Kłodzko: Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez wycinania krawędzi uszkodzenia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego w roku 2016
Numer ogłoszenia: 135733 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez wycinania krawędzi uszkodzenia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez wycinania krawędzi uszkodzenia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego w roku 2016. W ramach realizacji zadania wykonane zostaną remonty niżej wymiwnionych dróg: a) Obwód Drogowy nr 1 w Szczytnej, ul. Bobrownicka 1a, 57-330 Szczytna: droga powiatowa nr 3237D Gorzanów - 8 Mg; droga powiatowa nr 3241D Duszniki - Łężyce (do drogi powiatowej nr 3242D) - 20 Mg; droga powiatowa nr 3242D Złotno - 4 Mg; droga powiatowa nr 3262D Ołdrzychowice Kłodzkie - 10 Mg; droga powiatowa nr 3278D Zabłocie - 8 Mg; droga powiatowa nr 3290D Starków - Krosnowice - 10 Mg; droga powiatowa nr 3297D Jarków - 5 Mg; droga powiatowa nr 3299D Jerzykowice Wielkie - 5 Mg; droga powiatowa nr 3300D Darnków - 8 Mg; droga powiatowa nr 3301D Dolina - 16 Mg; droga powiatowa nr 3304D Wolany - 3 Mg; droga powiatowa nr 3307D Piszkowice - 3 Mg; RAZEM: 100 Mg b) Obwód Drogowy nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka: droga powiatowa nr 3285D Lasówka - Młoty - 45 Mg; droga powiatowa nr 3236D Nowa Bystrzyca - Spalona - 20 Mg; droga powiatowa nr 3276D Poręba - 10 Mg; droga powiatowa nr 3264D Stary Waliszów - Piotrowice - 25 Mg; RAZEM: 100 Mg c) Obwód Drogowy nr 3 w Nowej Rudzie, ul. Młyńska 10, 57-400 Nowa Ruda: droga powiatowa nr 3338D Włodowice - Świerki - 5 Mg; droga powiatowa nr 3356D Jugów - 20 Mg; droga powiatowa nr 3319D Nowa Ruda, ul. Górnicza - 10 Mg; droga powiatowa nr 3313D Nowa Wieś Kłodzka - Czerwieńczyce - 20 Mg; droga powiatowa nr 3323D Dzikowiec - Koszyn - 25 Mg; droga powiatowa nr 3016D Przełęcz Jugowska (II odcinek) - 5 Mg; droga powiatowa nr 3312D Dzikowiec - Nowa Ruda Słupiec - Ścinawka Średnia - 5 Mg; droga powiatowa nr 3340D od drogi woj. 381 - Wojbórz - Opolnica - 10 Mg; RAZEM: 100 Mg Szczegółowe warunki wykonania robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie (w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) drogi, o wartości robót równej co najmniej 60.000,00 zł netto i udokumentuje, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia: kierownik budowy/robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - z doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy/robót na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie drogi o wartości równej co najmniej 60.000,00 zł netto, posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do prowadzenia robót w zakresie przewidzianym w dokumentacji technicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - Wykaz osób (załącznik nr 6 do SIWZ). Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm), określone w art. 12 ust. 1 pkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane. Natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe Rady Izby Inżynierów albo udokumentować że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o odwrotnym obciążeniu podatkiem VAT wg wzoru na załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik 5. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 2) dopuszczalna jest zmiana kierownika budowy, zgoda może zostać udzielona, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowego kierownika budowy, który posiada kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ; 3) dopuszczalna jest zmiana Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 4) dopuszczalna jest zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy; 5) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie; 6) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących sytuacjach: a. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, b. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, c. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia, na które strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają bądź uniemożliwiają całkowicie lub częściowo realizację przedsięwzięcia, zmieniają w istotny sposób warunki jego realizacji i których nie da się uniknąć nawet przy zachowaniu maksymalnej staranności. Wystąpienie siły wyższej obowiązana jest wykazać strona, która się na nią powołuje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, pokój nr 1 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3339D w Bartnicy na długości 0,65 km"
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3312D Dzikowiec - Nowa Ruda-Słupiec na długości 0,5 km
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do km 3+870 w m. Osmólsk" - nr postępowania 090/24
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołomińskiego w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.