące własność Gminy Złotów - dz. nr 45, 269, 357. W zakres rozwiązań projektowych wchodzi kompleksowe rozwiązanie elementów drogi, a przede wszystkim: przebudowa jezdni ulic Dorsza i Zamkowej, przebudowa wlotów skrzyżowań dróg krzyżujących się z ulicami Dorsza i Zamkową; budowa chodników; budowa drogi rowerowej, budowa ciągu pieszo-rowerowego; przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, budowa placu utwardzonego; zagospodarowanie terenów nieutwardzonych niską zielenią drogową; korekta geometrii i umocnienie skarpy na ul. Zamkowej; oświetlenie terenu i sieć teletechniczna, sieć wodociągowa i deszczowa, stała organizacja ruchu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-9, 45.23.21.30-2, 45.23.24.10-9, 45.23.21.30-2, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 225.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w kwotach: - część I: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych). - część II: 125.000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych). W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia, zobowiązany jest on do wniesienia wadium odrębnie na każdą z części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje doświadczeniem zawodowym, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe. Wykonawca winien posiadać niezbędne doświadczenie i wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia). W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe i przedłożyć odpowiednie dowody. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 1 rozdziału I SIWZ Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków części III Instrukcji dla wykonawców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa punkcie 2 rozdziału I SIWZ Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków części III Instrukcji dla wykonawców. 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następującego dokumentu: 1. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
  • 3 - Oferowany okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekty umów zawierające istotne postanowienia stron, stanowią załączniki Nr 7a i 7b do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Jednakże zmiana istotnych ustaleń umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności i może nastąpić tylko wówczas, gdy umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przewiduje taką możliwość oraz określa warunki zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, pok. nr 14 lub może zostać przesłana za zaliczeniem pocztowym, w terminie 5 dni od dnia wpływu wniosku do zamawiającego za cenę 25 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, pok. nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Zakątek i ul. Okrężnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Okrężna, Zakątek w miejscowości Złotów. Na zakres opracowania branży drogowej składa się: budowa nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów. Woda odprowadzana będzie powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej. 1. Podstawowe parametry projektowanej przebudowy dróg gminnych: a) szerokość jezdni dróg gminnych - 6,00 m na połączeniach szerokość istniejąca; b) spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2,00%; c) spadek podłużny jezdni dróg gminnych: 0,30% - 1,90%; d) szerokość ścieku z kostki betonowej - 50 cm; 2. Konstrukcja nawierzchni a) Konstrukcja nawierzchni jezdni - Dz. U. Nr 43/99 poz. 430 /załącznik nr 5 rozdz. II pkt. 5.3.1a: - warstwa ścieralna z SMA8 grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 4 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20 cm b) Konstrukcja nawierzchni zjazdu i chodnika - Dz. U. Nr 43/99 poz. 430 /załącznik nr 5 rozdz. II pkt. 5.6.1a: - nawierzchnia z brukowej kostki betonowej grub. 8 cm; - podsypka piaskowa grub. 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0 31,5 mm grub. 15 cm; c) Konstrukcja nawierzchni chodnika - Dz. U. Nr 43/99 poz. 430 /załącznik nr 5 rozdz. II pkt. 5.7.2d: - nawierzchnia z brukowej kostki betonowej grub. 6 cm; - podsypka piaskowa grub. 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0 31,5 mm grub. 10 cm; d) Konstrukcja ścieku z kostki betonowej: - nawierzchnia z kostki betonowej h=8 cm, - ława betonowa B-20 grub. 10 cm, e) Konstrukcja ścieku ACO - ściek ACO - ława betonowa B-20 grub. 10 cm, 3. Usytuowanie ulic w planie. Droga przebiega po istniejącej trasie. 4. Trasa w przekroju. Przyjęto do projektowania minimalne pochylenie podłużne 0,30% ze względu na istniejącą konfigurację terenu. Przyjęte rozwiązanie zapewni prawidłowe odwodnienie nawierzchni drogi pod warunkiem właściwego wykonania robót drogowych i kanalizacyjnych. 5. Przekroje normalne. Na rysunku nr 3 przedstawiono przekroje charakterystyczne. 6. Szczegóły konstrukcyjne przedstawiono na rysunku nr 4. 7. Odwodnienie. Odwodnienie dróg gminnych powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej - wg opracowania branżowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-9, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin wykoania zamówienia - 5
    • 3. Oferowany okres gwarancji i rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Dorsza i ul. Zamkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest projekt wykonawczy przebudowy dróg gminnych - ulic Antoniego Dorsza i Zamkowej w Złotowie. Zakres projektu obejmuje całą ulicę A. Dorsza, tj. od skrzyżowania z drogą powiatową - ul. 8-go Marca do skrzyżowania z ul. Zamkową oraz część ulicy Zamkowej od skrzyżowania z ul. A. Dorsza do miejsca zmiany przekroju jezdni z drogowego na uliczny (z obustronnym krawężnikiem) - w odległości ok. 57 m od skrzyżowania z ul. Słoneczną. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar robót jest jednym z dokumentów pomocniczych służących do sporządzenia oferty. Teren inwestycji położony jest w większości na działkach znajdujących się w granicach Gminy Miasto Złotów (obręb nr 93 Złotów). Są to działki będące we władaniu Inwestora: 2/1, 4/1, 4/4, 966/2, 967, 970, 968/1, 9/25, 9/41, 8/10, 9/24, 9/42, 9/40, 966/1, 969/3, 965/1, 1073, 1121, 1106, 1127, 3, 1053, 545, 626/7, 135 oraz działki zarządzane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie: nr 1 i 4/2. Pas drogowy ulic Dorsza i Zamkowej graniczy bezpośrednio z działkami znajdującymi się w jednostce ewidencyjnej Dzierzążenko, położonej w Gminie Złotów (gmina wiejska). W celu właściwego rozwiązania połączenia dróg część inwestycji zlokalizowano na terenie Gminy Złotów. Jest to działka nr 71 będąca w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie oraz działki stanowiące własność Gminy Złotów - dz. nr 45, 269, 357. W zakres rozwiązań projektowych wchodzi kompleksowe rozwiązanie elementów drogi, a przede wszystkim: przebudowa jezdni ulic Dorsza i Zamkowej, przebudowa wlotów skrzyżowań dróg krzyżujących się z ulicami Dorsza i Zamkową; budowa chodników; budowa drogi rowerowej, budowa ciągu pieszo-rowerowego; przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, budowa placu utwardzonego; zagospodarowanie terenów nieutwardzonych niską zielenią drogową; korekta geometrii i umocnienie skarpy na ul. Zamkowej; oświetlenie terenu i sieć teletechniczna, sieć wodociągowa i deszczowa, stała organizacja ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-9, 45.23.24.10-9, 45.23.21.30-2, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 225.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5
    • 3. Oferowany okres gwarancji i rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.