eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej w 2016 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Starachowice: Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 134824 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84252 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice, ul. Krywki 14d, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2745384, 274 76 20, faks 41 2745384, 274 76 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej w 2016 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej w 2016 roku, w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SIWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami. Poszczególne sorty mundurowe ­ elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją techniczno­technologiczną poszczególnych sortów mundurowych stanowiącą załącznik nr 1 b do SIWZ z wyłączeniem rozdziałów pt. warunki odbioru, arkusz ewidencji wprowadzonych zmian, próbki tkanin, załączniki (załącznik nr 1 b do SIWZ), odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykaz aktów prawnych i norm określających wzory i parametry, jakim mają odpowiadać poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyszczególniony został w załączniku nr 1a do SIWZ.. 3.3. Wykonanie umowy będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzach cenowych oraz ilość elementów sortów odebranych przez Zamawiającego. 3.4. Kody według CPV: Kody CPV zostały przedstawione w tabelach w załączniku nr 1a do SIWZ 3.5. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu przedmiotu zamówienia, do 30 % wartości zamówienia, dla każdej z części zamówienia. Opcja polegać będzie na dostarczeniu elementów przedmiotu zamówienia, w danej części, przy rozliczeniu jednostkowym, za faktycznie odebrane elementy, wg cen określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik/i nr 4 a i 4 b do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia identyczne z warunkami zamówienia podstawowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku, gdy zamówienie podstawowe zostanie zrealizowane do wysokości wartości ceny oferty/umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zamiarze skorzystania z prawa opcji, najpóźniej bezpośrednio przed zleceniem realizacji zamówienia będącego opcją. Wykonawca nie może odmówić realizacji opcji, jak również nie może mieć do Zamawiającego roszczenia, o zrealizowanie opcji. 3.6. Wskazany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (Załącznik nr 1 a) rozmiar zamówienia ma charakter szacunkowy Zamawiający może zrealizować przedmiot zamówienia, w zakresie mniejszym niż wskazany w SOPZ, jednak wartość realizowanych w ramach zawartej umowy dostaw nie będzie mniejsza niż 60 %. Nie ustala się minimalnej ani maksymalnej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które zostaną zrealizowane. 3.7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1­3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że są one zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, oraz posiadają paramenty techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w ww. dokumentach. 3.8. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w załączniku 1a i 1b do SIWZ. 4. Oferty częściowe i wariantowe: 4.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: ­ część I ­ Dostawa sortów mundurowych leśnika ­ część II ­ Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej Dokładny opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku 1a i 1b do SIWZ. 4.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0, 18.23.40.00-8, 18.83.00.00-6, 18.44.41.11-4, 18.33.20.00-5, 18.42.30.00-0, 18.44.33.20-5, 18.21.20.00-8, 18.44.10.00-2, 18.22.32.00-0, 18.42.20.00-3, 18.42.40.00-7, 18.31.70.00-4, 18.81.50.00-5, 18.23.50.00-5, 18.23.54.00-9, 18.44.33.00-5, 18.21.10.00-1, 18.81.50.00-5, 18.31.00.00-5, 18.14.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sortów mundurowych leśnika

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka - Bałata, P. Bałata Spółka Jawna,, ul. Mieszka I-go 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60753,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74811,11

  • Oferta z najniższą ceną: 74811,11 / Oferta z najwyższą ceną: 74811,11

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka - Bałata, P. Bałata Spółka Jawna, ul. Mieszka I-go 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44117,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54965,01

  • Oferta z najniższą ceną: 54965,01 / Oferta z najwyższą ceną: 54965,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.