eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont budynkówul. Szubińska 105 - bud. nr 1; ul. Powstańców W-wy 2 - bud. nr 7, 71, 72, 73 i konserwacja ogrodzenia ul. Gdańska 147 w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Bydgoszcz: Remont budynków: ul. Szubińska 105 - bud. nr 1; ul. Powstańców W-wy 2 - bud. nr 7, 71, 72, 73 i konserwacja ogrodzenia ul. Gdańska 147 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 134318 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków: ul. Szubińska 105 - bud. nr 1; ul. Powstańców W-wy 2 - bud. nr 7, 71, 72, 73 i konserwacja ogrodzenia ul. Gdańska 147 w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynków: ul. Szubińska 105 - bud. nr 1; ul. Powstańców W-wy 2 - bud. nr 7, 71, 72, 73 i konserwacja ogrodzenia ul. Gdańska 147 w Bydgoszczy z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I. Remont sanitariatu na I piętrze , części pomieszczeń oraz schodów wejściowych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 105 (Roboty ogólnobudowlane, instalacja: wodnokanalizacyjna i elektryczna) Roboty remontowe ogólnobudowlane obejmują między innymi: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, podokienników, - rozebranie: posadzek z płytek ceramicznych, ścianek z cegły oraz z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu z profili metalowych, okładzin ściennych z płytek , odbicie tynków, - miejscowe skucie nierówności betonu do głębokości 1 cm na podeście schodów, - uzupełnienie tynków, gładź gipsową na ścianach i sufitach, - wykonanie ścianek z płyt gipsowo - kartonowych oraz zabudowy instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej , - przygotowanie posadzki betonowej pod ułożenie gresów , - wykonanie izolacji poziomych oraz pionowych przeciwwilgociowych, - ułożenie posadzek płytkowych (gres) na klej oraz licowanie ścian płytkami ceramicznymi (pomieszczenia WC), - wykonanie ścianek (przegród) systemowych w pomieszczeniach WC, - obsadzenie nowych ościeżnic oraz skrzydeł wewnątrzlokalowych , - zeskrobanie starych farb, gruntowanie ścian, wewnętrzne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, malowanie instalacji co i grzejników, - ułożenie na schodach płytek z granitu promieniowanego na klej, impregnacja granitu preparatami chroniącymi przed olejami, wilgocią , zabrudzeniami itd., - obsadzenie ramy z kątownika aluminiowego w podeście schodów pod wycieraczkę , - naprawa tynku zewnętrznego, mineralnego na elewacji wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi, - zakup i ułożenie wycieraczki gumowej ażurowej oraz dostawę i montaż daszku łukowego nad wejściem, - wywiezienie i utylizacja gruzu, Roboty remontowe instalacyjne obejmują : - wymianę wyeksploatowanych (zużytych) rurociągów i osprzętu i urządzeń instalacji wodnokanalizacyjnej, - wykonanie dodatkowej wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia sanitariatu. Roboty elektryczne obejmują: - roboty w zakresie demontażu i wykonania instalacji wewnętrznej wraz z osprzętem. - wykonanie prób i badań pomiarowych . Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (rob. wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45330000 - 9 (rob. instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (rob. instalacyjne elektryczne) CZĘŚĆ II. Konserwacja ogólnobudowlana - roboty malarskie w budynkach nr 7, 71, 72, 73 kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy 2 (Roboty ogólnobudowlane). Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, - miejscowe uzupełnienie tynków wewnętrznych, - usunięcie plam, - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - gruntowanie podłoży, powierzchni pionowych i poziomych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów; - dwukrotne malowanie farbą olejną: starych tynków wewnętrznych, stolarki drzwiowej, rur wodociągowych i gazowych, drabin p.poż., - malowanie farbą olejną stolarki okiennej, (bud. nr 71, 72, 73), - rusztowanie ramowe warszawskie przesuwne, (bud. nr 71, 72, 73) - zabezpieczenie podłóg folią oraz jej późniejsze usunięcie. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (rob. wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) CZĘŚĆ III. Konserwacja ogólnobudowlana ogrodzenia stalowego na cokole betonowym w kompleksie wojskowym w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 147. (dotyczy ogrodzenia od strony ul. Powstańców Warszawy) (Roboty ogólnobudowlane) Roboty ogólnobudowlane i drogowe obejmują między innymi : - roboty malarskie ogrodzenia (oczyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne elementów stalowych (z płaskownika), odtłuszczenie, metalowych farbami chlorokauczukowymi (przeciwrdzewną, 2x nawierzchniową), - miejscowa naprawa elementów metalowych ogrodzenia, - naprawa cokołu (skucie istniejącej okładziny lastrykowej, otynkowanie i pomalowanie ścian cokołu , zakończenie - elementy betonowe ), - wywóz i utylizację gruzu, Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (rob. wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dotyczące części I Nr 1 - Budynek nr 1 - Specyfikacja techniczna - roboty sanitarne; Nr 2 - Budynek nr 1 - Specyfikacja techniczna - roboty ogólnobudowlane; Nr 3 - Budynek nr 1 - Specyfikacja techniczna - roboty elektryczne; Nr 4 - Budynek nr 1- Przedmiar - roboty elektryczne; Nr 5 - Budynek nr 1 - Przedmiar - roboty sanitarne; Nr 6 - Budynek nr 1 - Przedmiar - roboty ogólnobudowlane sanitariatów i schodów; Dotyczące części II Nr 7 - Budynek nr 7, 71,72, 73 - Specyfikacja techniczna ogólnobudowlana; Nr 8 - Budynek nr 7 - Przedmiar - roboty konserwacyjne malarskie; Nr 9 - Budynek nr 71 - Przedmiar - roboty konserwacyjne ogólnobudowlane; Nr 10 - Budynek nr 72 - Przedmiar - roboty konserwacyjne ogólnobudowlane; Nr 11 - Budynek nr 73 - Przedmiar - roboty konserwacyjne ogólnobudowlane; Dotyczące części III Nr 12 - Ogrodzenie - Specyfikacja techniczna - roboty ogólnobudowlane; Nr 13 - Ogrodzenie - Przedmiar - roboty ogólnobudowlane; Pozostałe załączniki: Nr 23 - Projekt umowy część I; Nr 24 - Projekt umowy część II; Nr 25 - Projekt umowy część III. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy - w stosunku do robót stanowiących przedmiot umowy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru. 2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania pracowników ochrony budynku Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięcia tych nieprawidłowości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli: 1) ich realizacja nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów Ustawy, 2) możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 3) wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku zaistnienia okoliczności: a) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujących poprawienie parametrów technicznych; c) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ww. zmiany będą musiały być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, a zmiany wymienione w pkt 2) i 3) dodatkowo uzgodnione z projektantem. 5. Zastosowane w toku robót materiały i urządzenia (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 6. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - powinny być zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w poszczególnych kodach pozycji przedmiaru zgodnie z założeniami do Katalogów Norm Rzeczowych, a także postanowieniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej element szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 9. W przypadku wystąpienia rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy projektu budowlanego. Konieczność wykonania robót wynikających z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie nie będą zmianą przedmiotu umowy i nie stanowią również zamówień dodatkowych w rozumieniu Ustawy. Wykonanie i rozliczenie takich robót odbędzie się wg reguł przewidzianych w umowie z zachowaniem jednak zasady nie wykroczenia poza przedmiot zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część I - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); b) część II - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); c) część III - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 61 1010 1078 0106 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium sprawa nr 22/ZP/RB/INFR/2014 - część (wpisać nr części) Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 9. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, bez odsetek oraz nie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie części I: - Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz pracownicy Wykonawcy uczestniczący w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają: - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 nr 182, poz. 1228). - w zakresie części II i części III: - Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wymaga od pracowników Wykonawcy posiadania dokumentów związanych z ochroną informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 nr 182, poz. 1228). oświadczenie o spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147 85-915 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 7.30 - 9.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I. Remont sanitariatu na I piętrze , części pomieszczeń oraz schodów wejściowych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 105 (Roboty ogólnobudowlane, instalacja: wodnokanalizacyjna i elektryczna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. Remont sanitariatu na I piętrze , części pomieszczeń oraz schodów wejściowych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 105 (Roboty ogólnobudowlane, instalacja: wodnokanalizacyjna i elektryczna) Roboty remontowe ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, podokienników, rozebranie: posadzek z płytek ceramicznych, ścianek z cegły oraz z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu z profili metalowych, okładzin ściennych z płytek , odbicie tynków, miejscowe skucie nierówności betonu do głębokości 1 cm na podeście schodów, uzupełnienie tynków, gładź gipsową na ścianach i sufitach, wykonanie ścianek z płyt gipsowo - kartonowych oraz zabudowy instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej , przygotowanie posadzki betonowej pod ułożenie gresów , wykonanie izolacji poziomych oraz pionowych przeciwwilgociowych, ułożenie posadzek płytkowych (gres) na klej oraz licowanie ścian płytkami ceramicznymi (pomieszczenia WC), wykonanie ścianek (przegród) systemowych w pomieszczeniach WC, obsadzenie nowych ościeżnic oraz skrzydeł wewnątrzlokalowych , zeskrobanie starych farb, gruntowanie ścian, wewnętrzne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, malowanie instalacji co i grzejników, ułożenie na schodach płytek z granitu promieniowanego na klej, impregnacja granitu preparatami chroniącymi przed olejami, wilgocią , zabrudzeniami itd., obsadzenie ramy z kątownika aluminiowego w podeście schodów pod wycieraczkę , naprawa tynku zewnętrznego, mineralnego na elewacji wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi , zakup i ułożenie wycieraczki gumowej ażurowej oraz dostawę i montaż daszku łukowego nad wejściem, wywiezienie i utylizacja gruzu, Roboty remontowe instalacyjne obejmują : wymianę wyeksploatowanych (zużytych) rurociągów i osprzętu i urządzeń instalacji wodnokanalizacyjnej, wykonanie dodatkowej wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia sanitariatu. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania instalacji wewnętrznej wraz z osprzętem. wykonanie prób i badań pomiarowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II. Konserwacja ogólnobudowlana - roboty malarskie w budynkach nr 7, 71, 72, 73 kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy 2(Roboty ogólnobudowlane)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II. Konserwacja ogólnobudowlana - roboty malarskie w budynkach nr 7, 71, 72, 73 kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy 2 (Roboty ogólnobudowlane). Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, miejscowe uzupełnienie tynków wewnętrznych, usunięcie plam, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży, powierzchni pionowych i poziomych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów; dwukrotne malowanie farbą olejną: starych tynków wewnętrznych, stolarki drzwiowej, rur wodociągowych i gazowych, drabin p.poż., malowanie farbą olejną stolarki okiennej, (bud. nr 71, 72, 73), rusztowanie ramowe warszawskie przesuwne, (bud. nr 71, 72, 73) zabezpieczenie podłóg folią oraz jej późniejsze usunięcie. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (rob. wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III. Konserwacja ogólnobudowlana ogrodzenia stalowego na cokole betonowym w kompleksie wojskowym w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 147. (dotyczy ogrodzenia od strony ul. Powstańców Warszawy) (Roboty ogólnobudowlane).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III. Konserwacja ogólnobudowlana ogrodzenia stalowego na cokole betonowym w kompleksie wojskowym w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 147. (dotyczy ogrodzenia od strony ul. Powstańców Warszawy) (Roboty ogólnobudowlane) Roboty ogólnobudowlane i drogowe obejmują między innymi : roboty malarskie ogrodzenia (oczyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne elementów stalowych (z płaskownika), odtłuszczenie, metalowych farbami chlorokauczukowymi (przeciwrdzewną, 2x nawierzchniową), miejscowa naprawa elementów metalowych ogrodzenia, naprawa cokołu (skucie istniejącej okładziny lastrykowej, otynkowanie i pomalowanie ścian cokołu , zakończenie - elementy betonowe ), wywóz i utylizację gruzu, Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (rob. wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.