eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Budowa budynku wielorodzinnego wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Żory: Budowa budynku wielorodzinnego wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy
Numer ogłoszenia: 134495 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4356880, faks 32 4356920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ztkzory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku wielorodzinnego wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielorodzinnego nr 4 wraz z infrastrukturą, zlokalizowanego w Żorach, Aleja Zjednoczonej Europy działki nr 3079/186, 3083/183, 3077/186, 3078/186, 3082/183.W ramach powyższego przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje do wykonania Przygotowanie terenu budowy, w tym ogrodzenie pełne wys. ok. 2,0m wraz z bramą wjazdową i oznakowanie placu budowy, zorganizowanie zaplecza budowy obejmującego m.in. biuro budowy, zaplecze pracownicze, biuro Kierownika Projektu powierzchnia min. 12m 2wyposażone w energie elektryczną, klimatyzację i szerokopasmowy dostęp do internetu, sala narad, zaplecze sanitarne, punkt pierwszej pomocy, drogi dojazdowe, place manewrowe i składowe, stanowiska produkcji pomocniczej, wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody. Roboty rozbiórkowe i demontażowe zbędnych elementów zagospodarowania, w tym rozbiórka nawierzchni, skarp, nasypów, ogrodzenia, wycinka drzew, karczowanie samosiejek. Przebudowa kolidujących sieci, budowa nowych przyłączy i instalacji zewnętrznych, w tym przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa sieci oświetleniowej, przebudowa sieci telewizyjnej, budowa przyłącza wodociągowego, instalacji zewnętrznej wodociągowej, ppoż, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej,budowa instalacji zewnętrznej oświetleniowej. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynek mieszkalny wielorodzinny, od 4 do 7 kondygnacji nadziemnych, z przeznaczeniem w całości na funkcję mieszkaniową, oraz I kondygnacją podziemną, w której zlokalizowano garaże podziemne, pomieszczenia techniczne i komórki lokatorskie. Parametry charakterystyczne: powierzchnia zabudowy 1 919,40m2 powierzchnia całkowita 17 455,74m2 powierzchnia użytkowa mieszkań 7 707,20m2,kubatura brutto: 60 787,49m 3, ilość kondygnacji mieszkalnych 4 do 7, ilość mieszkań 135. wewnętrzne instalacje sanitarne: wody zimnej i ciepłej, c.o., kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wentylacji oraz oddymiania garażu, wewnętrzne instalacje elektryczne, odgromowe, wewnętrzne instalacje teletechniczne: telefoniczne, internetowe, domofonowe. Zagospodarowanie terenu, w tym droga wewnętrzna, stanowiska parkingowe, ciągi ruchu pieszego, oznakowanie pionowe i poziome, barierki schody i pochylnie terenowe, balustrady, murki oporowe, elementy małej architektury kosze, ławki, itp, założenie trawników, zieleń: nasadzenia drzew i krzewów, miejsca gromadzenia odpadów stałych śmietniki. Zakres robót uzupełniających, w tym zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej prowadzonych robót zapewnienie nadzoru realizowanego przez właścicieli sieci zewnętrznych, w przypadku przebudowy tych sieci lub ich kolizji z realizowanymi robotami, zapewnienie uzyskania odbioru urządzeń przez UDT, wykonanie prób szczelności instalacji wraz z przygotowaniem protokołów, sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym, przeprowadzenie inspekcji TV kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sporządzenie protokołu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sporządzenie protokołu rezystancji izolacji obwodów, sporządzenie protokołu pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, sporządzenie protokołu badania wewnętrznej instalacji ppoż. i oddymiania, sporządzenie protokołu badania instalacji piorunochronnej, odtworzenie kamieni granicznych w przypadku ich zniszczenia podczas robót, naprawa dróg, w przypadku jej uszkodzenia w wyniku prowadzenia zintensyfikowanego transportu związanego z realizacją budowy, opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu jeśli będzie konieczne.2.Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pomocniczy przedmiar robót z zastrzeżeniem pkt 3.Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wykonanie i dostawy a. stolarki okiennej i drzwiowej, w tym zewnętrznej i wewnętrznej PCV, aluminiowej , stalowej, bramy segmentowej, parapetów zewnętrznych b. elewacji budynku ,w tym ocieplenia wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej ścian z ościeżami, płyt i ścian, balkonów, wykonanie numerów policyjnych, balustrady okienne, balkonowe, pergole zadaszające balkony, żaluzje drewniane z szynami stalowymi, drabiny metalowej, obróbki dylatacji c. placu zabaw d. wewnętrzne instalacje sanitarne części mieszkalnych- biały montaż umywalki, miski ustępowe wraz ze stelażami, wanny, zlewozmywaki e. wewnętrzne instalacje elektryczne części mieszkalnych , lampy i źródła światła.4.Wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a wynikających z projektu budowlanego, decyzji o pozwoleniu na budowę, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dodatkowych wytycznych i wymagań Zamawiającego oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm i zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp, ppoż. i ochrony środowiska. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę terenu inwestycji ze szczególnym zwróceniem uwagi na nieruchomości przyległe w tym budynków mieszkalnych, budynku usługowo handlowego, chodników, drogi oraz ogrodzenia. W wyniku ewentualnego zniszczenia lub uszkodzenia obiektów oraz nawierzchni Wykonawca zobowiązuje się je przywrócić do stanu pierwotnego lub pokryć stratę.6. Wymagania Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach niniejszego zadania 6.1.Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia w pełnym zakresie z zastrzeżeniem pkt.3 zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż., ochrony środowiska, postanowieniami niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy.6.2 W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia niżej wymienionych dokumentów w terminie 2 dni od zawiadomienia o wyniku postepowania kosztorysu ofertowego uproszczonego, wraz z tabelą elementów scalonych, składnikami cenotwórczymi R, Kp, Kz, Z zachowującego strukturę podziału branżowego z przedmiarów robót . Elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt budowy jest projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, warunków technicznych, sztuki budowlanej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów Wykonawcy obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w złożonej ofercie.6.3 Od dnia podpisania umowy pozostawanie w pełnej gotowości do bezzwłocznego przejęcia placu budowy6.4 Dokonanie odpowiednich zgłoszeń w PINB Żory w zakresie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu Zamawiającego6.5Powierzenie funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Wymagane jest stałe przebywanie tych osób na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót.6.6Zmiana kierownika budowy i kierowników robót, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia , musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą nie mniejsze niż wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania budową wskazanej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia wynikająca z braku kierownictwa budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy lub kierowników robót winna być potwierdzona wpisem do dziennika budowy i nie będzie wymagała aneksu do umowy.6.7Umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o wzorze zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz utrzymywanie ich w należytym stanie aż do zakończenia robót.6.8 Wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym. Punkty strategiczne ujęte w harmonogramie rzeczowo finansowym to terminy niezmienne i nieprzekraczalne. Harmonogram rzeczowo finansowy musi być sporządzony z uwzględnieniem czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót, Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych i atmosferycznych oraz innych okoliczności mogących mieć wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia.6.9.Wykonanie projektu organizacji robót, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy.6.10.Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców.6.11.Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, zwoływanych przez Zamawiającego.6.12.Utrzymywanie na bieżąco porządku, na placu budowy oraz na drodze dojazdowej, w przypadku zaniechania powyższych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje prawo, bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, do wykonania powyższych czynności na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz potrącenia należności z tego tytułu z wynagrodzenia Wykonawcy.6.13.Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi, po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego.6.14.Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego udostepnienia drogi dojazdowej innym wykonawcom oraz przekazania jej w całości lub w części nieodpłatnie Zamawiającemu.6.15.Przekazywanie gruzu i odpadów powstałych w trakcie robót do odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku Dz. U. z 2013r. poz. 21 lub wykorzystanie we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.6.16Wywiezienie nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego bez kosztu utylizacji.6.17.Przekazanie pozyskanego z rozbiórki złomu do Zamawiającego. 6.18.Wykonanie wycinki drzew wraz utylizacją drewna. 6.19.Przekazanie materiałów i elementów z rozbiórki do utylizacji.6.20.Wykonawca odpowiada za ustawione przez siebie znaki drogowe związane z prowadzonymi robotami.6.21.Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy z zatwierdzeniem w odpowiedniej instytucji.6.22.Zapewnienie bezpiecznego dojazdu i dojścia do sąsiadujących obiektów.6.23.Zapewnienie przestrzegania przepisów BHP na placu budowy.6.24.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymania ogrodzenia w pełnej wysokości ok. 2m placu budowy, drogi dojazdowej do placu budowy, drogi montażowej , zaplecza budowy, składowiska materiałów budowlanych, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy całodobowo, oznakowania miejsca placu budowy oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia.6.25.Zainstalowanie na własny koszt przyłącza wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy w uzgodnieniu z właścicielami sieci, oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany będzie do odpłatnego udostępnienia innym wykonawcom wody oraz energii elektrycznej.6.26Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. 6.27.Odbiór częściowy robót jest dokonywany w celu prowadzenia częściowych rozliczeń za wykonane roboty. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do częściowego odbioru robót z wyprzedzeniem 7 dni roboczych do planowanego terminu odbioru. W tym terminie Wykonawca dostarczy, do akceptacji Kierownika Projektu i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykaz robót wykonanych częściowo, sporządzony na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych, wraz ze wskazaniem części robót wykonanych przez Podwykonawców. Dokonanie odbioru częściowego następuje protokołem odbioru częściowego na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę, i zaakceptowanego przez Kierownika Projektu i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykazu robót wykonanych częściowo.6.28.Zapewnienie pełnej obsługi geotechnicznej.6.29.Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej.6.30.Dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem do miejskich zasobów geodezyjnych przez uprawnionego geodetę na 14 dni przed zgłoszeniem obiektu do użytkowania. Niedostarczenie w terminie wyżej wymienionych dokumentów traktowane będzie jako zwłoka w wykonaniu przedmiotu zamówienia i skutkować będzie naliczeniem kar umownych.6.31.Przekazanie Zamawiającemu wyników badania próbek betonowych w czasie nie dłuższym niż 35 dni od pobrania próbki.6.32.Informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość i terminowość wykonywanych robót.6.33. Ponoszenie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wszelkie uzgodnienia i opinie wynikające z obowiązujących przepisów obciążają Wykonawcę.6.34.Prowadzenie dokumentacji budowy.6.35.W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu kable energetyczne, telekomunikacyjne, sieć ciepłownicza, wodociąg, gazociąg, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej lub inne wykonanie przekopów kontrolnych pod nadzorem gestora sieci.6.36.Wykonanie zabezpieczenia lub przebudowy sieci kolidujących z inwestycją roboty należy wykonać pod nadzorem gestorów sieci, każdorazowo spisać protokół odbioru wykonanych robót a kopię przekazać Zamawiającemu. Koszty nadzorów branżowych obciążają Wykonawcę.6.37.Wszystkie materiały budowlane w ramach umowy zabezpiecza Wykonawca.6.38.Stosowanie wyłącznie nowych materiałów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zaopatrzonych w wymagane aprobaty i certyfikaty najwyższej jakości z punktu widzenia rodzaju i funkcji obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia, nieuszkodzone, wolne od praw i ciężarów osób trzecich, stosowane zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta, w warunkach odpowiednich do wykonania prac z użyciem tych materiałów.6.39.Wszelkie materiały, w szczególności wykończeniowe, Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym.6.40.Wykonawca przeprowadzi na własny koszt analizę jakości wody w akredytowanym laboratorium dla wykonanych instalacji c.w.u. oraz wody pitnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.6.41.Materiały użyte do wykonania przyłącza wody, instalacji c.w.u. oraz instalacji wody pitnej mają posiadać aktualny atest PZH na kontakt z wodą pitną.6.42.Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary wydajności hydrantów i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół wydajności hydrantów ppoż.6.43.Wykonawca, na własny koszt, wykona inspekcję TV wykonanej kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z pomiarem spadków.6.44.Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary wydajności wykonanych instalacji wentylacyjnych i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań.6.45.Wykonawca, na własny koszt, wykona sprawdzenia instalacji wewnętrznej ppoż. i oddymiania i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań.6.46.Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji obwodów, natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, badanie instalacji piorunochronnej i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań. 6.47.Wszelkie koszty związane z opracowaniami, odbiorami i badaniami pokrywaWykonawca.6.48.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia, z udziałem właścicieli sieci, odbiorów przyłączy, układów pomiarowych wraz z włączeniem do eksploatacji.6.49.Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń.6.50.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w języku polskim instrukcji użytkowania i konserwacji maszyn i urządzeń określającymi procedury i zasady wykonywania czynności niezbędnych przy eksploatacji i instalacji.6.51.Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu w 3 egzemplarzach Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego nie później niż dwa miesiące przed zakończeniem realizacji zadania inwestycyjnego.6.52.Wykonawca zamontuje w przedmiotowym obiekcie sprzęt gaśniczy i oznakuje obiekt znakami bezpieczeństwa zgodnie z ww. Instrukcjami Bezpieczeństwa Pożarowego.6.53.Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej budynku jeżeli będzie wymagane.6.54.Wykonawca jest obowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie poprzez zawiadomienie na własny koszt właściwych organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania wraz z przygotowaniem wszystkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.6.55.Wykonawca do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych i rozliczeniowych, w tym m.in. dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie łącznie z niezbędnymi atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności, protokoły z badań i sprawdzeń, wyniki badań nośności podłoża, wyniki badań niszczących próbek betonu, protokoły z prób szczelności, protokoły odbiorów częściowych i zanikowych, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, dokumentację fotograficzną. Dokumentację odbiorową dostarczy na 14 dni przed zgłoszeniem obiektu do użytkowania, w formie papierowej w 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.6.56.Doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy po zakończeniu robót.6.57.Doprowadzenie do stanu pierwotnego nawierzchni dojść, dojazdów i trawników zniszczonych w trakcie robót.6.58.Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszelkich uszkodzeń przyległego terenu, które mogą powstać w wyniku przeprowadzonych prac. W związku z tym przed rozpoczęciem robót przeprowadzi z przedstawicielem Zamawiającego i Użytkownika przegląd zerowy terenu przyległego wraz ze sporządzeniem dokumentacji w tym dokumentacji fotograficznej.6.59.Wykonawca zobowiązany jest powiadomienia na piśmie Zamawiającego o zakończeniu robót.7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie np. marka, producent, dostawca lub opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 do 3 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej.Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.8.W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem przykrycie plandekami, zraszanie, transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach, ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania, organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie wykonał dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 7000 m2 każda oraz załączy dowody dotyczące tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykonał ich w liczbie dwóch wymaganych robót. Również w sytuacji gdy składający ofertę nie ma wymaganego doświadczenia tj. nie zrealizował 2 wymaganych robót i będzie polegał na zasobach innego podmiotu - inny podmiot będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 wymaganych robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże a. dysponowanie średniorocznym zatrudnieniem co najmniej 50 osób na stanowiskach robotniczych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie b. dysponowanie osobami wyznaczonymi do kierowania robotami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, min. 1 osoba , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, min. 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, min. 1 osoba drogowej, min. 1 osoba ,telekomunikacyjnej. min. 1 osoba z których każda jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, posiada uprawnienia od co najmniej 3 lat wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień Przez uprawnienia bez ograniczeń wydane przed rządami aktualnie obowiązujących przepisów rozumie się uprawnienia w zakresie określonym przez te przepisy, natomiast uprawnienia wydane uprzednio mogą zawierać ograniczenia występujące ówcześnie w porządku prawno-administracyjnym pod warunkiem, że nie są to ograniczenia odpowiadające dokładnie ograniczeniom obecnym kubaturowym lub ograniczenia te nie są ograniczeniami uniemożliwiającymi posiadającej je osobie sprawowanie funkcji technicznych w budownictwie w zakresie uniemożliwiającym wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Zamawiający uzna warunek określony w punkcie za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże ,że a. ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi w wysokości 5.000.000zł, potwierdzonymi informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. Informacja winna określać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy i być wystawiona i potwierdzać stan środków nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b.osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w robotach budowlano montażowych z ostatnich trzech lat obrotowych 2015, 2014, 2013 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie nie mniejszy niż 30.000.000 zł za każdy rok .Wykonawcy wykażą się przychodem w robotach budowlano montażowych w przypadku gdy rok kalendarzowy jest równy obrotowemu tj. kończy się 31 grudnia należy złożyć sprawozdania finansowe za 2015, 2014, 2013 rok. W sytuacji gdy rok obrotowy jest różny od roku kalendarzowego, wtedy należy złożyć sprawozdania finansowe za ostanie zakończone trzy lata obrachunkowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Jeżeli wartość przychodów z robót budowlano montażowych nie wynika wprost ze złożonych sprawozdań finansowych, Wykonawca winien dołączyć oświadczenia o wartości tych przychodów. Wymaganym obrotem musi wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą wymagany obrót, ale żaden z nich nie osiągnął wymaganego obrotu samodzielnie. Również w sytuacji gdy składający ofertę nie osiągnął wymaganego obrotu i będzie polegał na zasobach innego podmiotu - inny podmiot będzie musiał wykazać się tym, że osiągnął wymagany obrót samodzielnie. c. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000 000,00 zł W przypadku gdy z treści polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć do oferty dowód jej opłacenia.Wymaganą sumą gwarancyjną musi wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą wymaganą sumę gwarancyjną, ale żaden z nich nie posiada wymaganego ubezpieczenia z wymaganą sumą gwarancyjną. Również w sytuacji gdy składający ofertę nie posiada wymaganego ubezpieczenia z wymaganą sumą gwarancyjną i będzie polegał na zasobach innego podmiotu - inny podmiot będzie musiał wykazać się tym, że posiada wymagane ubezpieczenie z wymaganą sumą gwarancyjną.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego. 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt.W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, ponadto winno wskazywać a.jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b.w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c.jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem d.jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udziału przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na roboty budowlane (od 36 do 60 miesięcy) - 10

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
https://epilot-zp.proebiz.com/

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług zmniejszenie,zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 2.Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia ,zmiana umowy w zakresie wynikającym z nowo obowiązujących przepisów 3.Zmiana terminu wykonania zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na skutek sytuacji , których nie można było wcześniej przewidzieć ,spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie wykonywanie usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na skutek sytuacji których nie można było wcześniej przewidzieć.4.Zmiana lub rezygnacja podwykonawcy na zasobach którego się opierał w celu spełnienia warunków udziału w postepowaniu na zasadach art.26 ust 2bWprowadzenie innego podmiotu Podwykonawca lub Wykonawca który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztkzory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Techniki Komunalnej sp. z o.o ul. Okrężna 5 44-240 Żory I Pietro sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakłady Techniki Komunalnej sp. zoo ul. Okrężna 5 44-240 Żory I Pietro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w kryterium cena Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik cena zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny (n : b) x a . Oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) a - znaczenie czynnika przedstawione w poz. nr 1 opisu kryteriów oceny. W kryterium gwarancja Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najwyższy wskaźnik okres gwarancji na roboty budowlane - zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny (b : n) x a Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji na roboty budowlane otrzyma 10 , pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie n - max. okresu gwarancyjnego ustalonego przez zamawiającego tj. 60 miesięcy b - wartość oferty badanej, wartość a- znaczenie czynnika przedstawione w poz.2 opisów kryteriów oceny .Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy.W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp w przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna maksymalna ilość punktów przewidzianego dla kryterium okresu gwarancji czyli 10 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.