eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Wykonywanie zadań ankietera w ramach projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Proszowice: Wykonywanie zadań ankietera w ramach projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Numer ogłoszenia: 134405 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Proszowicki , ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861846, faks 012 3862933.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zadań ankietera w ramach projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadań ankietera w ramach projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Zadaniem Wykonawcy (Ankietera) będzie rekrutacja osób na badania poprzez: 1)przeprowadzanie ankiet z osobami w grupie wiekowej 40 - 85 lat, 2)zapoznanie się z narzędziem badawczym: ankietą, 3)aranżacja wywiadu, 4)właściwe zadawanie pytań, notowanie odpowiedzi, 5)posługiwanie się wskazanym narzędziem badawczym, 6)odpowiednie zakończenie wywiadu. Wywiady ankietowe będą realizowane z użyciem kwestionariusza papierowego (PAPI). Wywiady będą realizowane w domach respondentów, w miejscach pracy. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Koordynatorem Projektu, Koordynatorem Medycznym oraz pozostałymi członkami zespołu projektowego. Wykonawca powinien posiadać umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z respondentami oraz uczestnikami projektu, umiejętność pracy w zespole. Wykonawcę powinna cechować: a)komunikatywność, b)rzetelność, c)terminowość, d)zaangażowanie w powierzone zadanie, e)sprawność w działaniu. Zamówienie będzie realizowane w VI częściach. Każda część odpowiada obszarowi obejmującemu miejscowości we wskazanych gminach powiatu proszowickiego. Załącznik A stanowi wykaz części - obszarów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Wykonawca będzie obowiązany w każdej części do przeprowadzenia ankiet z liczbą osób wskazaną w Załączniku A..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej wykształcenie średnie oraz posługującą się biegłą znajomością języka polskiego (w mowie i piśmie), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej. 2. Zmiana dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Umowa może być rozwiązana w każdym czasie za zgodą obu stron. 4. Każda ze Stron może wypowiedzieć umowę, jeżeli zaistnieją przyczyny obiektywne i realizacja umowy nie będzie możliwa np. w przypadkach losowych, choroba, urlop zdrowotny lub podobnych. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesunięcie terminu zakończenia realizacji umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Stron np. wystąpieniem siły wyższej lub z inicjatywy Operatora Programu, a jedna ze stron wystąpi do drugiej w formie pisemnej o przesunięcie (lub wydłużenie) terminu realizacji umowy i to szczegółowo uzasadni. Przesunięcie realizacji umowy możliwe jest również w przypadku wprowadzenia zmian do umowy w sprawie Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.upow.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Starostwa Proszowickiego, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Starostwa Proszowickiego, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, punkt obsługi klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gmina Nowe Brzesko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Nowe Brzesko obejmująca miejscowości: Hebdów, Kuchary, Majkowice, Sierosławice, Śmiłowice). Liczba ankietowanych osób 716.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gmina Nowe Brzesko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Nowe Brzesko obejmuje miejscowości: Nowe Brzesko, Przybysławice. liczba ankietowanych osób 550.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gmina Koszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Koszyce obejmuje miejscowości: Jankowice, Koszyce, Włostowice. liczba ankietowanych osób 734.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gmina Koszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Koszyce obejmuje miejscowości: Dolany, Jaksice, Książnice Małe, Książnice Wielkie, Modrzany, Zagaje. liczba ankietowanych osób 810.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gmina Koniusza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Koniusza obejmuje miejscowości: Biórków Mały, Biórków Wielki, Siedliska, Wronin, Zielona. liczba ankietowanych osób 730.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gmina Koniusza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Koniusza obejmuje miejscowości: Górka Jaklińska, Karwin, Koniusza, Polekarcice, Posądza. liczba ankietowanych osób 764.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.