eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Powidz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 135632 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu cenowym - załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw urządzeń dla których te materiały będą wykorzystywane zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 Dostawa papieru do plotera - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 Dostawa środków czyszczących do sprzętu komputerowego - szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). 3.Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 4.Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry wydajności lub zawartości określone w formularzu cenowym (załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ). Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać producenta, kod lub symbol umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru oraz wymagane parametry towaru, który oferuje dla każdej pozycji asortymentowej - formularz cenowy - załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ. Nie wypełnienie kolumn nr 4, 5, 6 załączników nr 2, 3, 4 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 6.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Dla zadań nr: 1, 2, i 3. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie towary fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane. b) Wykonawca zobowiązuje się do dostaw przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ). c) Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko). Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d) Dokonanie dostawy przedmiotu umowy do magazynów musi być potwierdzone na dokumencie WZ datą, wpisem Magazynier przyjął i czytelnym podpisem Magazyniera, przy czym na okoliczność przyjęcia materiałów będących przedmiotem umowy, Zamawiający z udziałem przedstawiciela Wykonawcy sporządzi obowiązujący w MON protokół przyjęcia - przekazania dostawy. e) Miejsce dostaw: Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia jest magazyn służby łączności informatyki i ubezpieczenia lotów, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz JW 3293 Powidz. Dostawa będzie realizowana w godz. 8.00 - 14.00. Czas dostawy musi być uzgodniony z pracownikiem wyznaczonym do odbioru artykułów. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ). g) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. h) Okres gwarancji na dostarczone towary udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Wyłącznie dla zadania nr 1: a) Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, kodem lub symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonym dla tych produktów. Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. b) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. c) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek / urządzeń wielofunkcyjnych / faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni (z wyłączeniem dni wolnych i świątecznych) od momentu zgłoszenia ( e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. d) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego / faksu, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia ( włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego/ uprawnionego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego / faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym /uprawnionym serwisie producenta drukarek / urządzenia wielofunkcyjnego / faksu w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia ( e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. e) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i zagospodarowania pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.91.20-7, 30.19.76.30-1, 30.23.72.50-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy tylko zadania nr 1 Warunek ten spełni Wykonawca, który: wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda. Dotyczy zadań 2, 3 W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne dostawy Zamawiający uzna co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do każdej pozycji np. kartę katalogową produktu, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. c) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. d) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. e) dokumenty, o których mowa w części VI niniejszej Specyfikacji. f) dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka wojskowa 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, pokój nr 230..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka wojskowa 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, pokój nr 118 - kancelaria jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw urządzeń dla których te materiały będą wykorzystywane zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru do plotera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.91.20-7, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czyszczących do sprzętu komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.