eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinowo › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Kalinowo: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
Numer ogłoszenia: 134638 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo , ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych, powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kalinowo i przekazanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku. Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Kalinowo w latach poprzednich przedstawia się następująco: 2011 r. - 352,14 Mg 2012 r. - 388,60 Mg 2013 r. - 594,68 Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 1000,00 Mg. Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku ujawnienia nieruchomości, która nie jest ujęta do odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. Część II - Odbiór odpadów z nieruchomości administrowanych przez UG Kalinowo 3.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych stałych zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych, administrowanych przez Gminę Kalinowo, w stanowiących własność wykonawcy kontenerach i pojemnikach typu: KP-7 i PA - 1100. Lokalizacja kontenerów i pojemników: 1) Posesja Urzędu Gminy w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 15 szt. KP-7 2) Posesje Ośrodków Zdrowia w Kalinowie, Pisanicy i Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 36 szt. PA - 1100. 3) Posesja Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 15 szt. KP-7. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalinowie , ul. Osiedlowa 2, w szacunkowej rocznej ilości : ok. 12 szt. PA - 1100. 5) Posesja Zespołu Szkół w Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. KP-7 6) Posesja Szkoły Podstawowej w Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 7) Posesja Szkoły Podstawowej w Sypitkach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 20 szt. PA -1100 8) Posesja świetlicy wiejskiej w Wysokiem, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 9) Cmentarze komunalne w Kalinowie, Prawdziskach i Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości ok. 50 szt. KP-7 10) Plaża w Skrzypkach, Pisanicy i Łojach (w sezonie letnim od 01 maja do 30 września), w szacunkowej ilości: ok. 16 szt. PA -1100 i 4 szt. KP-7. 11) Oczyszczalnia ścieków w Milewie, w szacunkowej rocznej ilości: ok.12 szt. PA -1100. Udostępnione kontenery i pojemniki, w ilości KP-7 (6 szt.) i PA-1100 ( 16 szt.), muszą być w należytym stanie technicznym i sanitarnym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I zamówienia - wadium wynosi 4.000,00 złotych (cztery tysiące złotych). Część II zamówienia - zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, iż wykonawca jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kalinowo, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kalinowo.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium dla Części I

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, pokój nr 6 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych, powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kalinowo i przekazanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku. Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Kalinowo w latach poprzednich przedstawia się następująco: 2011 r. - 352,14 Mg 2012 r. - 388,60 Mg 2013 r. - 594,68 Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 1000,00 Mg. Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór odpadów z nieruchomości administrowanych przez UG Kalinowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych stałych zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych, administrowanych przez Gminę Kalinowo, w stanowiących własność wykonawcy kontenerach i pojemnikach typu: KP-7 i PA - 1100. Lokalizacja kontenerów i pojemników: 1) Posesja Urzędu Gminy w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 15 szt. KP-7 2) Posesje Ośrodków Zdrowia w Kalinowie, Pisanicy i Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 36 szt. PA - 1100. 3) Posesja Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kalinowie, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 15 szt. KP-7. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kalinowie , ul. Osiedlowa 2, w szacunkowej rocznej ilości : ok. 12 szt. PA - 1100. 5) Posesja Zespołu Szkół w Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. KP-7 6) Posesja Szkoły Podstawowej w Borzymach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 7) Posesja Szkoły Podstawowej w Sypitkach, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 20 szt. PA -1100 8) Posesja świetlicy wiejskiej w Wysokiem, w szacunkowej rocznej ilości: ok. 12 szt. PA -1100 9) Cmentarze komunalne w Kalinowie, Prawdziskach i Pisanicy, w szacunkowej rocznej ilości ok. 50 szt. KP-7 10) Plaża w Skrzypkach, Pisanicy i Łojach (w sezonie letnim od 01 maja do 30 września), w szacunkowej ilości: ok. 16 szt. PA -1100 i 4 szt. KP-7. 11) Oczyszczalnia ścieków w Milewie, w szacunkowej rocznej ilości: ok.12 szt. PA -1100. Udostępnione kontenery i pojemniki, w ilości KP-7 (6 szt.) i PA-1100 ( 16 szt.), muszą być w należytym stanie technicznym i sanitarnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.