eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Nowy Sącz: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 135704 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu , ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4498020, faks 18 4498005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4, 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych potwierdzający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz.196 j.t.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu wycieczek krajowych i zagranicznych (trwających co najmniej dwa dni), z których każda usługa (wykonana w ramach jednej umowy), jednocześnie spełnia następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu wycieczek krajowych i zagranicznych spełnia następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto UWAGA! 1)Wykonawca składający ofertę na cześć III lub IV lub V lub VII wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 1 dzień spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 2)Wykonawca składający ofertę na cześć I lub II wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 3 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 3)Wykonawca składający ofertę na cześć VI wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki zagraniczne trwające min. 2 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 4)Wykonawca składający ofertę na wszystkie części wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 3 dni oraz co najmniej dwie wycieczki zagraniczne trwające min. 2 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz - Samodzielne Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz - Samodzielne Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja wycieczki: Wrocław - Wałbrzych - Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 3-dniowy w okresie od 23.05.2014r. - do 25.05.2014r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 99 osób Wycieczka dla dorosłych i dzieci od 14 roku życia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4, 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja wycieczki: Poznań - Biskupin - Gniezno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 3-dniowy w okresie od 30.05.2014 -do 01.06.2014r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 64 osób Wycieczka dla dorosłych i dzieci od 14 roku życia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4, 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja wycieczki: Wieliczka - Kopalnia Soli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1-dniowy w dniu 14.06.2014r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 92 osoby Wycieczka dla dzieci i dorosłych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja wycieczki: Inwałd - Zator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1-dniowy w dniu 07.06.2014r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 91 osób Wycieczka dla dzieci i dorosłych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja wycieczki: Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1-dniowy w dniu 20.09.2014r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok.54 osoby Wycieczka dla dorosłych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja wycieczki do Pragi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 30.05 - 01.06.2014r. (pobyt 3-dniowy). Zakres usługi: Łączna liczba uczestników wycieczki: ok. 98 osób. Uczestnicy wycieczki podzieleni na dwie grupy: I grupa udział w GRAND PRIX - 49 osób, II grupa bez udziału w GRAND PRIX - 49 osób;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4, 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja wycieczki do Rytra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 07.06.2014r. (pobyt 1-dniowy). Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki: ok. 100 osób;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.