eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › III - Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów, tjczęść I - wielofunkcyjnego dwuosiowego samochodu ciężarowego o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony, część II - furgonu osobowo-towarowego o ciężarze do 3,5 tony, (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Szczecin: III - Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów, tj: część I - wielofunkcyjnego dwuosiowego samochodu ciężarowego o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony, część II - furgonu osobowo-towarowego o ciężarze do 3,5 tony, (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 134981 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III - Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów, tj: część I - wielofunkcyjnego dwuosiowego samochodu ciężarowego o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony, część II - furgonu osobowo-towarowego o ciężarze do 3,5 tony, (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów (w podziale na części), tj: - część I - wielofunkcyjnego dwuosiowego samochodu ciężarowego o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony wraz z osprzętem, - część II - furgonu osobowo-towarowego o ciężarze całkowitym do 3,5 tony (w podziale na części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach 5/1 i 5/2 do SIWZ CPV: 34000000-7 - sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34100000-8 - pojazdy silnikowe 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 3. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany w 2015 lub w 2016 roku) i bez wad, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 5/1 i 5/2 do SIWZ. 4. Pojazd musi spełniać warunki techniczne obowiązujące w RP określone w ustawie z dnia 29 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. nr 98 poz. 602 z późn. zm.), potwierdzone świadectwem homologacji lub innym dokumentem zezwalającym na poruszanie się po drogach publicznych kraju. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 5/1 i 5/2, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) sprzętu lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o rozwiązaniach równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, z należyta starannością i zgodnie z zaleceniami producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 8. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: komplet kluczyków (w tym kpl zapasowy), dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację, dokumenty gwarancyjne, książkę serwisową, instrukcję obsługi (w języku polskim). 9. Wykonawca dostarczy pojazdy wymienione w części I i części II do wskazanego obiektu należącego do Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Miasto Szczecin. 10. Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis pojazdów na warunkach zgodnych z wymogami producenta dostarczonych pojazdów. Odległość stacji serwisowej samochodów (dla części I, II ) od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. 11. Wykonawca poniesie koszty obowiązkowych przeglądów podwozia w ASO (wraz z wymianami płynów technicznych i elementów) w okresie gwarancyjnym. 12. Na okoliczność odbioru przedmiotu zamówienia zostanie spisany protokół odbioru. 13. Przez odbiór w rozumieniu niniejszej umowy rozumieć należy odbiór bez wad. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego podczas odbioru jakościowego wad, czynności odbioru przerywa się i kontynuuje po ich usunięciu. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad w terminie 14 dni. Koszty związane z przetrzymywaniem sprzętu do chwili odbioru ponosi Wykonawca. 14. Po usunięciu wad sporządza się protokół odbioru. W takim przypadku terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie dzień podpisania protokołu odbioru..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7, 34.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części I: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100); 2) dla części II: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100); 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 26.07.2016 r., do godziny 11:00. 3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - 78 1020 4795 0000 9002 0332 3672, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 3) gwarancjach bankowych - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8 i 9 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 5, lub informacji o tym, że nie należy do kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania złożonej oferty przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. W ofercie należy wpisać rachunek bankowy, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodne z pkt 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 4) opis według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5/1 i 5/2 potwierdzający, że oferowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny opis.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3. Termin wykonania zamówienia: 1) część I - nie dłużej niż 110 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 2) część II - nie dłużej niż 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 4. Wykonawca udzieli rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia dla części I i części II na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) wielofunkcyjny, dwuosiowy samochód ciężarowy wraz z zamontowanym na nim osprzętem (pług odśnieżny, wywrotka trójstronna, winda, żuraw HDS); a) na silnik i jego podzespoły - min. 2 lata gwarancji, b) na usterki mechaniczne, zespoły elektryczne, elektroniczne i mechaniczne (łącznie z układem jezdnym, zawieszenia i przeniesienia napędu) - min. 2 lata gwarancji, c) na perforacje nadwozia i podwozia (korozja) - min. 5 lat gwarancji, d) na wady powłoki lakierniczej - min. 3 lata gwarancji, e) na osprzęt: pług odśnieżny, wywrotka trójstronna, winda, żuraw HDS - min. 2 lata gwarancji, licząc od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru; 2) furgon osobowo - towarowy o ciężarze do 3,5 tony: a) na silnik i jego podzespoły - min. 2 lata gwarancji, b) na usterki mechaniczne, zespoły elektryczne, elektroniczne i mechaniczne (łącznie z układem jezdnym, zawieszenia i przeniesienia napędu) - min. 2 lata gwarancji, c) na perforacje nadwozia i podwozia (korozja) - min. 5 lat gwarancji lub do przejechania 120 000 km, d) na wady powłoki lakierniczej - min. 3 lata gwarancji, licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru. 6. W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowanej przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu - wraz z dokumentacją odbiorową - dokumenty pozwalające na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta. 7. Zamawiający wskazał minimalny czas obowiązywania gwarancji - okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę zostanie szczegółowo określony przez Wykonawcę odpowiednio w Załączniku nr 5/1 i/lub 5/II do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: a) montażu wyposażenia i fabrycznie nowego osprzętowania wymienionego w ust. 3 pkt 1 lit. e) zgodnie ze specyfikacją techniczną na własny koszt i ryzyko, b) w razie uszkodzenia lub awarii osprzętu określonego w ust. 3 pkt 1 lit. e) w okresie obowiązywania gwarancji lub rękojmi - dokonania jego demontażu na własny koszt i ryzyko, i przekazania go producentowi w celu naprawy, c) przystąpienia do naprawy gwarancyjnej maksymalnie w drugim dniu roboczym, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy do wskazanego serwisu. Przyjęcie pojazdu/osprzętu do naprawy gwarancyjnej zostanie potwierdzone przez Wykonawcę dokumentem przyjęcia potwierdzonym przez Strony, d) wykonania naprawy gwarancyjnej w terminie nie przekraczającym 14 dni licząc od dnia przystąpienia do naprawy. W razie niemożności dotrzymania ww. terminu przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od niego, Wykonawca zobowiązany jest o tym fakcie powiadomić Zamawiającego na piśmie. Wówczas strony ustalają inny termin, e) przedłużenia okresu gwarancji o czas naprawy sprzętu, f) w przypadku gdy zgłoszona naprawa nie podlega gwarancji lub rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego wraz z uzasadnieniem odmowy uznania naprawy za gwarancyjną. Nie dokonanie powyższego zawiadomienia w ciągu 14 dni od dnia udostępnienia sprzętu do naprawy będzie skutkować uznaniem trybu gwarancyjnego reklamacji, g) w przypadku co najmniej 5 napraw gwarancyjnych dotyczących danej części/zespołu - wymienić daną część/zespół na nowy i wolny od wad..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego dwuosiowego samochodu ciężarowego o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu wielofunkcyjnego dwuosiowego samochodu ciężarowego o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony wraz z osprzętem, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 5/1 do SIWZ CPV: 34000000-7 - sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34100000-8 - pojazdy silnikowe 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 3. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany w 2015 lub w 2016 roku)i bez wad, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 5/1 do SIWZ. 4. Pojazd musi spełniać warunki techniczne obowiązujące w RP określone w ustawie z dnia 29 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. nr 98 poz. 602 z późn. zm.), potwierdzone świadectwem homologacji lub innym dokumentem zezwalającym na poruszanie się po drogach publicznych kraju. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 5/1, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) sprzętu lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o rozwiązaniach równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, z należyta starannością i zgodnie z zaleceniami producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 8. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: komplet kluczyków (w tym kpl zapasowy), dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację, dokumenty gwarancyjne, książkę serwisową, instrukcję obsługi (w języku polskim). 9. Wykonawca dostarczy pojazd wymieniony w części I do wskazanego obiektu należącego do Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Miasto Szczecin. 10. Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis pojazdów na warunkach zgodnych z wymogami producenta dostarczonych pojazdów. Odległość stacji serwisowej samochodów (dla części I) od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. 11. Wykonawca poniesie koszty obowiązkowych przeglądów podwozia w ASO (wraz z wymianami płynów technicznych i elementów) w okresie gwarancyjnym. 12. Na okoliczność odbioru przedmiotu zamówienia zostanie spisany protokół odbioru. 13. Przez odbiór w rozumieniu niniejszej umowy rozumieć należy odbiór bez wad. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego podczas odbioru jakościowego wad, czynności odbioru przerywa się i kontynuuje po ich usunięciu. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad w terminie 14 dni. Koszty związane z przetrzymywaniem sprzętu do chwili odbioru ponosi Wykonawca. 14. Po usunięciu wad sporządza się protokół odbioru. W takim przypadku terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie dzień podpisania protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7, 34.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego furgonu osobowo-towarowego o ciężarze do 3,5 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego furgonu osobowo-towarowego o ciężarze całkowitym do 3,5 tony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 5/2 do SIWZ CPV: 34000000-7 - sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34100000-8 - pojazdy silnikowe 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 3. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany w 2015 lub w 2016 roku) i bez wad, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 5/2 do SIWZ. 4. Pojazd musi spełniać warunki techniczne obowiązujące w RP określone w ustawie z dnia 29 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. nr 98 poz. 602 z późn. zm.), potwierdzone świadectwem homologacji lub innym dokumentem zezwalającym na poruszanie się po drogach publicznych kraju. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 5/2, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) sprzętu lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o rozwiązaniach równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, z należyta starannością i zgodnie z zaleceniami producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 8. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: komplet kluczyków (w tym kpl zapasowy), dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację, dokumenty gwarancyjne, książkę serwisową, instrukcję obsługi (w języku polskim). 9. Wykonawca dostarczy pojazd wymieniony w części II do wskazanego obiektu należącego do Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Miasto Szczecin. 10. Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis pojazdów na warunkach zgodnych z wymogami producenta dostarczonych pojazdów. Odległość stacji serwisowej samochodów (dla części II ) od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. 11. Wykonawca poniesie koszty obowiązkowych przeglądów podwozia w ASO (wraz z wymianami płynów technicznych i elementów) w okresie gwarancyjnym. 12. Na okoliczność odbioru przedmiotu zamówienia zostanie spisany protokół odbioru. 13. Przez odbiór w rozumieniu niniejszej umowy rozumieć należy odbiór bez wad. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego podczas odbioru jakościowego wad, czynności odbioru przerywa się i kontynuuje po ich usunięciu. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad w terminie 14 dni. Koszty związane z przetrzymywaniem sprzętu do chwili odbioru ponosi Wykonawca. 14. Po usunięciu wad sporządza się protokół odbioru. W takim przypadku terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie dzień podpisania protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7, 34.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.