eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym dla wytyczenia i budowy ścieżek dróg i tras rowerowych oraz budowy systemu parkingów P&R zintegrowanych z szybką komunikacją aglomeracyjną wraz z centrami przesiadkowymi na terenie Gminy Liszki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Liszki: Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym dla wytyczenia i budowy ścieżek dróg i tras rowerowych oraz budowy systemu parkingów P&R zintegrowanych z szybką komunikacją aglomeracyjną wraz z centrami przesiadkowymi na terenie Gminy Liszki
Numer ogłoszenia: 135212 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym dla wytyczenia i budowy ścieżek dróg i tras rowerowych oraz budowy systemu parkingów P&R zintegrowanych z szybką komunikacją aglomeracyjną wraz z centrami przesiadkowymi na terenie Gminy Liszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym dla wytyczenia i budowy ścieżek dróg i tras rowerowych oraz budowy systemu parkingów P&R zintegrowanych z szybką koleją aglomeracyjną wraz z centrami przesiadkowymi na terenie Gminy Liszki. 2. Zamówienie ma polegać na opracowaniu spójnej, zdefiniowanej obszarowo i promującej zintegrowane podejście terytorialne koncepcji budowy bezpiecznych dróg rowerowych promujących zdrowy tryb życia oraz transport ekologiczny, nastawiony na ograniczenie niskiej emisji oraz rezygnację z transportu samochodowego, połączonych z istniejącymi i planowanymi trasami o podobnym charakterze. 3. W wyniku przeprowadzonych analiz i uwarunkowań, w tym głównie technicznych, terenowo - prawnych, środowiskowych, finansowych Wykonawca powinien przedstawić przebieg dróg ścieżek tras rowerowych zintegrowanych z istniejącą i planowaną infrastrukturą dokonując jednocześnie inwentaryzacji istniejących sieci drogowych w rejonie opracowania. 4. Opracowany dokument powinien wskazać obszary nowej infrastruktury wraz z propozycjami inwestycji w infrastrukturę towarzyszącą, w tym bike & ride and park & ride. 5. Celem opracowania będzie także wskazanie ewentualnych problemów i barier realizacyjnych oraz szacunkowych kosztów budowy poszczególnych elementów w ramach powstałej koncepcji. 6. Koncepcja powinna obejmować trasy przeznaczone do uprawiania turystyki (ponadlokalne umożliwiające podróże na dłuższych odcinkach) przeznaczone do rekreacji i sportu, a także wskazać odcinki umożliwiające jak najszybsze dotarcie do miejsc pracy, nauki, edukacji, inwestycji w tym komunikujące centra. 7. Przedmiot zamówienia zakłada wykonanie następujących zadań: 1) Zadanie 1: Budowa systemu parkingów P&R zintegrowanych z szybką komunikacją aglomeracyjną wraz z centrami przesiadkowymi na terenie gminy Liszki. 1.1) W koncepcji dla zadania nr 1 należy uwzględnić: Parkingi P&R w miejscowości: a) Kaszów - 30 miejsc postojowych, (działka koło remizy OSP) b) Cholerzyn - 25 miejsc postojowych (w pobliżu zalewu Na Piaskach przy wylocie z drogi gminnej na drogę wojewódzką 774 Kryspinów-Balice) c) Piekary - 20 miejsc postojowych (działka koło szkoły) Kryspinów - 30 miejsc postojowych (starodroże) 1.2) W zakres zadania wchodzi: a) utwardzenie placów postojowych wraz z drogami dojazdowymi; b) wyznaczenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych; c) budowę zadaszonych miejsc postojowych dla rowerów; d) możliwość instalacji punktów obsługi technicznej; e) ogrodzenie terenu parkingów; f) budowę oświetlenia energooszczędnego oraz lub modernizację i dopasowanie do planowanej infrastruktury istniejącego oświetlenia ulicznego pod kątem zwiększenia jego energooszczędności (LED); 2) Zadanie 2: Droga rowerowa Piekary, Kryspinów, Cholerzyn skomunikowana z szybką komunikacją aglomeracyjną. 2.1) W koncepcji dla zadania nr 2 należy uwzględnić: a) wykonanie drogi rowerowej o długości około 4,5 km od kładki dla pieszych przy stopniu Kościuszki przez miejscowości: Kryspinów, Cholerzyn do granic z gminą Zabierzów (z włączeniem ścieżek rowerowych do połączenia DW 780 (ul. Księcia Józefa w Krakowie) z południową obwodnicą Krakowa -Węzeł Mirowski oraz z włączeniem istniejącej ścieżki rowerowej na rondzie w Kryspinowie); b) wykonanie ścieżki rowerowej o długości około 2,0 km wzdłuż drogi polnej od Cholerzyna do ww. ścieżki w połączeniu przy P&R w Cholerzynie; c) zaprojektowanie na trasie ścieżki rowerowej miejsc postojowych/przystani dla rowerzystów małej architektury. 3) Zadanie nr 3:Droga rowerowa Kryspinów, Piekary, Ściejowice, Jeziorzany. 3.1) W koncepcji dla zadania nr 3 należy uwzględnić: a) wykonanie drogi rowerowej o długości około 7,5 km po koronie wału rzeki Wisły od kładki dla pieszych przy stopniu Kościuszki przez miejscowości Piekary, Ściejowice, Jeziorzany do granicy z gminą Czernichów; b) zaprojektowanie na trasie ścieżki rowerowej miejsc postojowych dla rowerów i przystani dla rowerzystów przy przeprawach promowych do Tyńca i Skawiny małej architektury. UWAGA: wszelkie uzgodnienia związane z nin. zamówieniem leżą po stronie Wykonawcy, ze szczególnym uwzględnieniem własności, pozyskaniem wszelkich zgód, uzgodnieniami z zarządcami dróg oraz właścicielami sieci, pozyskaniem map zasadniczych, wykonanie dokumentacji geologicznej oraz wykonanie analizy środowiskowej. 8.Wymagania ogólne koncepcji: 1) Koncepcja powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie prawa budowlanego, planów zagospodarowania przestrzennego, prawa drogowego, przepisów z zakresu ochrony przyrody i środowiska; 2) Zaproponowany przebieg i warunki budowy ścieżek dróg rowerowych powinny być zgodne z istniejącymi i obowiązującymi planami zagospodarowania przestrzennego Gminy Liszki. 3) Koncepcja powinna uwzględniać zalecenia Podręcznika do Projektowania Tras Rowerowych opracowanego w ramach Koncepcji Budowy Zintegrowanej Sieci Tras Rowerowych, Biegowych oraz Narciarskich Tras Biegowych w Województwie Małopolskim na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. 4) Koncepcja powinna proponować drogi rowerowe, które będą możliwe do wykonania. Sugeruje się aby trasy przebiegały po terenach prywatnych w możliwie minimalnym stopniu. 5) O przebiegu tras powinno decydować szereg czynników jednocześnie, w tym: ukształtowanie terenu, bezpieczeństwo na trasie, możliwość wdrożenia, racjonalność finansowa, warunki i ograniczenia środowiskowe, czas dojazdu. 6) Infrastruktura tras musi spełniać następujące kryteria: a) spójność - system powinien tworzyć spójną całość i obejmować wszystkie źródła i cele podróży, poszczególne trasy muszą zachować ciągłość na poziomie konkretnych rozwiązań użytkownik powinien móc łatwo znaleźć drogę, b) bezpośredniość - infrastruktura powinna zapewnić użytkownikom możliwie najkrótsze połączenia umożliwiające szybkie poruszanie się po wyznaczonej trasie w sposób konkurencyjny dla samochodu; c) atrakcyjność i bezpieczeństwo - infrastruktura powinna być tak zaprojektowana i dopasowana do otoczenia, aby korzystanie z niej było atrakcyjne, w tym kryterium mieści się również poczucie społecznego bezpieczeństwa; d) wygoda i komfort - nie może wymagać od użytkownika nadmiernego lub nieregularnego wysiłku fizycznego (np. częstego zatrzymywania się, stromych podjazdów). Przy opracowaniu koncepcji należy zwrócić uwagę na zastosowanie w maksymalnym stopniu naturalnych materiałów budowlanych; 9.Koncepcja budowy ścieżek i dróg rowerowych oraz parkingów w systemie Park&Ride powinna zawierać: 1)Inwentaryzację istniejącego terenu, zieleni oraz obiektów w zakresie niezbędnym dla sporządzenia koncepcji, 2)Część graficzną wykonaną na mapie topograficznej w skali 1:10 000. W uzasadnionym przypadku można zastosować skalę 1:25 000 lub inną po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3)Dokumentację fotograficzną jako minimum 4 fotografie w miejscach szczególnej wagi takich jak skrzyżowania, parkingi, punkty widokowe, punkty serwisowe. 4)Przedstawienie informacji oraz parametrów techniczno -użytkowych dla każdej z proponowanych dróg, w szczególności: a) przebieg i rodzaj trasy; b) opis trasy - szerokość, długość, spadki, zakładane prędkości, określenie czasu przejazdu pomiędzy punktami; c) stopień trudności trasy; d) materiały z jakich ma być wykonana trasa - przedstawienie alternatywnych rozwiązań; e) propozycja wytycznych odnośnie standardów technicznych oraz zasad wytyczania budowy i znakowania tras; f) sposób integracji z istniejącymi trasami; 5).Wykonanie profili podłużnych przebiegu tras rowerowych, 6) Opis przebiegu ścieżek oraz infrastruktury towarzyszącej ścieżce rowerowej (oznakowanie głównej sieci drogowej, oświetlenie terenu, stojaki dla rowerów, wiaty postojowej, toalety, ławki z koszami na śmieci; 7) Analizy środowiskowe w celu identyfikacji potencjalnych ryzyk środowiskowych; 8) Analizę ekonomiczną uwzględniającą czas realizacji, nakłady inwestycyjne i eksploatacyjne na podstawie której Zamawiający będzie mógł podjąć decyzję o wyborze do realizacji konkretnego wariantu konstrukcyjnego, 9) Wyznaczenie i przedstawienie Koncepcji miejsc obsługi rowerzystów oraz punktów widokowych. 10) Uzgodnienie przebiegu trasy oraz pozyskanie pozytywnej opinii dla koncepcji w wyniku konsultacji jej zapisów, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego na terenie, których planowana jest trasa, zarządców dróg, instytucji odpowiadających za gospodarkę leśną utrzymanie infrastruktury, zrzeszeń i organizacji działających w turystyce, 11)Analiza struktury własnościowej terenów, po których proponowane jest przeprowadzenie inwestycji, w celu określenia jej wykonalności - przygotowanie zestawienia działek wraz z właścicielami w formie graficznej i tabelarycznej. 12) Wykonanie szacunkowych kosztorysów wraz z przedmiarami prac projektowych i wykonania robót budowlanych. Wyliczenie winno również zawierać koszty nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego i rezerwy na wydatki nieprzewidziane. 13) Przygotowanie propozycji jednolitego oznakowania szlaku poprzez tablice informacyjne, oznakowanie miejsc cennych przyrodniczo. 10. Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego powinno być wykonane zgodnie z wytycznymi rozdziału 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno -Użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 11. Określenie kosztów powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz.1389). 12. Proponowane rozwiązania powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430). 13. Wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi programowymi Instytucji Zarządzającej - Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi -ZIT. 14) Kompletna dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia musi umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 15) Wszystkie zaproponowane w dokumentacji rozwiązania mają zapewnić ograniczenie kosztów realizacji inwestycji przy jednoczesnym spełnieniu wymogów. 16) Wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektu projektant pozyska we własnym zakresie. 17) Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych wymagają akceptacji Zamawiającego w formie protokołu. 18) Zamawiający ma prawo wglądu w materiały projektowe oraz prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą w przypadku gdy: - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2) i 5) ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego KBS O/Liszki 71 8591 0007 0210 0000 0068 0014 z adnotacją: Wadium -Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym dla wytyczenia i budowy ścieżek dróg i tras rowerowych oraz budowy systemu parkingów P&R zintegrowanych z szybką komunikacją aglomeracyjną wraz z centrami przesiadkowymi na terenie Gminy Liszki. Dokument przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego). 9. Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 10. Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w rozdz. IX niniejszej specyfikacji. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczacego posiadania uprawnień do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładaja obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: a) min. 1 usługę polegającą na opracowaniu koncepcji ścieżek rowerowych lub koncepcji trasy rowerowej na kwotę minimum 35 000 złotych brutto; b) min. 1 usługę polegającą na zaprojektowaniu budowy lub/i przebudowy trasy rowerowej na kwotę minimum 15 000 złotych brutto; Powyższe usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub różnych zadań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczacego potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a) architektonicznej; b) drogowej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczacego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczeniach, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu rękojmi na wykonaną dokumentację - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: a) wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1, jedynie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, b) terminu wykonania umowy, jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, np. w przypadku przedłużającej się procedury uzgodnienia dokumentacji, terminu wydania decyzji administracyjnych, czy uzgodnień z właścicielami terenu objętego projektowaniem c) osób odpowiedzialnych za realizację umowy - zmiana może być dokonana na osobę o takich samych lub większych uprawnieniach i doświadczeniu, jak osoba zastępowana, której doświadczenie i uprawnienia były oceniane w toku postępowania przetargowego. 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 4, 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 09:45, miejsce: Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.