eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup 10 komputerów przenośnych dla doktorantów; zakup jednego komputera oraz jednego urządzenia wielofunkcyjnego do biura projektu oraz zakup jednego komputera przenośnego dla kierownika projektu, oznaczenie sprawy WIM/ZP/8/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Warszawa: zakup 10 komputerów przenośnych dla doktorantów; zakup jednego komputera oraz jednego urządzenia wielofunkcyjnego do biura projektu oraz zakup jednego komputera przenośnego dla kierownika projektu, oznaczenie sprawy WIM/ZP/8/2015
Numer ogłoszenia: 135452 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86614 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 234 87 37, faks 22 234 87 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 10 komputerów przenośnych dla doktorantów; zakup jednego komputera oraz jednego urządzenia wielofunkcyjnego do biura projektu oraz zakup jednego komputera przenośnego dla kierownika projektu, oznaczenie sprawy WIM/ZP/8/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 komputerów przenośnych dla doktorantów; zakup jednego komputera oraz jednego urządzenia wielofunkcyjnego do biura projektu oraz zakup jednego komputera przenośnego dla kierownika projektu wraz z wniesieniem, instalacją oprogramowania oraz gwarancją i rękojmią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczno-gwarancyjna. Ilekroć w niniejszym dokumencie przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne tzn. proponowane przez Wykonawcę urządzenia powinny charakteryzować się parametrami technicznymi nie gorszymi niż te wymienione w Specyfikacji techniczno - gwarancyjnej. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał okres gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wymagania Zamawiającego dotyczące zrównoważonych zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby każdy z komputerów spełniał kryteria efektywności energetycznej na poziomie co najmniej równoważnym dla klasy urządzeń posiadających certyfikat programu ENERGY STAR uznawany w UE i w USA. Wykonawca jest zobowiązany do podania odpowiedniego miejsca na stronie internetowej www.euenergystar.org, potwierdzającego że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR lub wykazania, że sprzęt przeszedł równoważne testy energetyczne i potwierdzenia tego odpowiednim certyfikatem (kopia dostarczona przed podpisaniem umowy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup części I zamówienia finansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z projektu o nazwie PWP Interdyscyplinarne studia doktoranckie w zakresie inżynierii materiałowej, prowadzone w j. angielskim, przy współpracy z partnerem ponadnarodowym oraz pracodawcami o akronimie NANOMAT.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cortland Sp. z o. o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37549,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48283,65

  • Oferta z najniższą ceną: 48283,65 / Oferta z najwyższą ceną: 56078,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZyCOM Polska Sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4063,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4614,96

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,01 / Oferta z najwyższą ceną: 4700,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.