eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie koncepcji dla zadaniaRozbudowa DK-46 - ulicy Głównej i ulicy Przejazdowej w Częstochowie oraz przebudowa DK-43 od granic miasta do ul. Pułaskiego (ul. Św. Rocha, Okulickiego, Św. Krzysztofa, Św. Jadwigi wraz z budową obejścia ul. Św. Barbary do ul. Pułaskiego)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Częstochowa: Wykonanie koncepcji dla zadania: Rozbudowa DK-46 - ulicy Głównej i ulicy Przejazdowej w Częstochowie oraz przebudowa DK-43 od granic miasta do ul. Pułaskiego (ul. Św. Rocha, Okulickiego, Św. Krzysztofa, Św. Jadwigi wraz z budową obejścia ul. Św. Barbary do ul. Pułaskiego)
Numer ogłoszenia: 136064 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie , ul. Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, faks 34 3664305 wew. 60, 3664337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji dla zadania: Rozbudowa DK-46 - ulicy Głównej i ulicy Przejazdowej w Częstochowie oraz przebudowa DK-43 od granic miasta do ul. Pułaskiego (ul. Św. Rocha, Okulickiego, Św. Krzysztofa, Św. Jadwigi wraz z budową obejścia ul. Św. Barbary do ul. Pułaskiego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji rozbudowy DK- 46 - ul. Głównej i ulicy Przejazdowej w Częstochowie oraz przebudowy DK-43 od granicy miasta do ul. Pułaskiego (ul. św. Rocha, Okulickiego, św. Krzysztofa, św. Jadwigi wraz z budową obejścia ul. św. Barbary do ul. Pułaskiego): 1.1 ulica św. Rocha - droga krajowa klasy G (główna) rozbudowa obejmuje odcinek od granic miasta do skrzyżowania ul. Wręczyckiej z ul. Okulickiego w zakresie: 1. jedna jezdnia o szerokości 7,0 m, 2. obustronne chodniki, 3. obustronne ciągi rowerowe wg wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie, 4. przebudowy skrzyżowań z ul. Ikara, ul. Gminną, ul. Legnicka, ul. Krzemienną z ul. Radomską i ul. Odrodzenia (dwa warianty; rondo, skrzyżowanie zwykłe), kanalizacji deszczowej, 5. zatok autobusowych, 6. zjazdy do posesji 7. kanały technologiczne, 1.2 ul. Okulickiego droga krajowa klasy G (główna) odcinek od ul. św. Rocha do ul. Krzysztofa w zakresie: 1. remontu nawierzchni i odwodnienia, 2. remont ciągów rowerowych - dostosowanie do wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie. 1.3 ul. św. Krzysztofa droga krajowa klasy G (główna) na odcinku od ul. Okulickiego do ul. św. Jadwigi w zakresie: 1. remontu nawierzchni i odwodnienia, 2. remont ciągów rowerowych - dostosowanie do wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie. 1.4 ul. św. Jadwigi droga krajowa klasy G (główna) w zakresie: 1. regulacji pasa drogowego, 2. remontu nawierzchni, 3. zmiany szerokości istniejącej jezdni w celu wydzielenia obustronnych dróg rowerowych wg wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie i chodników, 4. przebudowy skrzyżowania z ul. św. Barbary, ul. Huculskiej, ul. Kordeckiego - azyl dla pieszych, 5. kanalizacji deszczowej, 6. kanały technologiczne, 7. zjazdy do posesji, 1.5 ul. Przejazdowa droga krajowa klasy G (główna) w zakresie: 1. przebudowy drogi jedna jezdnia o szerokości 7.0 m, 2. budowy obustronnych ciągów rowerowych wg wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie, 3. budowy ciągu pieszego po stronie istniejącej zabudowy, 4. przebudowy istniejących skrzyżowań (dwa warianty; rondo, skrzyżowanie zwykłe), 5. budowy kanalizacji deszczowej, 6. budowy kanalizacji technologicznej, 7. przebudowy zjazdów do posesji, 8. lokalizacji stanowiska do ważenia i kontroli pojazdów. 1.6 ul. Główna droga krajowa klasy G (główna) w zakresie: 1. przebudowy drogi jedna jezdnia o szerokości 7.0 m, 2. budowy obustronnych ciągów rowerowych wg wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie, 3. budowy ciągu pieszego po stronie istniejącej zabudowy, 4. przebudowy istniejących skrzyżowań (dwa warianty; rondo, skrzyżowanie zwykłe), 5. budowy drogi obsługującej posesje w których prowadzona jest działalność gospodarcza wraz z miejscami parkingowymi, 6. budowy kanalizacji deszczowej, 7. budowy kanalizacji technologicznej, 8. przebudowy zjazdów do posesji, 1.7 obejście ulicy św. Barbary droga klasy G (główna) w zakresie: 1. budowy drogi dwujezdniowej o szerokości jezdni 7.0 m, 2. budowy obustronnych ciągów rowerowych wg. wytycznych do projektowania, wykonania i utrzymania dróg dla rowerów w Częstochowie, 3. budowy obustronnych ciągów pieszych, 4. budowy skrzyżowań z istniejącymi drogami (dwa warianty; rondo, skrzyżowanie zwykłe), 5. budowy drogi obsługującej posesje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430), 6. budowy kanalizacji deszczowej, 7. budowy kanalizacji technologicznej, 8. przebudowy zjazdów do posesji, Koncepcja powinna zawierać analizę realizacji przedsięwzięcia w postaci: 1. analizę sposobu odprowadzenia wód opadowych, 2. analizę zakresu przebudowy uzbrojeń, 3. analizę przebudowy oświetlenia ulicznego, 4. analizę zasadności budowy sygnalizacji świetlnych, 5. kosztów realizacji poszczególnych ulic (etapów), 6. wykazu działek niezbędnych do realizacji inwestycji oraz kosztów ich wykupu, 7. wykazu nieruchomości podlegających wyburzeniu i kosztów ich odszkodowań, Ponadto w koncepcji należy wykonać: 1. badania geotechniczne podłoża gruntowego. Zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430), winny określać w szczególności: - wskaźnik nośności CBR - moduły odkształcenia: pierwotny (E1) i wtórny (E2) - ocenę przydatności gruntu podłoża dla inwestycji drogowej 2. analizę przyległego terenu pod względem ochrony przed hałasem wraz z wyznaczeniem terenów podlegających ochronie, 3. analizę terenu pod względem komunikacyjnym, 4. opis przedmiotu zamówienia dla całego zadania dla siwz, 5. wykazu niezbędnych nieruchomości w celu realizacji przedmiotowej, inwestycji dla uzyskania decyzji środowiskowej, 6. materiałów w celu uzyskania decyzji środowiskowej, 7. prognozę natężenia ruchu na rok 2020..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKAZ USŁUG - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali główne usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi projektowe o wartości minimum 75.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie zaprojektowania budowy lub przebudowy drogi wraz z obiektem mostowym, odwodnieniem i oświetleniem Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: - 1 - osoba - konstrukcyjno-budowlanej: drogowej; - 1 - osoba - konstrukcyjno-budowlanej: mostowej; - 1 - osoba - konstrukcyjno-budowlanej: telekomunikacyjnej; - 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - 1 - osoba - uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości. Uwaga: Osoby wykonujące usługę powinny posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez usługi główne uważane będzie wykonanie co najmniej dwóch usług projektowych o wartości minimum 75.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie zaprojektowania budowy lub przebudowy drogi wraz z obiektem mostowym, odwodnieniem i oświetleniem;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, należy przedłożyć: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW - ART.22 UST.1 USTAWY-PZP - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 1. Inne wymagane dokumenty: 1. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 6; 2. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy; 4. GRUPA KAPITAŁOWA - Należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z póź. zm.) lub informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; 5. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁACZNIKÓW DO PROTOKOŁU - Załącznik nr 7. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty); 6. WZÓR UMOWY - Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy odnośnie wynagrodzenia, terminu realizacji umowy lub przyjętych wariantów koncepcji w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy; 3) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4) przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 5) zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie; 6) zmniejszenia lub ograniczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, czy też pozyskanie dodatkowych środków finansowych pozwalających na szybszą jej realizację; 7) wprowadzenia zmian spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym; 8) konieczności wykonania usług dodatkowych lub uzupełniających; 9) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu między innymi na skutek konsultacji społecznych, wniosków rad dzielnicy, wniosków radnych lub policji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE Popiełuszki 4/6 42-217 CZĘSTOCHOWA pok. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 09:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE Popiełuszki 4/6 42-217 CZĘSTOCHOWA pok. 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.