eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - 3 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Wrocław: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 13557 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Rynek 13, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 94 45, faks 71 777 94 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.theworldgames2017.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych zawierających elementy logotypów według wzorów/ projektów przekazanych przez Zamawiającego - dla Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. na potrzeby Mistrzostw Europy w Tańcach Standardowych. 2.Szczegóły zamówienia, w tym zakres, sposób wykonania, terminy i obowiązki Wykonawcy określa Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 3.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22.14.00.00 -3 Ulotki 22.46.20.00 -6 Materiały reklamowe 22.46.00.00 -2 Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 39.15.11.00 - 6 Stojaki 35.12.16.00 - 4 Zawieszki 18.33.10.00 - 8 Koszulki 79.81.00.00 - 5 Usługi drukowania 30.23.31.32 -5 Napędy dyskowe.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-2, 39.15.11.00-6, 35.12.16.00-4, 18.33.10.00-8, 79.81.00.00-5, 30.23.31.32-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców) oraz: -na podstawie wykazu wykonanych (wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów (np. referencje, listy polecające itd.) że zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowanego doświadczenia w realizacji zamówień, poprzez zrealizowanie co najmniej 3 dostaw wykonania i dostarczenia materiałów promocyjnych na kwotę minimum 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców), -na podstawie polisy OC działalności gospodarczej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (będącej przedmiotem zamówienia), na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Ogólne warunki umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia z Wykonawcą (jednej) umowy na wykonanie więcej niż jednego zadania. 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b.zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: -siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, -innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 5.Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.theworldgames2017.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. Siedziba: ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć na adres: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe Sp. z o.o. Siedziba: ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych- Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Baner, z wydrukiem (150 cm x 1500cm); gramatura 440-510 gr; technologia CMYK; trwałość do 2 lat, 1 szt 2.Roll up, wymiary: 80 cm-110 cm x 200 cm-220 cm; nadruk jednostronny, CMYK 4/0, wydruk 680-72-dpi, matt, 10 szt., 3.Beach flaga typu kropla/lotka, wymiary: 105-115 x 260-270 cm; full kolor; z masztem, materiał flagowy 100-120g, 10 szt, podstawa krzyżakowa wraz z dostawą na miejsce, 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.15.11.00-6, 35.12.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych- zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plakat, Format B1 ( 980x680 mm), druk: jednostronnie kolorowy (4/0) , papier: powlekany połysk (kreda) 150-170 g/m2, uszlachetnienie standardowe: lakier dyspresyjny, 250 szt., 2.Ulotka, Format: A5 ( 210x148 mm), druk: jednostronnie kolorowy (4/0) papier: powlekany połysk (kreda) 170g, ,uszlachetnienie standardowe: lakier dyspresyjny, 2000 szt., 3.Biuletyn (katalogi szyte), Format: A5 ( 210x148mm), szycie: zeszytowe po długim boku, druk: okładka 4/4, środek 4/4, papier całość: powlekany połysk (kreda) 150-170 g/m2, ilość stron: do 16 (całość), uszlachetnienie: standardowe: lakier dyspresyjny, cena wydruku wraz z dostawą na miejsce, 500 szt., 4.Zaproszenia, Format: 2x DL składane do DL, poziomy ( 420/100 do 210/100) , druk dwustronnie kolorowy (4/4), papier: kreda mat 300g, uszlachetnienie: folia mat i lakier UV wybiórczy jednostronnie, falcowanie do DL, 100 szt., 5. Akredytacje, Format:100x 130, druk dwustronnie kolorowy, 4/4, zaokrąglone rogi, sztywny laminat, otwór na zawieszenie, identyfikatory personalizowane, 600 szt...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-2, 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Torby materiałowe, Materiał: bawełna lub len, kolor: czarny, uchwyt: 70 cm, grubość materiału: min. 130 g/m2, wzmacniające szwy krzyżowe przy łączeniu uchwytów, wymiary: 38cmx42cm, pole nadruku min. 30 x 35 cm, logo i napisy naniesione metoda sitodruku, 500 szt., 2. Teczki papierowe, Format: A4, typ: standard jednobiegowa, druk jednostronnie kolorowy (4/0), papier: kreda mat 300g, uszlachetnienie: folia mat, 500 szt., 3. Długopisy, Aluminiowy w kolorze białym, metalowa skuwka, przycisk i końcówka, srebrne ozdobne pierścienie, niebieski wkład, nadruk: full kolor, pole zadruku: min. 60x6 mm, 500 szt., 4. Smycze Kolor smyczy biały, nadruk jednostronny: pełen kolor, karabińczyk + zawieszka na telefon, materiał: taśma satynowa, barwienie techniką sublimacji, szerokość taśmy: 15 mm, długość: 45cm, 500 szt., 5. Pen drive, Skórzany 4GB, kolor: czarny, rozmiar: 8,7 x 3,2 x 1,6 cm, znakowanie: grawer laserowy, wielkość znakowania: 2,9x,09 cm, 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-6, 18.33.10.00-8, 30.23.31.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.