eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa lamp, części do lamp oraz żarówek do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotnisk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Kraków: Dostawa lamp, części do lamp oraz żarówek do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotnisk
Numer ogłoszenia: 134724 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lamp, części do lamp oraz żarówek do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotnisk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp, części do lamp oraz żarówek do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotnisk z wyodrębnionym i 15-toma zadaniami: Zadanie 1 - Oprawy naziemne, części do opraw IDM 2982 Zadanie 2 - Oprawy naziemne, części do opraw IDM 5013; Zadanie 3 - Oprawy naziemne, części do opraw IDM 5848 Zadanie 4 - Lampy, części do lamp VEE-3-30 Zadanie 5 - Lampy, części do lamp THORN Zadanie 6 - Lampy ADB typ UEL-1-150-C-2-Y-0 Zadanie 7 - Lampy typu FAE-1-360-PM Zadanie 8 - Części do lamp typu FTE Zadanie 9 - Części do lamp typu FAP; Zadanie 10 - Części do lamp typu FTO; Zadanie 11 - Części lampy IDM 6005; Zadanie 12 - Części lampy IDM 5838; Zadanie 13 - Trzonki i złącza łamliwe Zadanie 14 - Żarówki Zadanie 15 - Wtyki i gniazda.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.05.2014 r. do godz.11:00, w wysokości: dla zadania 1 - 1036,00 zł dla zadania 2 - 1360,00 zł dla zadania 3 - 1500,00 zł dla zadania 4 - 540,00 zł dla zadania 5 - 2398,00 zł dla zadania 6 - 1464 ,00 zł dla zadania 7 - 461,00 zł dla zadania 8 - 820,00 zł dla zadania 9 - 328,00 zł dla zadania 10 - 80,00 zł dla zadania 11 - 49,00 zł dla zadania 12 - 25,00 zł dla zadania 13 - 269,00 zł dla zadania 14 - 1390,00 zł dla zadania 15 - 635,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.05.2014 r. o godz. 1100 4. Wadium, wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto Jednostki Wojskowej 4228 w Krakowie nr: Bank NBP O/O KRAKÓW Nr konta: 70 1010 1270 0052 1013 9120 0000 z dopiskiem: wadium - dostawa lamp, części, żarówek do systemu nawigacyjnego lotnisk sprawa nr 118/2014 Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 11:00 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym zamawiającego. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały poręczeń lub gwarancji zapłaty wadium należy składać w odrębnej od oferty kopercie w kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej 4228. Koperta z oryginałem dokumentu powinna zostać opisana w następujący sposób: wadium - w postępowaniu na dostawę lamp, części, żarówek do systemu nawigacyjnego lotnisk, nr sprawy: 118/2014, oraz (w celu umożliwienia zarejestrowania na niej daty i godziny wniesienia wadium) nie powinna być wkładana do koperty z ofertą. Decydujące znaczenie dla oceny skuteczności wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna ma data i godzina wpływu prawidłowo opisanej koperty z oryginałem dokumentu gwarantującego zapłatę wadium do siedziby zamawiającego (tj. zarejestrowania w kancelarii jawnej). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieprawidłowego złożenia koperty zawierającej oryginał dokumentu gwarantującego zapłatę wadium w siedzibie zamawiającego (np. brak opisu koperty, opóźnienie w przekazaniu przesyłki przez pocztę lub firmę kurierską). (o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub kserokopii innego dokumentu potwierdzającego sposób wniesienia wadium przez wykonawcę).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawidłowo wypełniony druk oferta - załącznik nr 1 do SIWZ Prawidłowo wypełniony formularz cenowy 0 załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228 w Krakowie ul. Montelupich 3 Sekcja Zamówień Publicznych bud. 28 pok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228 w Krakowie ul. Montelupich 3 kancelaria jawna bud. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprawy naziemne, części do opraw IDM 2982.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje siedem pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprawy naziemne, części do opraw IDM 5013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cztery pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprawy naziemne, części do opraw IDM 5848.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem 9 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lampy, części do lamp VEE-3-30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje trzy pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lampy, części do lamp THORN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lampy ADB typ UEL-1-150-C-2-Y-0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje jedna pozycję asortymentową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lampy typu FAE-1-360-PM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje jedną pozycję asortymentową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Części do lamp typu FTE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cztery pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Części do lamp typu FAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje trZy pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Części do lamp typu FTO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwie pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Części lampy IDM 6005.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje jedną pozycję asortymentową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Części lampy IDM 5838.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje jedną pozycję asortymentową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Trzonki i złącza łamliwe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje trzy pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Żarówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wtyki i gniazda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pięć pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.