eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › wykonanie projektu remontu drogi powiatowej nr 1504 uliceNałkowskiej, Centralna, Widokowa - Gmina Grodzisk Mazowiecki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Grodzisk Mazowiecki: wykonanie projektu remontu drogi powiatowej nr 1504 ulice: Nałkowskiej, Centralna, Widokowa - Gmina Grodzisk Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 13537 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim , ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu remontu drogi powiatowej nr 1504 ulice: Nałkowskiej, Centralna, Widokowa - Gmina Grodzisk Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu remontu drogi powiatowej nr 1504 ulice: Nałkowskiej, Centralna, Widokowa - Gmina Grodzisk Mazowiecki. Zamówienia obejmuje wykonanie projektu remontu drogi na odcinku o długości 2570 m od drogi powiatowej nr 1505 - ul. Oswiecka w m. Adamowizna do ul. Źródlanej w m. Radonie (obejmuje ulice: Nałkowskiej, Centralna, Widokowa) w istniejących granicach pasa drogowego. Określona szacunkowa długość drogi jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych, pomiarów w terenie i projektu budowlanego drogi. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową, klasy zbiorczej Z. 2. Założenia do projektu: 1. Odcinek drogi o dł. 1570 m od ul. Osowieckiej. Jezdnia - przy zachowaniu istniejącej geometrii jezdni należy zaprojektować wzmocnienie konstrukcji jezdni dla ruchu KR3. Warstwa ścieralna z SMA na asfalcie modyfikowanym z wyłączeniem skał osadowych. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania granulatu i dodatków. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym kamiennym gr. 20 cm. Perony na przystankach autobusowych zaprojektowanie peronów jako osobne opracowanie. 2. Odcinek o dł. 1000 m do ul. Źródlanej. Jezdnia - przy zachowaniu istniejącej geometrii jezdni należy zaprojektować wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej. Warstwa z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego na asfalcie modyfikowanym. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania skał osadowych, granulatu i dodatków. Pobocza - gruntowe. Zjazdy indywidualne i w drogi boczne - regulacja wysokościowa zjazdów: o nawierzchni gruntowej kruszywem łamanym naturalnym, o nawierzchni twardej z materiału z jakiego są wykonane w stanie istniejącym. Perony na przystankach autobusowych - zaprojektowanie peronów jako osobne opracowanie. Odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem istniejących rowów przydrożnych wymagających oczyszczenia i wyprofilowania w sposób zapewniający odpływ wody z rowów. Przepusty pod korona drogi: na omawianym odcinku, pod koroną drogi znajduje się 5 przepustów z rur betonowych, które mogą wymagać przedłużenia lub wymiany. W przypadku wymiany należy zastosować rury betonowe. 3. Opis stanu istniejącego - droga na wymienionym odcinku posiada jezdnię asfaltową na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem a na odc. o dł. 1570 m od ul. Oswieckiej po budowie kanału sanitarnego wykonano podbudowę z kruszywa łamanego kamiennego, pobocza gruntowe, rowy. Na omawianym odcinku znajduje się 5 przepustów z rur betonowych pod koroną drogi. 4. Zakres i zawartość opracowania: Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1.Projekt koncepcyjny drogi. 2.Projekt należy wykonać na aktualnych mapach z zasobu ze składnicy map. 3.Projekt budowlany. 4.Projekt wykonawczy branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego. 5.Projekt gospodarowania drzewostanem. 6.Projekt stałej organizacji ruchu. 7.Specyfikacje techniczne. 8.Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót. 9.Badania geotechniczne oraz nośności konstrukcji istniejącej nawierzchni belką Benkelmana . 10.Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do złożenia prawidłowego wniosku - zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 11.Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 4.1. Zawartość opracowania: 4.1.1. Projekty koncepcyjne. Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania aktualnych map zasadniczych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczone projekt koncepcyjny dla opracowania, zawierający, co najmniej: proponowany rodzaj i grubość warstw nawierzchni i podbudowy, sposób odwodnienia, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach w formie papierowej. 4.1.2. Projekt budowlany. Projekt drogowy budowlany i projekty branżowe należy wykonać w 4 egz. na aktualnej mapie zasadniczej z zasobu składnicy map w skali 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego w formie papierowej 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekt budowlany drogi winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym, złożenie wniosku o zamiarze wykonania robót na zgłoszenie i spełniać wymagania: ustawy - Prawo budowlane ( Dz. U. 2013.1409 z późniejszymi zmianami, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2012. 462, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U. 2012. 463, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. nr 43 poz.430 ), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). 4.1.3. Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy należy wykonać w 4 egz. na aktualnej mapie zasadniczej 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót i zawierać: trwałą stabilizację punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis i zawierać: projekt i inwentaryzację zieleni z wykazem i oznaczeniem na mapie drzew i krzewów do ewentualnego usunięcia, projekt stałej organizacji ruchu z wymaganymi opiniami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 4.2.1. Badania geotechniczne oraz ocena stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne, badania nośności istniejącej konstrukcji nawierzchni belka Benkelmana oraz oceni stan istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania konstrukcji nawierzchni jezdni z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 4.2.2. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zamiarze wykonania robót budowlanych w tym opinie zarządcy dróg gminnych, powiatowych. 4.2.3. Specyfikacje techniczne. Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 Nr 202 poz.2072 z póź. zm.). Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej. 4.2.4. Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót. Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). Przedmiar robót należy sporządzić w sposób szczegółowy np. obliczenie powierzchni każdego zjazdu z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu, obliczenie powierzchni każdego odcinka chodnika między zjazdami z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu itp. Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 4.2.5. Uzgodnienia i opinie. Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od : Zarządców Dróg, Organu, zarządzającego ruchem, Gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, Melioracji, Inwestora, Właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji oraz ewentualnie inne uzgodnienia niezbędne do wykonania remontu drogi w ramach zgłoszenia. 4.2.6. Dokumentacja w formie elektronicznej w podanym niżej układzie: 4.2.6.1. Dokumentacja projektowa na płycie CD - format pliku PDF. 4.2.6.2. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD - format pliku MsWord i PDF. 4.2.6.3. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD - w programie Seko Smart i PDF, Excel. 4.3. Nadzór autorski. 4.3.1.Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. 4.3.2.W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy obowiązkiem Wykonawcy będzie: Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymienionych w części I, pkt. 6 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej obejmujących wykonanie projektów budowy, przebudowy remontów dróg o wartości minimum 50 000 zł brutto, każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Za główne usługi uważa się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Dowodami są: a)poświadczenie, b)oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, c)jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymienionych w części I, pkt. 6 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymienionych w części I, pkt. 6 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymienionych w części I, pkt. 6 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymienionych w części I, pkt. 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania dokumentacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2)zmiana terminu wykonania zamówienia, w uzasadnionych przypadkach wynikających z przedłużającego się terminu uzyskania opinii i uzgodnień niezbędnych do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej spowodowanymi w szczególności następującymi okolicznościami: a)Złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu realizacji, b)Ograniczenie w dostępie do terenu objętego projektem, c)Zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, d)Udokumentowane, dłuższe niż określone w odpowiednich przepisach oczekiwanie na dokumenty formalne i uzgodnienia niezbędne do wykonania projektów, mimo złożenia prawidłowego wniosku, e)Zmiana przepisów związanych z przedmiotem umowy dokonana po zawarciu umowy. 3)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4)zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. 5)wystąpienie siły wyższej. 6)zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1)Kodeksu Cywilnego. 7)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz. ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2016 godzina 09:50, miejsce: sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41, I piętro, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.