eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup sprzętu drogowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Poznań: Zakup sprzętu drogowego
Numer ogłoszenia: 134440 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 878 05 10, faks 61 878 05 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zakup fabrycznie nowej układarki mas bitumicznych, spełniającej następujące parametry techniczne: Rok produkcji 2014r. Szerokość robocza od minimum 3, 2 m do max.3, 5m Minimalna szerokość układania ze zwężeniami 0, 5m, Grubość układanej nawierzchni do 20 cm, Regulacja profilu poprzecznego stołu układającego w zakresie -2, 5% do +4,5% Szerokość przejazdowa maszyny ( skrajnia) max.1, 2 m, Hydraulicznie rozsuwany stół układający z systemem zagęszczania z tamper i wibracja, Dwa pulpity boczne do obsługi stołu układającego, Szerokość wysypu minimum 2,8m, Pojemność kosza zasypowego minimum 5 Mg, Kosz zasypowy z możliwością dostarczenia masy z boku, Podgrzewanie elektryczne stołu rozkładającego za pomocą grzałek, Ruch wsteczny taśmy przenośnika w koszu zasypowym, Niwelacja elektroniczna z pilotem do obsługi, Rolki oporowe mające styczność z ciężarówka zawieszone wahliwie, podnoszone ze ściankami zbiornika, Dwa czujniki mechaniczne wysokości, Czujnik nachylenia poprzecznego, Silnik o mocy min. 45 kW z elektroniczną regulacją obrotów, Instalacja elektryczna 24V, Licznik motogodzin, Gąsienice z gumowymi nakładkami, Oświetlenie robocze i ostrzegawcze, Certyfikat zgodności z CE, Gwarancja udzielona przez Dostawcę minimum 24 miesiące lub 2000 mtg od dnia dostarczenia do Zakładu, Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania, Instrukcja obsługi w języku polskim, Bezpłatne szkolenie operatora, Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu, Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zakup fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego, spełniającej następujące parametry techniczne:. Rok produkcji 2014r Dopuszczalna masa całkowita max 22 000 kg, Ładowność w zakresie od 12 000 kg do 18 000 kg, Ilość osi - 2 osie z hydrauliczną podporą dyszla lub 3 osie, Nacisk na oś 8 000 kg, Nacisk na zaczep max 3000 kg, Hamulce pneumatyczne dwuprzewodowe, Zawieszenie mechaniczne, Długość prostej części załadunkowej minimum 5 m, Szerokość załadunkowa 2,5 m, Wysokość 0,95m, Przyczepa musi posiadać nogi podporowe w tylnej części przyczepy oraz uchwyty ładunkowe w podłodze, Regulowana szerokość najazdów lub najazdy o szerokości 1m lub też wewnętrzna odległość pomiędzy najazdami max do 0,5m, Zabudowa części załadunkowej, najazdów drewniana - deska 45mm, Długość najazdów przy pochylonym zjeździe z platformy - minimum 1,5m, Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów, dyszel- prosty, Zaczep dyszla obrotowy oczkowy o 50 z regulowaną wysokością, Instalacja elektryczna 12V, Podłoga z desek, Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający, Gwarancja udzielona przez Dostawcę minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia przyczepy do ZRD, Serwis max do 20 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania, Przyczepa musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, Katalog części zamiennych, Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu, Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego spełniającego następujące parametry techniczne: . Rok produkcji 2014, Silnik 4 cylindrowy Tire 4i, Bez filtra cząstek stałych, Pojemność od 3600 do 4000 cm3 Moc od 112 do 120 KM, Skrzynia biegów 30/30 przełożenia 3 biegi Power Shift ( 5 biegów, 2 zakresy), Maksymalna prędkość 40 Km/h, Instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy 1i 2 obwodowa, Układ kierowniczy z niezależną pompą oraz z podwójnymi siłownikami skrętu, Instalacja hydrauliczna z pompą o wydajności min. 55l/min. Podnośnik tylny o udźwigu min 5400 kg z siłownikami wspomagania, Wom tylny 540-540 Eco 1000-1000 Eco Obr/min, Podnośnik przedni bez Wom o sile podnoszenia min 2800 kg z 1 parą wyjść hydraulicznych podwójnego działania i gniazdem elektrycznym, Zestaw zaczepów tylnych: górny szybkiej regulacji, piton fix o średnicy 47 mm i udźwigu minimum 3000 kg, dolny oscylacyjny, Ogumienie 480/65R24 przód i 540/65R34 tył z pełnymi spawanymi felgami, Błotniki przednie skrętne, Rozdzielacze hydrauliczne tylne 6drogowe Fotel operatora pneumatyczny, Siedzenie drugiego operatora z pasem bezpieczeństwa, Kabina z klimatyzacją, szyberdachem szklanym otwieranym i roletą przeciwsłoneczną, Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, Rewers kierunku jazdy z regulacją czułości, Błotniki tylne ze sterowaniem zewnętrznym Tuzi Wom, Hamulce zintegrowane hydrostatycznie niezależne tarczowe w kąpieli olejowej z możliwością wyłączenia hamulców przednich, Balast przedni 400 kg żeliwny, Gwarancja udzielona przez Dostawcę minimum 12 miesiący lub 1000 mtg od dnia dostarczenia do Zakładu, Serwis max do 20 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania, Instrukcja obsługi w języku polskim, Bezpłatne szkolenie operatora, Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu, Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1)Szczegółowy opis danych technicznych przedmiotu zamówienia w zakresie zadania od 1 do 3, który musi zawierać wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w SIWZ pkt. III.2.1, 2.2,2.3. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego dla danego zadania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 4) Projekt umowy- parafowany przez wykonawcę 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 7)Świadectwo homologacji 8) Opisane zdjęcia w zakresie przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Długość udzielonej gwarancji - 10
  • 3 - Termin dostawy - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy SIWZ można zakupić w siedzibie zamawiającego w cenie 30,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zakup fabrycznie nowej układarki mas bitumicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zakup fabrycznie nowej układarki mas bitumicznych, spełniającej następujące parametry techniczne: Rok produkcji 2014r. Szerokość robocza od minimum 3, 2 m do max.3, 5m Minimalna szerokość układania ze zwężeniami 0, 5m, Grubość układanej nawierzchni do 20 cm, Regulacja profilu poprzecznego stołu układającego w zakresie -2, 5% do +4,5% Szerokość przejazdowa maszyny ( skrajnia) max.1, 2 m, Hydraulicznie rozsuwany stół układający z systemem zagęszczania z tamper i wibracja, Dwa pulpity boczne do obsługi stołu układającego, Szerokość wysypu minimum 2,8m, Pojemność kosza zasypowego minimum 5 Mg, Kosz zasypowy z możliwością dostarczenia masy z boku, Podgrzewanie elektryczne stołu rozkładającego za pomocą grzałek, Ruch wsteczny taśmy przenośnika w koszu zasypowym, Niwelacja elektroniczna z pilotem do obsługi, Rolki oporowe mające styczność z ciężarówka zawieszone wahliwie, podnoszone ze ściankami zbiornika, Dwa czujniki mechaniczne wysokości, Czujnik nachylenia poprzecznego, Silnik o mocy min. 45 kW z elektroniczną regulacją obrotów, Instalacja elektryczna 24V, Licznik motogodzin, Gąsienice z gumowymi nakładkami, Oświetlenie robocze i ostrzegawcze, Certyfikat zgodności z CE, Gwarancja udzielona przez Dostawcę minimum 24 miesiące lub 2000 mtg od dnia dostarczenia do Zakładu, Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania, Instrukcja obsługi w języku polskim, Bezpłatne szkolenie operatora, Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu, Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 10
    • 3. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zakup fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zakup fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego, spełniającej następujące parametry techniczne:. Rok produkcji 2014r Dopuszczalna masa całkowita max 22 000 kg, Ładowność w zakresie od 12 000 kg do 18 000 kg, Ilość osi - 2 osie z hydrauliczną podporą dyszla lub 3 osie, Nacisk na oś 8 000 kg, Nacisk na zaczep max 3000 kg, Hamulce pneumatyczne dwuprzewodowe, Zawieszenie mechaniczne, Długość prostej części załadunkowej minimum 5 m, Szerokość załadunkowa 2,5 m, Wysokość 0,95m, Przyczepa musi posiadać nogi podporowe w tylnej części przyczepy oraz uchwyty ładunkowe w podłodze, Regulowana szerokość najazdów lub najazdy o szerokości 1m lub też wewnętrzna odległość pomiędzy najazdami max do 0,5m, Zabudowa części załadunkowej, najazdów drewniana - deska 45mm, Długość najazdów przy pochylonym zjeździe z platformy - minimum 1,5m, Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów, dyszel- prosty, Zaczep dyszla obrotowy oczkowy o 50 z regulowaną wysokością, Instalacja elektryczna 12V, Podłoga z desek, Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający, Gwarancja udzielona przez Dostawcę minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia przyczepy do ZRD, Serwis max do 20 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania, Przyczepa musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, Katalog części zamiennych, Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu, Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 10
    • 3. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego spełniającego następujące parametry techniczne: . Rok produkcji 2014, Silnik 4 cylindrowy Tire 4i, Bez filtra cząstek stałych, Pojemność od 3600 do 4000 cm3 Moc od 112 do 120 KM, Skrzynia biegów 30/30 przełożenia 3 biegi Power Shift ( 5 biegów, 2 zakresy), Maksymalna prędkość 40 Km/h, Instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy 1i 2 obwodowa, Układ kierowniczy z niezależną pompą oraz z podwójnymi siłownikami skrętu, Instalacja hydrauliczna z pompą o wydajności min. 55l/min. Podnośnik tylny o udźwigu min 5400 kg z siłownikami wspomagania, Wom tylny 540-540 Eco 1000-1000 Eco Obr/min, Podnośnik przedni bez Wom o sile podnoszenia min 2800 kg z 1 parą wyjść hydraulicznych podwójnego działania i gniazdem elektrycznym, Zestaw zaczepów tylnych: górny szybkiej regulacji, piton fix o średnicy 47 mm i udźwigu minimum 3000 kg, dolny oscylacyjny, Ogumienie 480/65R24 przód i 540/65R34 tył z pełnymi spawanymi felgami, Błotniki przednie skrętne, Rozdzielacze hydrauliczne tylne 6drogowe Fotel operatora pneumatyczny, Siedzenie drugiego operatora z pasem bezpieczeństwa, Kabina z klimatyzacją, szyberdachem szklanym otwieranym i roletą przeciwsłoneczną, Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, Rewers kierunku jazdy z regulacją czułości, Błotniki tylne ze sterowaniem zewnętrznym Tuzi Wom, Hamulce zintegrowane hydrostatycznie niezależne tarczowe w kąpieli olejowej z możliwością wyłączenia hamulców przednich, Balast przedni 400 kg żeliwny, Gwarancja udzielona przez Dostawcę minimum 12 miesiący lub 1000 mtg od dnia dostarczenia do Zakładu, Serwis max do 20 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania, Instrukcja obsługi w języku polskim, Bezpłatne szkolenie operatora, Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu, Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 10
    • 3. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.