eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Kurs komputerowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Kluczbork: Kurs komputerowy
Numer ogłoszenia: 134762 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn. KURS KOMPUTEROWY CELEM SZKOLENIA JEST NABYCIE PODSTAWOWEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI DO OBSŁUGI Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział : 22 osoby . Kurs przeznaczony jest dla osób niezatrudnionych i zarejestrowane jako bezrobotne w PUP Kluczbork, w wieku aktywności zawodowej, zagrożone wykluczeniem społecznym z powodu bezrobocia i dodatkowo z powodu ubóstwa lub niepełnosprawności. Ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 8 godzin szkolenia , praktyka - 22 godziny szkolenia, Łącznie - 30 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Termin realizacji. Szkolenie ma być zrealizowane w kwietniu 2013r. lub rozpocząć ma się w kwietniu 2013r. zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie Miejsce szkolenia. Teoria - Kluczbork, praktyka - Kluczbork, Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia Poznanie podstawowych zasad działania i budowy komputera Budowa komputera - komponenty wewnętrzne. Budowa komputera - komponenty zewnętrzne. Urządzenia wejściowe - budowa i podstawowe działanie. Urządzenia wyjściowe - budowa i podstawowe działanie Podstawy obsługi systemu operacyjnego Windows Interface systemu operacyjnego - budowa, zastosowanie, działanie Zasady działania i podstawowe operacje na plikach i katalogach. Korzystanie z pulpitu, ikon, itp. Wyszukiwanie plików, katalogów, itp. w komputerze, Notatnik, przeglądarka obrazów, Windows Media player - podstawowe działanie,. Konfiguracja systemu z poziomu panelu sterowania, Instalacja oprogramowania, Korzystanie z zewnętrznych nośników danych - płyt CD/DVD, pendrive oraz innych nośników typu Flash, dyskietki. Obsługa edytora tekstów MS WORD Tworzenie i formatowanie tekstu Operacje na dokumencie Wklejanie obrazów Tworzenie i formatowanie tabeli Zarządzanie wydrukami Sprawdzanie pisowni i gramatyki Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel Tworzenie tabel z danymi Zaawansowane wprowadzanie danych Tworzenie i edycja formuł Tworzenie i edycja wykresów danych Tworzenie dokumentów korespondencji seryjnej Obsługa urządzeń urządzeń drukujących urządzeń skanujących Obsługa Internetu i poczty elektronicznej Zagadnienia dotyczące Internetu i poczty elektronicznej Wyszukiwanie informacji w Internecie - zwykłe i zaawansowane Założenie konta E-mail Obsługa skrzynki pocztowej poprzez WWW Obsługa skrzynki pocztowej poprzez program pocztowy (Outlook Express). Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, rzutnik multimedialny, ekran, tablica kredo, urządzenie wielofunkcyjne, skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, pendrive , długopis, zeszyt), 22 szt. podręczników zgodnych z tematyką szkolenia. Szkolenie finansowane jest ze środków Europ Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL, który umieszczony jest na stronie internetowej www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji . Informacje dodatkowe : W czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze (ciastka), kawa i herbata,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy( zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz.U. z 2008 roku, Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych ( DZ.U. z 2004 roku, Nr 236, poz. 2365) oraz potwierdza, że wpis został zaktualizowany na 2013r.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy szkolenia odpowiadające przedmiotowi zamówienia z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego że usługi zostały wykonane należycie np. referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże że dysponuje bazą lokalową na trenie miasta Kluczbork gwarantującą należyte i pełne wykonanie usług szkoleniowych. Sala szkoleniowa posiada odpowiednią powierzchnię spełnia wymagania ergonomiczne i bhp m. in. odpowiednie oświetlenie akustykę wentylację i temperaturę min. 20° C wyposażona jest min. w odpowiednią ilość stanowisk komputerowych min. 22 + stanowisko dla wykładowcy, komputery muszą być podłączone do sieci lokalnej oraz do sieci Internet, na komputerach musi być zainstalowane oprogramowanie systemowe oraz pakiet oprogramowania biurowego, tablicę kredową ,urządzenie wielofunkcyjne, rzutnik multimedialny podłączony do stanowiska wykładowcy i ekran. Ponadto uczestnicy szkolenia będą mieć zapewniony dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie zajęć teoretycznych co najmniej 1 osobą, a podczas zajęć praktycznych co najmniej 2 osobami, które posiadają wykształcenie wyższe informatyczne i będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. Ponadto powinny posiadać ukończony kurs pedagogiczny oraz doświadczenie zawodowe z zakresu objętego zamówieniem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Przynajmniej jeden certyfikat jakości usług w przypadku konsorcjum certyfikat jakości usług powinien posiadać co najmniej lider 2. Wykaz części usług których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 3.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje na terenie miasta Kluczbork, bazą lokalową gwarantującą należyte i pełne wykonanie usług szkoleniowych oraz spełniającą wymagania SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. 4.oświadczenie w zakresie posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy oraz że wpis został zaktualizowany na 2013 rok - załącznik n 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - pomoce dydaktyczne - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, miejsca szkolenia: w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie lub gdy zajdą przesłanki z pkt 30.5.4 Kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie lub wyższe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy 46-200 Kluczbork ul.Sienkiewicza 22B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 46-200Kluczbork ul.Sienkiewicza 22B sekretariat pok. nr 1 , parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bliżej do celu jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , PriorytetVII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieni sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.