eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Modernizacja placu zabaw dla dzieci we wsi Broszkowice wraz z przebudową sieci elektroenergetycznych zlokalizowanych w obrębie placu zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Oświęcim: Modernizacja placu zabaw dla dzieci we wsi Broszkowice wraz z przebudową sieci elektroenergetycznych zlokalizowanych w obrębie placu zabaw
Numer ogłoszenia: 134466 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim , ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placu zabaw dla dzieci we wsi Broszkowice wraz z przebudową sieci elektroenergetycznych zlokalizowanych w obrębie placu zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Modernizacja placu zabaw dla dzieci we wsi Broszkowice Zakres rzeczowy robót: 1. Demontaż oraz utylizacja wskazanych istniejących urządzeń zabawowych, 2. Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych (zestaw ze zjeżdżalnią, huśtawki podwójne - 2 szt., karuzela z krzesełkami, zestaw linowy) oraz ławek - 4 szt. zgodnych z przyjętymi w projekcie, przedmiarze robót oraz STWIOR 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku w strefie bezpieczeństwa urządzeń oraz robót ziemnych związanych z niwelacja terenu, Przedmiotowa inwestycja uzyskała dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach działania 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego PO Ryby na lata 2007-2013 Uwagi dodatkowe: 1/ Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który spełniał będzie dokument poglądowy i pomocniczy przy realizacji inwestycji. 2/ Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty zestawienie rzeczowo-finansowe wg tabeli elementów scalonych - załącznik do formularza oferty. 3/ Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 4/ Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 5/Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 7/ Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji dotyczy wszystkich usterek (wad) nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8/ Wykonawca zobowiązany jest dokonać w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień niezbędnych w trakcie realizacji zadania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych 9/ Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na urządzenia i materiały użyte w budowie, oraz inwentaryzacje geodezyjna powykonawczą, 10/ Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne przyjętym w przedmiarze robót zgodnie z § 29 oraz § 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 11/ Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem ryczałtowym, jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego. 12/ Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót który ma charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. II. Przebudowa sieci elektroenergetycznych zlokalizowanych w obrębie placu zabaw Zakres rzeczowy robót: Przebudowa sieci elektroenergetycznych: wykonanie obostrzeń na linii napowietrznej SN, obostrzeń linii elektroenergetycznej nN, wymiany przewodu przyłącza nN, oraz odtworzenie izolacji ochronnych na słupach. Przedmiotowa inwestycja uzyskała dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach działania 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego PO Ryby na lata 2007-2013 Uwagi dodatkowe: 1/ Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który spełniał będzie dokument poglądowy i pomocniczy przy realizacji inwestycji. 2/ Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty zestawienie rzeczowo-finansowe wg tabeli elementów scalonych - załącznik do formularza oferty. 3/ Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 4/ Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 5/ Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 7/ Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji dotyczy wszystkich usterek (wad) nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8/ Wykonawca zobowiązany jest dokonać w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień niezbędnych w trakcie realizacji zadania oraz ponieść koszty związane z dopuszczeniem do prac oraz niedostarczoną energię elektryczną 9/ Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na urządzenia i materiały użyte w budowie, oraz inwentaryzacje geodezyjna powykonawczą, 10/ Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne przyjętym w projekcie zgodnie z § 29 oraz § 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 11/ Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem ryczałtowym, jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego. 12/ Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem są projekty, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia i wykażą że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 20 000 zł brutto polegających na dostawie, montażu, budowie urządzeń zabawowych lub wykonaniu nawierzchni bezpiecznej - dot. zadania/części 1 oraz 1 robotę budowlaną o wartości min. 5 000 zł brutto polegających na budowie, przebudowie, remoncie sieci elektroenergetycznych - dot. zadania/części 2 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wzór formularza oferty wraz z załącznikiem(zestawienie rzecz-finan) 2. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. Siła wyższa to zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec, ani którym nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; c) wystąpienia innych okoliczności, które strony wspólnie uznają za powodujące konieczność zmiany terminu relacji umowy lub jej poszczególnych etapów, w szczególności z powodów technologicznych, przyczyn zewnętrznych nie mających charakter siły wyższej, obiektywnych utrudnień dotyczących dostaw materiałów lub urządzeń, itp. przy czym każdorazowo ocena zaistnienia takiego obiektywnego powodu wymaga uzgodnienia Stron; jeżeli Strony nie dojdą do porozumienia uznaje się, że termin pierwotnie ustalony jest obowiązujący. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, tj. roboty zamienne/zmniejszenie zakresu robót, w szczególności: a) Zamawiającemu w toku wykonywania umowy przysługuje prawo wprowadzenia robót i materiałów zamiennych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej na zasadach dwustronnie uzgodnionych. Wykonawca nie może odmówić wykonania robót zamiennych w przypadku, gdy ich wykonanie jest zgodne ze stanem wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, a dotyczy: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; - konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót; - odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; - odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundament, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; - konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b) Dla dokonania rozliczeń robót i materiałów zamiennych Wykonawca opracuje kosztorysy, sporządzone na podstawie cen jednostkowych wynikających z kosztorysu ofertowego, w przypadku robót dla których brak w kosztorysie cen jednostkowych, wyliczeń należy dokonać na podstawie składników cenotwórczych z kosztorysu ofertowego, a koszt materiałów wg cen średnich wydawnictwa Secocenbud z kwartału wykonania robót zamiennych, ewentualnie materiały nietypowe według faktury ich zakupu zaakceptowanych przez Zamawiającego. c) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zmniejszenia zakresu robót (umowne prawo odstąpienia), o czym Wykonawca zostanie powiadomiony pismem przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim pok. 10 A Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach działania 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego PO Ryby na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.