eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Toruń: Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.
Numer ogłoszenia: 136316 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates:
Lp. Nazwa pakietu aplikacji
1 ADT - RUCH CHORYCH
Administrator Systemu
Izba Przyjęć
Oddział
Statystyka Medyczna
2 APTEKA
Apteka Szpitalna
Apteczka Oddziałowa
Zlecenia Apteczne
Lp. Nazwa Modułu/ Funkcjonalność
1 Agregator pacjentów
2 Oddział
Dzienny oddział leczenia skojarzonego (ODC)
Ambulatoryjny oddział leczenia skojarzonego( ORA)
Szpitalny oddział ratunkowy
Oddział dializ
3 Moduł Dokumentacji Medycznej
Dołączanie materiałów obrazowych w postaci elektronicznej do historii leczenia.
MED. - program do podglądu obrazów statycznych
Podgląd filmów i sekwencji VIDEO w formacie MPG i AVI
Dostęp do ciągłej historii choroby
Edycja danych opisowych w formacie RTF
4 Moduł (RNFZ) - Aplikacja rozliczeniowa dla formatu otwartego
Aplikacja rozliczeniowa OF - księgi oczekujących
5 Symulator JGP + 5 www
6 Rozlicznie kontraktów
7 Apteka
Wydruk zestawienia obrotu leków grup II-N,III-P,IV-P,I-R
Zawieranie umów na dostawy leków i kontrola realizacji umów
Tworzenie korekt wartościowych
Programy lekowe (Powiązanie z lekami oraz wycenami)
Źródła finansowania
8 Zamawianie leków/materiałów medycznych
9 Apteczka oddziałowa
Apteczki narkotykowe
Zlecenia apteczne
10 Zlecenia oddziałowe
Zbiorcze potwierdzanie podania leków
11 Statystyka laboratoryjna
12 Laboratorium: Rejestracja/Pracownia
13 Laboratorium: Pracownia Bakteriologii
Laboratorium - odczyt zleceń za pośrednictwem skanera.
Obieg próbki
14 Obsługa Aparatu Laboratoryjnego
ABL 700
Advia_Centaur
AU 680/480
Biosen
Clinitek 500 Bayer
Clinitek Advantus
Euroimmun
Immulite
OLYMPUS AU 400
Phoresis (MiniCap, Hydrasys)
Radiance
STA Compact
Sysmex Ca 500
Sysmex XS
Sysmex XT
Vidas Blue
Vidas PC
15 Pracownie diagnostyczne
Pracownie diagnostyczne - obrazowe
Bezpośredni zapis sekwencji video i zdjęć z urządzeń zewnętrznych
16 Przychodnia - Rejestracja główna
17 Przychodnia - Statystyka
18 Przychodnia: Gabinet lekarski
Podstawowy
19 Blok operacyjny
20 Bank Krwi
21 Rachunek kosztów leczenia
22 Wymiana danych z laboratorium w formacie HL7
23 Interfejs HL7 wymiany danych o pobytach i badaniach
24 Interfejs HL7 - diagnostyka obrazowa (HISRIS)
25 Wymiana danych finansowych
Statystyki dla kluczy podziału
Wymiana danych z systemami FK_Infomedica
26 Funkcjonalności ogólnosystemowe
Obsługa podpisu elektronicznego
Dodatkowe wydruki - naklejka, nagłówek historii choroby
Elektroniczne archiwum dokumentów
Agregacja danych pacjenta
Rejestr wykonanych czynności i zabiegów pielęgniarskich
Gabinet opieki długoterminowej

Ilość licencji objętych nadzorem została opisana w specyfikacji ilościowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2-1 do SIWZ.

Zadanie Nr 2: świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Infomedica:
Lp. Nazwa Modułu Ilość licencji objętych nadzorem
1 Apteka - 4
2 Apteczka Oddziałowa - open
3 Ruch Chorych - open
4 Zlecenia - open
5 Przychodnia PRO - 8
Rejestracja/Recepcja, Obsługa pacjenta, Planowanie ogólne, Obsługa kasy,Planowanie Medycyny Pracy
Gabinet Lekarski
Gabinet Zabiegowy
Statystyka
Dokumentacja formularzowa
Rehabilitacja
Gabinet Medycyny Pracy
6 Pracownia Diagnostyczna - 4
7 Laboratorium analityczne, Mikrobiologiczne oraz Pracownia serologii - 9

2.W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
1)udostępnianie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
1.1) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
a. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy;
b. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
c. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego;
w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
1.2.) w pozostałych przypadkach:
1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
1.3.) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
1.4.) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie lub pisemnie na formularzu przesłanym za pomocą poczty elektronicznej oraz faksem.
2) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi u Zamawiającego wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego.
2. udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez witrynę internetową, przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD/ DVD zawierający nową wersję Oprogramowania Aplikacyjnego.
3) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy. Zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego.
4) przyjmować i rozpatrywać indywidualne żądania zmian tj. modyfikacji płatnych Oprogramowania Aplikacyjnego, propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju.
5) wykorzystywania zdalnego dostępu wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązany będzie umożliwić Wykonawcy zdalny dostęp do zasobów sieci teleinformatycznej.
4. Wykonawca nie będzie pozyskiwał ani przetwarzał żadnych innych danych za wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ oświadczenie o posiadaniu uprawnień do sprawowania nadzoru autorskiego nad systemem Hipokrates zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
      b/ oświadczenie o posiadaniu uprawnień do sprawowania nadzoru autorskiego nad systemem Infomedica zgodnie z załącznikiem Nr 9/1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 głównych usług nadzoru autorskiego dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1 - 49.771,80 zł - dla zadania nr 2 - 24.142,20 zł brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 usługami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 73.914,00 zł brutto każda usługa. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu usługi może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ oświadczenie, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizowania usługi będącej przedmiotem zamówienia - zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do ceny netto ustalonej w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ujednolicenia, scalenia i wymiany licencji za porozumieniem Stron i nie będzie to skutkowało zmianą cen umownych. 3. Umowa może być rozwiązana w drodze porozumienia Stron w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą lub za wypowiedzeniem pisemnym 1-miesięcznym złożonym na koniec miesiąca przez Zamawiającego. 4. Strony przewidują możliwość zmiany ceny ryczałtowej umowy i wartości miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmniejszenia- za porozumieniem Stron- ilości modułów Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową, wyszczególnionych w załączniku nr_ do Umowy. Powyższa zmiana ceny ryczałtowej i wartości miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie dokonana z uwzględnieniem cen jednostkowych określonych w załączniku_do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
*** Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
**** Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa pakietu aplikacji
    1 ADT - RUCH CHORYCH
    Administrator Systemu
    Izba Przyjęć
    Oddział
    Statystyka Medyczna
    2 APTEKA
    Apteka Szpitalna
    Apteczka Oddziałowa
    Zlecenia Apteczne
    Lp. Nazwa Modułu/ Funkcjonalność
    1 Agregator pacjentów
    2 Oddział
    Dzienny oddział leczenia skojarzonego (ODC)
    Ambulatoryjny oddział leczenia skojarzonego( ORA)
    Szpitalny oddział ratunkowy
    Oddział dializ
    3 Moduł Dokumentacji Medycznej
    Dołączanie materiałów obrazowych w postaci elektronicznej do historii leczenia.
    MED. - program do podglądu obrazów statycznych
    Podgląd filmów i sekwencji VIDEO w formacie MPG i AVI
    Dostęp do ciągłej historii choroby
    Edycja danych opisowych w formacie RTF
    4 Moduł (RNFZ) - Aplikacja rozliczeniowa dla formatu otwartego
    Aplikacja rozliczeniowa OF - księgi oczekujących
    5 Symulator JGP + 5 www
    6 Rozlicznie kontraktów
    7 Apteka
    Wydruk zestawienia obrotu leków grup II-N,III-P,IV-P,I-R
    Zawieranie umów na dostawy leków i kontrola realizacji umów
    Tworzenie korekt wartościowych
    Programy lekowe (Powiązanie z lekami oraz wycenami)
    Źródła finansowania
    8 Zamawianie leków/materiałów medycznych
    9 Apteczka oddziałowa
    Apteczki narkotykowe
    Zlecenia apteczne
    10 Zlecenia oddziałowe
    Zbiorcze potwierdzanie podania leków
    11 Statystyka laboratoryjna
    12 Laboratorium: Rejestracja/Pracownia
    13 Laboratorium: Pracownia Bakteriologii
    Laboratorium - odczyt zleceń za pośrednictwem skanera.
    Obieg próbki
    14 Obsługa Aparatu Laboratoryjnego
    ABL 700
    Advia_Centaur
    AU 680/480
    Biosen
    Clinitek 500 Bayer
    Clinitek Advantus
    Euroimmun
    Immulite
    OLYMPUS AU 400
    Phoresis (MiniCap, Hydrasys)
    Radiance
    STA Compact
    Sysmex Ca 500
    Sysmex XS
    Sysmex XT
    Vidas Blue
    Vidas PC
    15 Pracownie diagnostyczne
    Pracownie diagnostyczne - obrazowe
    Bezpośredni zapis sekwencji video i zdjęć z urządzeń zewnętrznych
    16 Przychodnia - Rejestracja główna
    17 Przychodnia - Statystyka
    18 Przychodnia: Gabinet lekarski
    Podstawowy
    19 Blok operacyjny
    20 Bank Krwi
    21 Rachunek kosztów leczenia
    22 Wymiana danych z laboratorium w formacie HL7
    23 Interfejs HL7 wymiany danych o pobytach i badaniach
    24 Interfejs HL7 - diagnostyka obrazowa (HISRIS)
    25 Wymiana danych finansowych
    Statystyki dla kluczy podziału
    Wymiana danych z systemami FK_Infomedica
    26 Funkcjonalności ogólnosystemowe
    Obsługa podpisu elektronicznego
    Dodatkowe wydruki - naklejka, nagłówek historii choroby
    Elektroniczne archiwum dokumentów
    Agregacja danych pacjenta
    Rejestr wykonanych czynności i zabiegów pielęgniarskich
    Gabinet opieki długoterminowej
    Ilość licencji objętych nadzorem została opisana w specyfikacji ilościowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2-1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: świadczenie usług nadzoru autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Infomedica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Modułu Ilość licencji objętych nadzorem
    1 Apteka - 4
    2 Apteczka Oddziałowa - open
    3 Ruch Chorych - open
    4 Zlecenia - open
    5 Przychodnia PRO - 8
    Rejestracja/Recepcja, Obsługa pacjenta, Planowanie ogólne, Obsługa kasy, Planowanie Medycyny Pracy
    Gabinet Lekarski
    Gabinet Zabiegowy
    Statystyka
    Dokumentacja formularzowa
    Rehabilitacja
    Gabinet Medycyny Pracy
    6 Pracownia Diagnostyczna - 4
    7 Laboratorium analityczne, Mikrobiologiczne oraz Pracownia serologii - 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.