Lublin: Dostawa wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do Domów Studenckich UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy PN/9-2014/DOP-p)
Numer ogłoszenia: 136216 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do Domów Studenckich UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy PN/9-2014/DOP-p).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do jednostek UMCS w Lublinie obejmująca następujące zadania:Część I: Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Studenckiego IKAR;Część II: Dostawa wraz z montażem tapczanów do Domu Studenckiego IKAR i Domu Studenckiego JOWISZ;Część III: Dostawa wraz z montażem krzeseł do Domów Studenckich;Część IV: Dostawa wraz z montażem mebli dla studentów niepełnosprawnych DS. BABILON.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.31.11-7, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2, 39.11.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. Ustala się wadium w wysokości :Część I: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych);Cześć II: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych); Cześć III: 900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych);Część IV: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); Wykonawca wnosi wadium jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:-w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do Domów Studenckich UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/9-2014/ DOP-p); - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,- w gwarancjach bankowych,-w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub kserokopię wpłaty wadium. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.Zamawiający w oparciu o art. 46 ust . 4a ustawy Pzp może zatrzymać wadium Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Wadium wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum, uważa się za wniesione prawidłowo
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:dla Części I - co najmniej jedną dostawę mebli pokojowych na kwotę minimum 80 000,00 PLN brutto; dla Części II - co najmniej jedną dostawę łóżek lub tapczanów na kwotę minimum 60 000,00 PLN brutto.UWAGA! W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku,-gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.-w sytuacji zmiany stawki podatku od usług i towarów na usługi stanowiące przedmiot zamówienia;-w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy;-zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie,pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin,Rektorat XII piętro, pokój 1203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie,pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin,Rektorat XII piętro, pokój 1203..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Studenckiego IKAR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Studenckiego IKAR.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem tapczanów do Domu Studenckiego IKAR i Domu Studenckiego JOWISZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem tapczanów do Domu Studenckiego IKAR i Domu Studenckiego JOWISZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.11-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem krzeseł do Domów Studenckich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem krzeseł do Domów Studenckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla studentów niepełnosprawnych DS. BABILON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli dla studentów niepełnosprawnych DS. BABILON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.14.33.10-2, 39.13.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.