eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona obiektu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Kraków: Ochrona obiektu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 135434 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie , ul. Rajska 1, 31-124 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajska.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych województwa małopolskiego pod nr rejestru A-1418/M. Obiekt WBP w Krakowie jest także ujęty w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie. 2. Wykonawca będzie wykonywać zadania wynikające z przedmiotowej umowy zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, a także Planem Ochrony Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego w WBP oraz regulaminami i instrukcjami wydanymi przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 Całodobową ochronę fizyczną budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie położonego w Krakowie, przy ul. Rajskiej 1 w granicach wyznaczonego i oznakowanego obszaru działki 125/12 obr. 60 Śródmieście o powierzchni 0,8550 ha. Budynek czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 11.446 m2. Wymagana ochrona będzie wykonywana 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony. Łączny wymiar ochrony - 48 osobogodziny na dobę. Pracownicy ochrony wykonujący usługę u Zamawiającego muszą posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W okresie od 26.07.2016 r. do 01.08.2016 r. ochrona o której mowa powyżej będzie wykonywana w wymiarze 96 osobogodzin na dobę. 3.2 Zadania pracowników ochrony podczas pełnienia służby: 3.2.1 udaremnianie lub odpieranie bezpośredniego i bezprawnego zamachu na mienie chronione; 3.2.2 zapobieganie włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia na chronionym obiekcie; 3.2.3 podejmowanie stosownych interwencji w sytuacji, gdy zachowanie osoby (osób) obecnej na terenie WBP zagraża życiu, zdrowiu lub mieniu użytkowników bądź pracowników WBP; 3.2.4 niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 3.2.5 zapewnienie sprawnej i szybkiej reakcji w razie stanu zagrożenia; 3.2.6 stałe nadzorowanie gospodarki kluczami do pomieszczeń na terenie budynku w tym wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń, oraz nadzorowanie wydania/przyjęcia kluczy; 3.2.7 sprawdzanie właściwego zabezpieczenia pomieszczeń oraz prowadzenie kontroli stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy i w dniach wolnych od pracy; 3.2.8 ścisłe stosowanie procedur zawartych w Planie Ochrony WBP w Krakowie, Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz regulaminach i instrukcjach wydanych przez Zamawiającego; 3.2.9 zapewnienie bezpośredniego połączenia z bazą Wykonawcy w celu powiadamiania o zdarzeniach wymagających interwencji (np. napad, włamanie) oraz zapewnienie w razie alarmu przyjazdu zmotoryzowanej grupy interwencyjnej (czas reakcji: 7 minut w nocy oraz 15 minut w dzień); 3.2.10 podczas obchodów lustracja wybranych systemów technicznych i urządzeń a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości lub awarii zgłaszanie tego stanu administracji Zamawiającego oraz właściwym służbom; 3.2.11 bieżące prowadzenie zeszytu uwag i rejestru zdarzeń; 3.2.12 otwieranie i zamykanie drzwi i bram obiektu w porach określonych regulaminem ochrony WBP w Krakowie; 3.2.13 załączanie i wyłączanie oświetlenia na wewnętrznych drogach komunikacyjnych oraz na zewnątrz budynku; 3.2.14 odbieranie przesyłek kurierskich oraz pozostałej korespondencji kierowanej na adres Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, ul. Rajska 1, 31-124 Kraków, po zakończeniu pracy administracji Zamawiającego; 3.2.15 wydawanie i ewidencja kart parkingowych dla gości WBP w Krakowie; 3.2.16 obsługa domofonów - szlabanu drogowego oraz bramy przesuwnej przy wjeździe na zaplecze WBP. 3.3 Świadczenie usługi ochrony odbywać się będzie na posterunku stałym oraz podczas patroli (obchodów) zgodnie z Planem Ochrony WBP. Patrole (obchody) obejmować mają cały budynek biblioteki oraz obserwację terenu wokół biblioteki w granicach ogrodzenia. 3.4 Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych z emblematami firmowymi, identyfikatorów ze zdjęciem, oraz środków przymusu bezpośredniego. Wykonawca jest obowiązany zapewnić także dla osób wykonujących usługę środki łączności bezprzewodowej do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą, jak i z Zamawiającym. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest obsługiwać i wykorzystywać przy ochronie obiektu istniejące w budynku systemy alarmowe a także inne urządzenia z nimi związane. Budynek Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie wyposażony jest w następujące systemy: 3.5.1 System Sygnalizacji Pożaru i Oddymiania - obejmujący cały budynek; 3.5.2 monitorowany System Alarmowania Pożarowego podłączony poprzez stację monitorowania pożarowego do Komendy Miejskiej PSP w Krakowie; 3.5.3 system wydzielonych dróg ewakuacyjnych z oświetleniem ewakuacyjnym, blokadami drzwiowymi i kurtyną dymową; 3.5.4 monitorowany System Sygnalizacji Włamania i Napadu (dwie podwójne strefy); 3.5.5 System Sygnalizacji Włamania i Napadu (dwie pojedyncze strefy); 3.5.6 monitorowany System Sygnalizacji Podwyższonej Temperatury; 3.5.7 System Kontroli Dostępu; 3.5.8 monitoring obrazu CCTV kamer wewnętrznych i zewnętrznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony kiedy wykonawca wykaże, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiada koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.1099).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony kiedy wykonawca wykaże, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usługi polegające na fizycznej ochronie obiektów lub ochronie podczas imprez w obiektach budowlanych trwających co najmniej 2 dni (takich jak festiwale, wystawy czasowe, targi) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN dla każdej z usług. Przez usługi wykonane należy rozumieć: 1) usługi rozpoczęte i zakończone w w/w okresie, 2) usługi zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tj. dysponuje: 1) co najmniej 12 osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 2) grupami interwencyjnymi, zdolnymi dotrzeć do siedziby Zamawiającego w czasie 7 minut w nocy oraz 15 minut w dzień od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji. Zamawiający uzna warunek za spełniony kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Opcjonalnie (jeżeli dotyczy), jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajska.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, ul. Rajska 1. 31-124 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, ul. Rajska 1. 31-124 Kraków, pokój nr 200 (sekretariat II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.