eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jednorożec › Remont budynku Przedszkola Samorządowego w Jednorożcu - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Jednorożec: Remont budynku Przedszkola Samorządowego w Jednorożcu - I etap
Numer ogłoszenia: 134676 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przedszkola Samorządowego w Jednorożcu - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest remont budynku przedszkola w Jednorożcu. Remont zostanie wykonany w części budynku, ma na celu poprawę funkcjonalności obiektu, warunków użytkowników obiektu, stanu technicznego i estetyki pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej. W ramach pro?wadzonych prac projektuje się adaptację dwóch pomieszczeń piwnicznych na szatnię dla dzieci i salę zajęć ruchowych, w której będą czasowo przebywały dzieci z różnych grup wiekowych (do dwóch godzin dziennie poszczególne grupy). Projektuje się wykonanie re?montu istniejących pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej i wod.-kan. (w części sanitariatów) oraz montaż centralnego ogrzewania w adaptowanych pomieszczeniach piwnicznych. Budynek zostanie wyposażony w oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne, klatki schodowe zostaną wydzielone pożarowo i wyposażone w okienny system oddymiania. Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowa?no budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych, remont schodów i wymianę drzwi wejściowych. Teren zostanie oświetlony lampami umieszczonymi na słupach. Dane techniczne budynku objętego remontem: - powierzchnia zabudowy budynku 517,34 m2 - wysokość zabudowy ~ 8,87 m - powierzchnia użytkowa kond. nadziemnych 832,34 m2 - powierzchnia użytkowa piwnic 411,73 m2 - kubatura budynku 4 567 m3 - ilość kondygnacji nadziemnych 2 - ilość klatek schodowych 2 W ramach planowanego remontu projektuje się wykonanie robót: ROBOTY ZEWNĘTRZNE - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - przebudowa schodów wejściowych do budynku. ROBOTY WEWNĘTRZNE Roboty budowlane: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - wykucie ościeżnic drzwiowych i okien, skucie tynków i okładzin, rozbiórka ścianek działowych, rozbiórka posadzek i warstw podłogowych, wykucie w ścianach z cegły otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży, - roboty murarskie - murowanie ścian działowych z betonu komórkowego, zamurowania otworów drzwiowych, - wykonanie warstw podłogowych oraz ułożenie posadzek z płytek ceramicznych (gres i terakota), wykładzin PVC oraz paneli podłogo?wych, - roboty tynkarskie - wykonanie tynków cementowo-wapiennych i gładzi gipsowych, obudowy z płyt. g.k. i sufitów podwieszanych systemo?wych, - okładanie ścian płytkami ceramicznymi, - roboty malarskie - malowanie farbą lateksową ścian i emulsyjną sufitów, malowanie farbą olejną elementów, - montaż/wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - montaż okien oddymiających, - inne roboty wynikające z technologii robot. Roboty sanitarne: - częściowa wymiana instalacji wod.-kan. wraz z armaturą sanitarną, - częściowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Roboty elektryczne: częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oraz montaż oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego i wykonanie instalacji okiennego systemu oddymiania. Przedmiotowym zamówieniem zostały objęte pomieszczenia: - klatka schodowa k1 i k2, - pomieszczenia piwnic: szatnia i korytarz, - pomieszczenia parteru: wiatrołap, holi wejściowy, sanitariaty ogólnodostępne, szatnia personelu i korytarz, - pomieszczenia piętra: korytarz, sanitariaty personelu i pomieszczenie biurowe, W zamówieniu ujęto budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowę schodów przy wejściu głównym do budynku. Wycena obejmuje również bieżący remont kotłowni i składu opału z wymianą drzwi zewnętrznych i montażem okna. Zakres robót został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja powinna być sporządzona zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz.290 z późn.zm.). - Inne przepisy szczególne i zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym. Ewentualne, użyte w projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadającym parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową i estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych omyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art.38 uPzp. Nie wniesienie zastrzeżeń w ww. zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną, zgodnie z art.647 KC. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł w jednej z dopuszczalnych form określonych w ustawie Pzp i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do oferty. Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wyodrębniony rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Gmina Jednorożec, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, Bank Spółdzielczy Przasnysz, Nr konta: 81 892400070011 748920030002 do dnia 13.06.2016 r., do godz. 10.00. Oferta niezabezpieczona wadium w formie wymaganej zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a wykonawca wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art.46 ust.1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane (w ramach odrębnych umów wykonawczych) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i załączy dokumenty poświadczające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie realizacji co najmniej: - 2 robót budowlanych i/lub remontowych dotyczących budowy i/lub remontu budynku o wartości robót min. 500.000,00 zł brutto każda.Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego wykazu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy posiadający: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) kierownik robót elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) kierownik robót sanitarnych posiadający: uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców posiadających siedzibę poza granicami RP, Zamawiający dopuszcza przedstawienie osób posiadających równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą/osobami (wg zał. Nr 4 do SIWZ); a także oświadczenie, że osoby wskazane w wykazie o którym mowa powyżej, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500.000,00 zł. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty.Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert na zamówienie publiczne, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 robót budowlanych (w ramach dwóch umów wykonawczych) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie i/lub remoncie budynku o wartości robót min. 500.000,00 zł brutto każda. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót i określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego tj. a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w myśl.art.22 ust.1 uPzp - zał. nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 ustawy Pzp) na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, c) Informację dotyczącą grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ; d) Formularz ofertowy - zał. nr 3, e) Wykaz podwykonawców (jeśli dotyczy) - zał. nr 4, f) Podpisany (akceptowany) projekt umowy - zał. nr 5, g) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 6, h) Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą/osobami - zał. nr 7, (zobowiązanie jeżeli dotyczy); i) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 500.000,00 zł. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty - zał. nr 8, j) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 9, k) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie udostępnionego przedmiaru robót oraz harmonogram rzeczowo - finansowy przedstawia po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy tylko wybrany Wykonawca. PRZEDŁOŻONY KOSZTORYS UZASADNIAĆ MA MERYTORYCZNIE OFEROWANĄ KWOTĘ WYNAGRODZENIA RYCZAŁTOWEGO). l) Kserokopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy. 2. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany terminu obowiązywania umowy spowodowanej: a) wystąpieniem zdarzeń losowych takich jak śmierć wykonawcy inwestycji będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, b) wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę inwestycji, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., c) wystąpieniem siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, d) wystąpieniem skrajnie niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych, e) wystąpieniem przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych niezawinionego przez wykonawcę inwestycji, f) wystąpieniem osuwisk gruntu nieustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, dotyczy również wystąpienia innych, niedających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, g) wystąpieniem udokumentowanych przez wykonawcę inwestycji, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie urządzeń technologicznych, h) zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2) Zmiany sposobu i zakresu wykonania robót w zakresie INWESTYCJI, w tym: a) zmianą przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów inwestycji niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, b) zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) wystąpieniem okoliczności, powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu robót realizowanych przez wykonawcę robót w ramach inwestycji. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone przez zastosowanie procentu, o jaki zmniejszyła się wartość robót z kosztorysu ofertowego wykonawcy robót w stosunku do wartości zakresu robót wykonanych przez wykonawcę robót. 3)Wystąpienia innych okoliczności skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian do umowy, w tym: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, a) zmiany nazwy zadania, b) zmiany częstotliwości odbioru robót częściowych i częściowych rozliczeń, c) zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy i Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, d) zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, e) koniecznością sprostowania oczywistych omyłek i błędów pisarskich, f) innych zmian dotyczących realizacji Projektu i/lub koniecznych do prawidłowej realizacji niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 9 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.