eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów DrogowychZadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku; Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie; Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie; Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie; Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi; Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim; Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Kielce: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku; Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie; Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie; Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie; Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi; Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim; Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie
Numer ogłoszenia: 13561 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku; Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie; Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie; Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie; Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi; Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim; Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku; Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie; Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie; Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie; Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi; Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim; Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie. Przez sprzątanie ulic należy rozumieć zamiatanie mechaniczne lub wyjątkowo ręczne ulic wzdłuż krawężników ulicznych na szerokość 1,3 m (jednostronnie lub dwustronnie), sprzątanie malowanych pasów rozdziałów, jezdni skrzyżowań w granicach linii rozgraniczających (w pasie drogowym) oraz innych powierzchni podatnych na odkładanie się zanieczyszczeń np. korytek ściekowych, zatok autobusowych, czyszczenie studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej, zbieranie zwłok zwierzęcych. Sprzątanie chodników lub ścieżek rowerowych obejmuje całą powierzchnię. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Wykazem ulic, ścieżek i chodników, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, z zatwierdzonym harmonogramem sprzątań oraz umową.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach: a) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Zgórsku - 1 000,00 zł, b) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Łopusznie - 2 700,00 zł, c) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Pińczowie - 1 300,00 zł, d) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 Obwód Drogowy w Staszowie - 900,00 zł, e) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 Obwód Drogowy w Nowej Słupi - 1 200,00 zł f) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 Obwód Drogowy w Ostrowcu Św. - 1 300,00 zł, g) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 Obwód Drogowy w Tempoczowie - 800,00 zł,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 usługę w zakresie sprzątania ulic przez co najmniej 1 sezon. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Warunek, o którym mowa powyżej ma na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.8 SIWZ -Instrukcji dla Wykonawców, sprawdzając kompletność, spełnianie warunku oraz jakość złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a/oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną np. przez Pełnomocnika, b/ pkt. III.4.1) - potwierdzający łączne spełnienie warunków, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków, c/pkt. III.4.2) - ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie i dokumenty winny być przedłożone przez każdego z tych Wykonawców. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedłożone w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu - wskazać jego rodzaj/zakres, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym formę/sposób uczestnictwa w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego) 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 7. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności: a) działanie siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; f) niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowań w uzyskaniu od instytucji i urzędów niezbędnych: orzeczeń, decyzji, pozwoleń, uzgodnień, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy; g) przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana z ewentualnymi odwołaniami Wykonawców; h) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); i) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; j) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; k) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce, ul. Jagiellońska 72,pok.5,6,7 lub otrzymać pocztą za pobraniem na wniosek Wykonawcy,płatne przelewem10 zł na konto 67156000132536247751660002, bezpłatnie strona internetowa ŚZDW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 9
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.