eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › Budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującymbudowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Biały Dunajec: Budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującym: budowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej
Numer ogłoszenia: 134669 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, faks 018 2073124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującym: budowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującym: budowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej Zakres robót: WYMAGANIA OGÓLNE 1 Wybudowanie, utrzymanie, likwidacja objazdów , przejazdów i organizacji ruchu - 1.000 kpl. 2 Sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej -1.000kpl ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 3 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie pagórkowatym lub górskim. -0.100km 4 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku sam. samowyład. - zdjęcie warstwy humusu -100.000m3 5 Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni. -0.010ha 6 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 10-15 cm -15.000zt. 7 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm -3.000szt. 8 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 56-65 cm -4.000szt. 9 Wywożenie dłużyc -8.560mp 10 Wywożenie karpiny -8.480mp 11Wywożenie gałęzi -15.300mp 12 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm -10.000m 13 Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych mechanicznie -15.000m2 14 Rozebranie podbudowy z kruszywa gr. do 15 cm mechanicznie - do wykorzystania przy zasypywaniu wykopów -15.000m2 15 Rozebranie przepustów rurowych- ścianki czołowe i ławy betonowe -3.000m3 16 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe - rury do przekazania właścicielowi lub wywóz -30.000m 17 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym -9.750m3 ROBOTY ZIEMNE 18 Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. I-II -375.000m3 19 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi -155.000m3 20 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 1.20 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi -1200.000m3 21 Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm) - kat. Gruntu III-IV -375.000m3 22 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III - współczynnik zagęszczenia Js=1.00) - z wykorzystaniem materiału uzyskanego z wykopów -100.000m3 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO 23 Ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych ; grunt kat. III-IV -705.000m2 24 Podłoża betonowe C8/10 o grubości 20 cm pod studnie -5.000m3 25 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie - włazy klasy D400 na uszczelkę gumową i z zabezpieczeniem na przesunięcie -6.000 stud. 26 Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm -6.760m3 27 Kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm - wykopy umocnione -9.000m 28 Kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 500mm - wykopy umocnione -80.000m 29 Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm - obsypka elementów kd (rury, studzienki wpust., studnie rewizyjne) -28.695m3 30 Mechaniczne przygotowanie zbrojenia o śr. stali od 10 do 14 mm - konstrukcje proste -2.100t 31 Montaż zbrojenia ścian o śr. stali pow.8 do 14 mm -2.100t 32 Deskowanie ścian studni i ścianek -147.780m2 33 Układanie mieszanki betonowej pompą do betonu na samochodzie -20.586m3 34 Osadzenie kraty z płaskowników, przekrywającej studnię żelbetową prostokątną oraz krat z prętów na wlocie rowu -3.000kpl. 35 Poręcze ochronne U-12a z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 2.5 m zabezpieczające pieszych przed upadkiem z wysokości -10.000m 36 Powłoka izolacyjna pionowych powierzchni murowanych i betonowych z emulsji lub roztworu asfaltowego (gruntowanie) -98.515m2 37 Powłoka izolacyjna pionowych powierzchni murowanych i betonowych z lepiku asfaltowego na zimno -98.515m2 PODBUDOWY 38 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -20.000m2 39 Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny -20.000m2 40 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 20 cm - w-wa mrozochornna - warstwa gr. 14cm (krot. x 0,7) -20.000m2 41 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 20 cm -18.000m2 42 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm - w-wa gr. 20cm (krot. x 1,33) -16.000m2 NAWIERZCHNIE 43 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 -16.000m2 44 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - gr. w-wy 7cm (krotność 1,167) - AC11S - wraz z transportem i wbudowaniem - 15.500m2 45 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/ bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 -15.500m2 46 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - gr. w-wy 5cm (krotność 1,25) - AC11S - wraz z transportem i wbudowaniem 15.000-m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 47 Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych - betonowe ławy pod elementy ścieków -4.875m3 48 Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - odc. ścieku mulda -50.000m 49 Umocnienie skarp ażurowymi płytami betonowymi na podsypce cementowo-piaskowej -60.000m2 50 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm - odtworzenie poboczy -7.500m2 INNE ROBOTY 51 Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III -500.000m2.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg zał. nr 6 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 5 - ciu lat co najmniej jedną robotę w zakresie robót drogowych wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 80 tys. złotych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg zał. nr 5 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - wg zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 1a do SIWZ, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 2) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ, 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy - wg zał. nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz podwykonawców oraz zakresu robót, które Wykonawca chce im powierzyć - wg zał. nr 8 do SIWZ. 6) Informacja, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - wg zał. nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 7) Kosztorys ofertowy - Zamawiający dopuszcza formę kosztorysu uproszczonego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienie siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe drastyczne załamanie warunków atmosferycznych, nagłe kilkudniowe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i cenę przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiana stawek podatku VAT); c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; 2. Na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro, pokój nr 1....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu....

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.08.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.