eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa typowego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej na podłożu betonowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Elbląg: Budowa typowego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej na podłożu betonowym
Numer ogłoszenia: 135616 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna , ul. Lotnicza 2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 38 02, faks 55 239 38 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.euh-e.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa typowego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej na podłożu betonowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa typowego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej na podłożu betonowym, składających się z przystosowania istniejącego boiska do potrzeb osób niepełnosprawnych o wymiarach 2200cm x 4400cm z polem do gry: - piłki ręcznej o wymiarach 2000cm x 4000cm, - tenisa ziemnego o wymiarach 2378cm x 1097cm, - koszykówki /2 pola do gry/ o wymiarach 1300cm x 2200cm każdy, - siatkówki o wymiarach 1800cm x 900 cm. Boisko otacza opaska betonowa szerokości 75 cm z kostki betonowej szarej lub żółtej grubości 6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem trawnikowym o wymiarach 8x30x100cm. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie robót i montaż urządzeń oraz nawierzchni polipropylenowej, a) montaż urządzeń obejmuje co najmniej następujące elementy: - Dwa stojaki do koszykówki typu - Jeden komplet do siatkówki z siatką. - Jeden komplet do tenisa - siatka wraz ze słupkami. - Dwie bramki do piłki ręcznej. - Piłkochwyty - wysokość 6 m. Wszystkie urządzenia sportowe montowane w tulejach - studzienkach fundamencie betonowym z betonu B-20. Wszystkie urządzenia powinny być montowane w tulejach oraz posiadać Certyfikaty Bezpieczeństwa B. b) charakterystyka nawierzchni polipropylenowej: Wykończeniem nawierzchni boiska wielofunkcyjnego jest polipropylenowa nawierzchnia modułowa, wytwarzana przez formowanie wtryskowe w postaci odpornych na uderzenie płytek z tworzywa sztucznego układanych na podbudowie z betonu. Proponowana kolorystyka nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: Wariant I - kolor czerwono - niebieski - wg rys Nr 5, Wariant II - kolor czerwony i ciemna zieleń - wg rys. Nr 5, Wariant III - kolor ceglany i ciemna zieleń - wg rys Nr 5 - przyjęty do realizacji przez Zamawiającego. Linie należy malować wyłącznie na granicy płytki modułowej lub w osi obu płytek. c) Konstrukcja nawierzchni polipropylenowej: Moduły wykonane z polipropylenu o ażurowej konstrukcji. Układanie nawierzchni sportowej wykonywać zgodnie z wytycznymi producenta systemu. Nawierzchnia powinna posiadać: -Aprobatę lub Rekomendację techniczną ITB lub raport z badań specjalistycznego laboratorium potwierdzających parametry nawierzchni, -Atest PZH, -Raport klasyfikacyjny w zakresie reakcji na ogień E - nawierzchnia samo gasnąca, -Badanie na zawartość pierwiastków śladowych. Linie ograniczające pole gry należy malować zgodnie z wytycznymi producenta systemu nawierzchni sportowej. 2) Wykonanie kanalizacji deszczowej i drenażowej: Boisko odwadniane będzie poprzez dwustronne ciągi odwodnienia liniowego. Koryta i studzienki odwodnienia liniowego zaprojektowano z polimerbetonu z pokrywami z tworzywa sztucznego. Na trasie odwodnień liniowych po obu stronach zaprojektowano po 5 skrzynek odpływowych odprowadzających wodę do przewodów kanalizacji deszczowej poprzez studzienki inspekcyjne, przykryte pokrywami żeliwnymi A15 do rur trzonowych karbowanych. Przewody kanalizacyjne ułożone wzdłuż boiska w odległości 1.00m od krawężnika będą odprowadzały wody opadowe do sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się w pobliżu boiska 3) Chodniki: Projektuje się chodnik szerokości 75 cm z kostki betonowej grubości 6 cm, w kolorze szarym lub żółtym na podsypce z chudego betonu gr. 4cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem. Projektowany chodnik połączony będzie z istniejącą wewnętrzną drogą poprzez plac utwardzony kostkami betonowymi grubości 6cm na podsypce z chudego betonu grubości 6cm i warstwie ubitego piasku grubości 15cm. Spadek placu w kierunku istniejącej drogi. Szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych wraz z montażem wyposażenia oraz wymagania Zamawiającego w tym zakresie zostały opisane w poniższych załącznikach do SIWZ: ZAŁĄCZNIK NR 8 Projekt budowlany, ZAŁĄCZNIK NR 8a Mapa do celów projektowych - boisko, ZAŁĄCZNIK NR 8b Rzut, przekrój i urządzenia boiska, ZAŁĄCZNIK NR 8c Mapa do celów projektowych - odwodnienie, ZAŁĄCZNIK NR 8d Kanalizacja deszczowa i drenażowa - odwodnienie, ZAŁĄCZNIK NR 9 Specyfikacja techniczna i odbioru robót, ZAŁĄCZNIK NR 10 Przedmiar robót. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej, która polegała na budowie obiektów sportowych co najmniej o wartości złożonej oferty. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku tj. liczba wykonanych robót, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimum 2-letnim doświadczeniem, lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. b) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) Konieczności zmiany terminu umownego z powodu: a) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.; b) konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych do wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu; c) zmiany przepisów, które skutkują zmianą rozwiązań projektowych dla realizowanego zamówienia; d) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, itp.; 2. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: 1) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem. 2) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euh-e.edu.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Lotnicza 2.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Lotnicza 2, sekretariat pok. 108 (parter).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana jest środków PFRON, przekazanych Samorządowi Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.