Zielona Góra: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 134764 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, faks 68 327 01 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wupzielonagora.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby WUP w Zielonej Górze sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących, tj.: Część I - dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz oprogramowania: 1) komputer stacjonarny - jednostka centralna typ A - 20 szt., 2) komputer stacjonarny - jednostka centralna typ B - 3 szt., 3) monitor do komputera stacjonarnego typ A - 20 szt., 4) monitor do komputera stacjonarnego typ B - 3 szt., 5) komputery przenośne - 2 szt., 6) zasilacz UPS - 1 szt., 7) pakiet biurowy - 25 szt., 8) program do szyfrowania dysków twardych - 2 szt. Część II - dostawa drukarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi: 1) drukarka wielofunkcyjna kolorowa - 2 szt., 2) tonery do drukarki wielofunkcyjnej kolorowej: czarny - 3 szt., żółty - 3 szt., purpurowy - 3 szt., błękitny - 3 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, odrębnie w zakresie każdej z 2 części przetargu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.12.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (tylko w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał należycie co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie wykazie zrealizowanych dostaw, o którym mowa w pkt. 7.4 SIWZ. Części II - Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Część I - dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz oprogramowania do komputerów: 1) Komputer stacjonarny - jednostka centralna typ A a) Deklarację zgodności CE. 2) Komputer stacjonarny - jednostka centralna typ B a) Deklarację zgodności CE. 3) Komputer przenośny a) Deklarację zgodności CE. Część II - dostawa drukarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi 1) Tonery do drukarki wielofunkcyjnej kolorowej. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, które spełniają co najmniej poniższe wymagania: a) są przystosowane do zaoferowanej drukarki wielofunkcyjnej i po ich montażu na panelach kontrolnych lub ekranach monitorów nie będzie komunikatów o braku lub niekompatybilności tonera, b) są oryginalnie zapakowane, c) posiadają wymaganą minimalną wydajność badaną według ww. norm, a ich jakość będzie odpowiadała oryginalnym materiałom eksploatacyjnym producenta sprzętu. Poprzez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji d) nie były poddawane procesowi ponownego napełniania. Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenia wystawione przez producenta tych materiałów (lub jego upoważnionego przedstawiciela), potwierdzające spełnienie norm, ISO/IEC 19798. Wykonawca składający ofertę na tonery zamienne może także przedstawić zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają w/w normom technicznym, lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoją siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem `za zgodność z oryginałem` na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.zielona.gora.sisco.info/?id=1072
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz oprogramowania: 1) komputer stacjonarny - jednostka centralna typ A - 20 szt., 2) komputer stacjonarny - jednostka centralna typ B - 3 szt., 3) monitor do komputera stacjonarnego typ A - 20 szt., 4) monitor do komputera stacjonarnego typ B - 3 szt., 5) komputery przenośne - 2 szt., 6) zasilacz UPS - 1 szt., 7) pakiet biurowy - 25 szt., 8) program do szyfrowania dysków twardych - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi: 1) drukarka wielofunkcyjna kolorowa - 2 szt., 2) tonery do drukarki wielofunkcyjnej kolorowej: czarny - 3 szt., żółty - 3 szt., purpurowy - 3 szt., błękitny - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena tonerów - 30
- 3. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.