eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przeprowadzenie szkoleńobsługa kasy fiskalnej, usługi krawieckie, malarz, opiekun osób starszych, stylizacja paznokci, język angielski, warsztaty wyjazdowe z komunikacji w rodzinie, prawo jazdy kat C, C+E w ramach projektu systemowego- EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Łomża: Przeprowadzenie szkoleń: obsługa kasy fiskalnej, usługi krawieckie, malarz, opiekun osób starszych, stylizacja paznokci, język angielski, warsztaty wyjazdowe z komunikacji w rodzinie, prawo jazdy kat C, C+E w ramach projektu systemowego- EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 135860 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71208 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży, ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, faks 086 2165851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń: obsługa kasy fiskalnej, usługi krawieckie, malarz, opiekun osób starszych, stylizacja paznokci, język angielski, warsztaty wyjazdowe z komunikacji w rodzinie, prawo jazdy kat C, C+E w ramach projektu systemowego- EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1. Szkolenie -Obsługa kasy fiskalnej -dla 21 osób w wymiarze 70 godzin szkoleniowych - 30 godzin teoria i 40 godzin praktyka. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Program szkolenia powinien obejmować: - omówienie obowiązujących przepisów prawno - fiskalnych. - wystawianie faktur VAT i rachunków. - budowa i zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych. - przygotowanie kasy do pracy. - sprzedaż, zwrot opakowań, wykonywanie raportów. - współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów i komputerem. - obsługa programu do fakturowania. - ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych. Wykonawca przedmiotowego szkolenia musi zapewnić uczestnikom: - warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami ochrony przeciwpożarowej w trakcie trwania szkolenia. - wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie zakresu zadań i czynności wykonywanych na stanowisku. - w ramach kosztu szkolenia wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych. - każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do maszyn i urządzeń potrzebnych do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. Część 2. Usługi krawieckie dla 11 osób 150 godzin - 48 teoria i 102 praktyka. Program szkolenia powinien obejmować tematy: 1. Technologia materiałoznawstwa, 2. Maszynoznawstwo tj. obsługa maszyn i konserwacja maszyn podstawowych i specjalnych, regulacja maszyn i usuwanie drobnych usterek, maszyny szwalnicze podstawowe; zasady tworzenia ściegu. 3. Krój i modelowanie - pojęcia podstawowe z zakresu modelowanie form odzieży, 4. Pomiary sylwetki, wymiary podstawowe i kontrolne, płaszczyzny, linie i punkty pomiarowe umownie wyznaczane na sylwetkę; symbolika pomiarów, siatka konstrukcyjna. Modelowanie form spódnicy/spodni/bluzki 5. Praktyczna nauka przeróbek krawieckich. 6. Poznanie poszczególnych technik wykonywania ściegów: ręczne - zasadnicze i ozdobne, pikowanie, haftowanie, obszywanie dziurek, przyszywanie guzików, wszywanie zamków, skracanie, podwijanie, zwężanie, poszerzanie, wymiany podszewek, obsługa i użytkowanie maszyn stebnówek; 7. Wykonanie spódnicy damskiej ,spodni, bluzki. 8. Przepisy BHP. Wykonawca zapewni materiały o rożnej strukturze na praktyczne zajęcia szycia oraz manekiny instruktażowe Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Część 3. Malarz dla 10 osób w wymiarze 100 godzin - 22 godz. teorii i 78 praktyki. Celem kursu jest przyuczenie do wykonywania pracy w zawodzie malarza, w tym nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu budowlanych prac malarskich. W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie BHP oraz badania niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Program kursu: -Bezpieczeństwo i higiena pracy -Materiałoznawstwo -Technologia -Organizacja stanowiska pracy -Przechowywanie farb -Odpady i ochrona środowiska -Prace malarskie -Wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych -Wykonywanie okładzin ściennych -Wykonanie izolacji -Przygotowanie podłoża -Przygotowanie farb i materiałów do prac malarskich -Malowanie techniką emulsyjną -Malowanie techniką olejną Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8-16 z przerwą na obiad w dni powszednie, nie więcej niż 6 godzin dziennie przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami. Zajęcia praktyczne ,nabycie umiejętności malarskich, muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. Wykonawca przeszkoli uczestników biorących udział w kursie w zakresie bhp. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną ,kombinezon ochronny, rękawice, okulary, i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1. Dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ,Dz. U. 2012 poz. 186, 3.Szczegółowy harmonogram zajęć. Część 4. Szkolenie Opiekun osób starszych dla 17 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu opieki nad osobami starszymi. Program szkolenia ,40 godz. teoria, 80 godz. praktyka,: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, bezpieczeństwo i higiena pracy, zajęcia praktyczne: - pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej. - zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka. - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety. - zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. - zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku. - zasady żywienia osób starszych. -opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. Zajęcia powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00 i trwać nie więcej niż 6 godzin dziennie. W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie BHP oraz badania sanitarno epidemiologiczne (nosicielstwo) uczestników szkolenia. Część 5: Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla 10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych - z zakupem zestawu początkowego. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Kurs powinien przygotować beneficjentów do praktycznego wykorzystania zdobytych umiejętności dotyczących profesjonalnej stylizacji paznokci metodą żelową. Zajęcia powinny obejmować następujące zagadnienia: - budowa paznokci, choroby paznokci. - materiałoznawstwo, dezynfekcja i sterylizacja. - pielęgnacja dłoni. - organizacja stanowiska pracy, zasady postępowania w kontaktach z klientami. - ćwiczenia na tipsie, ćwiczenia na formie, french, przedłużanie na tipsie z frenchem, zatapianie ozdób w żelu, uzupełnienie paznokci żelowych, zdobienia podstawowe i zaawansowane - cieniowanie, wtapiania, ozdoby, 3D, zdobienia lakierami. Wymagania: Salę zapewnia wykonawca. W cenę oferty należy wkalkulować: zapewnienie modeli dla beneficjentów, materiały szkoleniowe oraz zestaw startowy dla każdego uczestnika szkolenia obejmujący: 1.Cyfrowa LCD lampa uv z suszarką 2. Świetlówka uv 9W 4szt. 3. Żel jednofazowy 30ml 4. Żel budujący różowy 30ml 5. Żel budujący przeźroczysty 30ml 6. Żel wykańczający-nabłyszczający 30ml 7. Żel french śnieżnobiały 30ml 8. Żel kolorowy 5ml 9. Waciki bezpyłowe 500szt. 10. Tipsy french w saszetkach 500szt. 11.Tipsy naturalne w saszetkach 500szt. 12. Tipsy przeźroczyste w saszetkach 500szt. 13. Aceton 50ml 14. Cleaner 100ml 15. Zmywacz bezacetonowy 100ml 16. Dozownik na płyny 17. Oliwka do paznokci 15ml 18. Pilnik biały prosty 100/180 5szt. 19. Pilnik czarny prosty 100/180 5szt. 20. Blok polerski 2szt. 21. Separatory na palce 2szt. 22.Patyczki z drzewa różanego 5szt. 23. Zestaw 6 profesjonalnych pędzelków do żelu. 24. Primer 5 ml 25. Klej do tipsów z pędzelkiem, 7,5 g, 3 szt 26. Gilotyna 1szt. 27. Palec do ćwiczeń 1 szt. 28. Szablony do żelu 500 szt. 29. Ozdoby, hologramy w kasetce 12 szt. Część 6. Kurs języka angielskiego 10 osób - 60 godzin. Określenie przedmiotu zamówienia. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego na poziomie podstawowym dla 0 osób w wymiarze 60 godzin szkoleniowych. Kurs powinien być zorientowany na praktyczne wykorzystanie poznawanego języka w konkretnych sytuacjach życiowych. Beneficjenci powinni być zmotywowani do prowadzenia rozmów zainspirowanych aktualnymi wydarzeniami. Zajęcia powinny umożliwić nabycie biegłości i śmiałości mówienia w języku obcym. Wykładowca powinien zachęcić do opowiadania o swoich pasjach, celach i potrzebach. Beneficjenci powinni w równym stopniu poznać i udoskonalić wszystkie sprawności językowe: mówienie i rozumienie ze słuchu, gramatykę, czytanie oraz pisanie. Podczas zajęć systematycznie powinna być pogłębiana wiedza naszych słuchaczy, która wzbogaci ich słownictwo oraz utrwali struktury gramatyczne. Na zajęciach, oprócz pracy z podręcznikiem, powinny być wykorzystywane materiały audio-video oraz materiały oryginalne, takie jak wycinki prasowe, wiadomości z Internetu, programy telewizyjne czy filmy w wersji oryginalnej. Tematyka kursu oprócz przełamywania bariery językowej powinna umożliwić poszerzanie horyzontów beneficjentów, rozbudzić ciekawość w poznawaniu świata oraz zachęcić do nauki języka angielskiego, ukazać celowość jego poznawania. Część 7 Prawo jazdy kat C, C +E dla 4 osób Usługa polegająca na zorganizowaniu szkoleń w celu uzyskania uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi: 1) prawa jazdy kategorii C - uprawniającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym; 2) prawa jazdy kategorii C+E - uprawniającego do kierowania pojazdem określonym odpowiednio w kategorii C, łącznie z przyczepą; Zamawiający oczekuje, że wykonawca zorganizuje wskazane wyżej szkolenia w zakresie prowadzonego ośrodka szkolenia kierowców znajdującego się na terenie Łomży Zamawiający wymaga, aby: a) zajęcia teoretyczne odbywały się na terenie Łomży b) zajęcia praktyczne przeprowadzane były pojazdem przystosowanym do nauki jazdy, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz w ramach wskazanej ceny zapewnił uczestnikom szkoleń wszelkie niezbędne materiały i przyrządy konieczne do przeprowadzenia szkolenia w zakresie teoretycznym, jak i organizacji zajęć praktycznych w części ogólnej oraz w części dodatkowej, w szczególności: Wymagania: Cena badań lekarskich, przed rozpoczęciem kat C oraz C,E egzaminu państwowego dla wszystkich kategorii ujęta w koszcie szkolenia - w cenie oferty. Badania lekarskie mają być zapewnione przez Wykonawcę dla uczestników szkolenia: orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem i orzeczenia psychologicznego o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem wydanych na podstawie badań, o których mowa w art. 75 ust. 1 oraz art. 82 ust. 1 pkt. 1a, USTAWA z dnia 26 listopada 2010 r. o kierujących pojazdami. - powinno być wydane przez lekarza uprawnionego do badania kierowców. Badania lekarskie niezbędne do wydania orzeczenia lekarskiego na podstawie art. 122 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. t.j. Dz. U. z 2005r., nr 108, poz. 908 ze zm. - Uczestnicy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia - koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty. - Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie -łącznie z przewidzianymi przerwami. Zajęcia praktyczne w tym na placu manewrowym muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, nie więcej niż 3 godziny zegarowe dziennie. - Pojazdy mechaniczne na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawne technicznie. W przypadku awarii wskazanego w ofercie pojazdu, Wykonawca na okres naprawy zapewni samochód zastępczy. - W cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis - jakie przekazane zostaną na własność każdemu uczestnikowi szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia, a więc danej kategorii prawa jazdy. Materiały powinny mieć formę co najmniej papierową. W materiałach szkoleniowych przekazywanych uczestnikom szkolenia znajdować się będą aktualne przepisy prawa o ruchu drogowym, w tym wyjaśnienia oznaczeń poszczególnych znaków drogowych, czy też graficzne rozrysowanie zasad ruchu drogowego obowiązujących m.in. na tzw. krzyżówkach , zasady pierwszeństwa, etc. - W ramach kursu wykonawca ponosi koszt: wszystkich niezbędnych badań lekarskich i wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jakie musi przejść każda szkolona osoba, koszt kursu teoretycznego dla danej kategorii, koszt kursu praktycznego dla danej kategorii, koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u wykonawcy, pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty. - Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników oraz przedstawiania kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończeniu szkolenia. - Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu wewnętrznego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć i wypełniana codziennie, zgodnie z programem szkolenia. Po ukończeniu szkolenia, nie później niż w terminie 3 dni, zostanie przekazana zamawiającemu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości szkolenia zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli frekwencji uczestników, jak też prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją niniejszej umowy. - Zamawiający nie ponosi kosztów szkolenia osób, które w trakcie szkolenia zostaną z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy skreślone z listy uczestników. Część 8. Warsztaty wyjazdowe integracyjne dla uczestników i ich rodzin - jeden dzień - łącznie 100 osób - przewiduje się 75 osób dorosłych i 25 dzieci. Wyjazd integracyjny dla uczestników I. ETAP Warsztaty w 4 grupach dla osób dorosłych rozpoczną się od godz. 10.00 do 14.00. Program warsztatu powinien zawierać następujące tematy: - aktywne słuchanie - wyrażanie uczuć, - stosowanie wypowiedzi ,ja, zamiast ,ty, - zachowania asertywne Dzieci w tym czasie mają zapewnioną opiekę pedagoga - zabawy, gry, itp. Przerwa obiadowa w godz. 14.00 - 15.00 II. ETAP: Warsztaty rodzinne w 4 grupach od 15.00 do 17.00. - gry, zabawy, portret rodziny itp. III. ETAP: Od godz. 17.15 do ok. 19.00 wspólna kolacja integracyjna przy ognisku lub grill, pieczenie kiełbasek itp. Miejsce odbywania warsztatu: poza terenem miasta Łomża, odległość maksymalna do 30 km od Łomży. Sale wykładowe i miejsca przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych powinny spełniać wymogi bhp i p.poż., uregulowane w przepisach odrębnych. Każda osoba dorosła powinna otrzymać: Materiały szkoleniowe: długopis, notatnik formatu A5, teczkę z gumką do przechowywania dokumentów. Każdy uczestnik wyjazdu powinien mieć zapewnione: 1. Wyżywienie - obiad z dwóch dań, deser, serwis kawowy w przerwie warsztatów i zajęć, kolacja - dania grillowe - 3 rodzaje, pieczywo, napoje, sałatki. 2. Transport uczestników do miejsca odbywania warsztatu i z powrotem do Łomży; 3. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z warsztatem oraz w drodze do miejsca warsztatu i z powrotem dla każdego uczestnika na kwotę minimum 20 000,00 zł.; Wykonawca powinien zapewnić do prawidłowej realizacji warsztatów: 1. Trenerów do realizacji warsztatów 2. Trenerów do przeprowadzenia zajęć integracyjnych dla osób z otoczenia uczestników. 3. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankietę na zakończenie warsztatu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PKOL projekt systemowy EFS - Nowa droga do sukcesu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T-Matic Grupa Computer Plus Sp. Z oo, ul. Malmeda 1, 15-440 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12542,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8946,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8946,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi krawieckie dla 11 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek szkolenia i doskonalenia kadr Kursor o Biała Podlaska, ul. Narutowicza 66, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22264,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Malarz dla 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Handlowa 6G, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szkolenie Opiekun osób starszych dla 17 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OTIS Zwierzyńska, ul. Łagody 9/30, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21241,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9970,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18224,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Wiedzy Powszechnej, ul. Sienkiewicza 28, 07-400 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18090,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs języka angielskiego 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOT Łomża, Polowa 45, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Warsztaty wyjazdowe integracyjne dla uczestników i ich rodzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OTIS Zwierzyńska, ul. Łagody 9/30, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.