eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadaniaSystem oddymiania obiektów oświatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-27

Polkowice: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych
Numer ogłoszenia: 135874 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych, w czterech częściach: 1. dostosowanie budynku przedszkola nr 2 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - część I, 2. dostosowanie budynku przedszkola nr 3 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - część II, 3. dostosowanie budynku przedszkola nr 4 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - część III, 4. dostosowanie budynku przedszkola nr 5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - część IV. 1) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, a. demontaż stolarki drzwiowej płycinowej, b. powiększenie otworów dla drzwi, c. wykucie ościeżnic, d. wykonanie otworu dla klapy dymowej, b) roboty montażowe, a. wykonanie ścianek wewnętrznych z płyt g-k., b. montaż klap dymowych, c. montaż instalacji enn p-poż, czujników i oświetlenia ewakuacyjnego d. wykonanie instalacji wodociągowej, c) roboty wykończeniowe, a. uzupełnienie tynków cem.-wap./gips. b. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, c. montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami o wymaganych parametrach EI d. malowanie ścian i sufitów. 2) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi takimi jak : a) projektami budowlanymi b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (ST) d) przedmiarami robót budowlanych - obejmujący roboty wszystkich branż Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót dotyczący przedszkoli nr 2,3,4,5 i określony w dokumentacji technicznej autorstwa Usług Projektowych BIPROMAR i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę nr 552.2015 z dnia 05.08.2015 r., 554.2015 z dnia 07.08.2015 r., nr 555.2015 z dnia 30.07.2015 r., 553.2015 z dnia 05.08.2015 r. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-1, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w następującej wysokości: - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w przypadku składania ofert na jedną z czterech przewidzianych w specyfikacji części; - 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w przypadku składania ofert na dwie z czterech przewidzianych w specyfikacji części. W przedmiotowym postępowaniu dopuszczono składanie ofert częściowych na maksymalnie dwie z czterech wskazanych w specyfikacji części.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, jako robót najważniejszych, co najmniej dwóch różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia z zakresu budowy, przebudowy lub remontu budynków użyteczności publicznej o wartości min. 100.000,00 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, która mogą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedłożonym wykazie i złożyć poświadczenia dla robót budowlanych, których zakres określony został w rozdziale III.2. siwz, jako warunek udziału w postępowaniu. Roboty te są robotami najważniejszymi.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowodami, o których mowa w pkt IV.1.1.1a, są: a. poświadczenie; b. inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1).. b) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1.1.1 lit. a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. a. c) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; g) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. Wzór umowy został zamieszczony w ROZDZIALE C niniejszej specyfikacji. B. Warunki i zasady wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku : a) zmiany zakresu rzeczowego robót dokonanego przez Zamawiającego, w trakcie realizacji robót, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez inspektora nadzoru, c) przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.), d) gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację robót dodatkowych lub uzupełniających, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego. A. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego robót. Wartość robót zostanie ustalona na podstawie cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przetargowej i ilości robót (zakresu rzeczowego). Stanowić to będzie podstawę do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu rzeczowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. B. Roboty dodatkowe i uzupełniające tzn. roboty nie występujące w przedmiarze robót i przekraczające pod względem ilościowym zakres podstawowy robót będą wprowadzane do realizacji poprzez: a. spisanie protokołu konieczności przez Kierownika Budowy, Przedstawiciela Zamawiającego i właściwego ze względu na branżę robót nieprzewidzianych Inspektora Nadzoru, b. udzielenie Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art.67 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z podpisaniem stosownej umowy. 4. Zmiana przedstawicieli wskazanych w umowie wymaga jedynie pisemnego zawiadomienia stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostosowanie budynku przedszkola nr 2 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych, w części I - Dostosowanie budynku przedszkola nr 2 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. 1) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, a. demontaż stolarki drzwiowej płycinowej, b. powiększenie otworów dla drzwi, c. wykucie ościeżnic, d. wykonanie otworu dla klapy dymowej, b) roboty montażowe, a. wykonanie ścianek wewnętrznych z płyt g-k., b. montaż klap dymowych, c. montaż instalacji enn p-poż, czujników i oświetlenia ewakuacyjnego d. wykonanie instalacji wodociągowej, c) roboty wykończeniowe, a. uzupełnienie tynków cem.-wap./gips. b. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, c. montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami o wymaganych parametrach EI d. malowanie ścian i sufitów. 2) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi takimi jak : a) projektami budowlanymi b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (ST) d) przedmiarami robót budowlanych - obejmujący roboty wszystkich branż Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót dotyczący przedszkoli nr 2,3,4,5 i określony w dokumentacji technicznej autorstwa Usług Projektowych BIPROMAR i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę nr 552.2015 z dnia 05.08.2015 r., 554.2015 z dnia 07.08.2015 r., nr 555.2015 z dnia 30.07.2015 r., 553.2015 z dnia 05.08.2015 r. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-1, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie budynku przedszkola nr 3 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych, w części II - Dostosowanie budynku przedszkola nr 3 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. 1) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, a. demontaż stolarki drzwiowej płycinowej, b. powiększenie otworów dla drzwi, c. wykucie ościeżnic, d. wykonanie otworu dla klapy dymowej, b) roboty montażowe, a. wykonanie ścianek wewnętrznych z płyt g-k., b. montaż klap dymowych, c. montaż instalacji enn p-poż, czujników i oświetlenia ewakuacyjnego d. wykonanie instalacji wodociągowej, c) roboty wykończeniowe, a. uzupełnienie tynków cem.-wap./gips. b. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, c. montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami o wymaganych parametrach EI d. malowanie ścian i sufitów. 2) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi takimi jak : a) projektami budowlanymi b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (ST) d) przedmiarami robót budowlanych - obejmujący roboty wszystkich branż Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót dotyczący przedszkoli nr 2,3,4,5 i określony w dokumentacji technicznej autorstwa Usług Projektowych BIPROMAR i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę nr 552.2015 z dnia 05.08.2015 r., 554.2015 z dnia 07.08.2015 r., nr 555.2015 z dnia 30.07.2015 r., 553.2015 z dnia 05.08.2015 r. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-1, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostosowanie budynku przedszkola nr 4 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych, w części III - Dostosowanie budynku przedszkola nr 4 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. 1) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, a. demontaż stolarki drzwiowej płycinowej, b. powiększenie otworów dla drzwi, c. wykucie ościeżnic, d. wykonanie otworu dla klapy dymowej, b) roboty montażowe, a. wykonanie ścianek wewnętrznych z płyt g-k., b. montaż klap dymowych, c. montaż instalacji enn p-poż, czujników i oświetlenia ewakuacyjnego d. wykonanie instalacji wodociągowej, c) roboty wykończeniowe, a. uzupełnienie tynków cem.-wap./gips. b. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, c. montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami o wymaganych parametrach EI d. malowanie ścian i sufitów. 2) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi takimi jak : a) projektami budowlanymi b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (ST) d) przedmiarami robót budowlanych - obejmujący roboty wszystkich branż Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót dotyczący przedszkoli nr 2,3,4,5 i określony w dokumentacji technicznej autorstwa Usług Projektowych BIPROMAR i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę nr 552.2015 z dnia 05.08.2015 r., 554.2015 z dnia 07.08.2015 r., nr 555.2015 z dnia 30.07.2015 r., 553.2015 z dnia 05.08.2015 r. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-1, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostosowanie budynku przedszkola nr 5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie budynków przedszkoli nr 2,3,4,5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w ramach zadania: System oddymiania obiektów oświatowych, w części 4 - Dostosowanie budynku przedszkola nr 5 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. 1) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, a. demontaż stolarki drzwiowej płycinowej, b. powiększenie otworów dla drzwi, c. wykucie ościeżnic, d. wykonanie otworu dla klapy dymowej, b) roboty montażowe, a. wykonanie ścianek wewnętrznych z płyt g-k., b. montaż klap dymowych, c. montaż instalacji enn p-poż, czujników i oświetlenia ewakuacyjnego d. wykonanie instalacji wodociągowej, c) roboty wykończeniowe, a. uzupełnienie tynków cem.-wap./gips. b. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, c. montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami o wymaganych parametrach EI d. malowanie ścian i sufitów. 2) Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi takimi jak : a) projektami budowlanymi b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (ST) d) przedmiarami robót budowlanych - obejmujący roboty wszystkich branż Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót dotyczący przedszkoli nr 2,3,4,5 i określony w dokumentacji technicznej autorstwa Usług Projektowych BIPROMAR i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę nr 552.2015 z dnia 05.08.2015 r., 554.2015 z dnia 07.08.2015 r., nr 555.2015 z dnia 30.07.2015 r., 553.2015 z dnia 05.08.2015 r. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-1, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.