eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja rzeki Koprzywianki nieuregulowanej w km 22+980 - 23+100, 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675 w m. Dmosice, Skwirzowa, Baranówek, Żerniki, Baćkowice, gm. Koprzywnica, Łoniów, Baćkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Kielce: Konserwacja rzeki Koprzywianki nieuregulowanej w km 22+980 - 23+100, 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675 w m. Dmosice, Skwirzowa, Baranówek, Żerniki, Baćkowice, gm. Koprzywnica, Łoniów, Baćkowice
Numer ogłoszenia: 134147 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rzeki Koprzywianki nieuregulowanej w km 22+980 - 23+100, 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675 w m. Dmosice, Skwirzowa, Baranówek, Żerniki, Baćkowice, gm. Koprzywnica, Łoniów, Baćkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa przedmiotu zamówienia Konserwacja rzeki Koprzywianki nieuregulowanej w km 22+980 - 23+100, 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675 w m. Dmosice, Skwirzowa, Baranówek, Żerniki, Baćkowice, gm. Koprzywnica, Łoniów, Baćkowice 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pn.: Konserwacja rzeki Koprzywianki nieuregulowanej w km 22+980 - 23+100, 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675 w m. Dmosice, Skwirzowa, Baranówek, Żerniki, Baćkowice, gm. Koprzywnica, Łoniów, Baćkowice. w zakresie objętym dokumentacją techniczna określoną załącznikiem nr 8 do SIWZ, polegających m.in. na: Roboty konserwacyjne: m. Skwirzowa, Dmosice: - wycięcie krzewów ze skarpy rzeki w wieku do 10 lat w km 22+980 - 23+100; - wywóz gałęzi pozostałych po wycince krzewów ze skarpy rzeki w km 22+980 - 23+100; - wykoszenie roślinności ze skarpy rzeki w km 22+980 - 23+100. m. Baranówek, Baćkowice, Żerniki: - wycięcie krzewów ze skarp rzeki w wieku do 10 lat w km 57+970 - 58+220, 59+910 - 60+010, 61+600 - 61+675; - wywóz gałęzi pozostałych po wycince krzewów ze skarp rzeki w km 57+970 - 58+220, 59+910 - 60+010, 61+600 - 61+675; - wykoszenie roślinności ze skarp rzeki w km 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675; - wykarczowanie 93 szt. pni drzew o śr. 10-55 cm z koryta rzeki w km 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675; - wywóz karpiny pozostałej po usunięciu pniaków w km 57+970 - 58+220, 59+900 - 60+020, 61+600 - 61+675. Roboty ziemne: m. Skwirzowa, Dmosice: - załadunek i dowóz materiału ziemnego w miejsce zabudowy wyrw brzegowych w km 22+980-23+100; - zabudowa istniejących wyrw brzegowych dowiezionym materiałem ziemnym w km 22+980 - 23+100; - wyrównanie skarpy rzeki w miejscu zabudowy wyrw brzegowych w km 22+980 - 23+100. m. Baranówek, Baćkowice, Żerniki: - zebranie nawisów ziemnych ze skarp rzeki i nagromadzonego namułu w dnie koryta warstwą do 30 cm wraz z rozplantowaniem części wydobytego urobku w istniejące wyrwy brzegowe oraz zaniżenia terenowe 57+970 - 58+220; - załadunek i dowóz części materiału ziemnego pozyskanego z robót ziemnych w km 57+970 - 58+220 w miejsce zabudowy wyrwy brzegowej w km 61+630 - 61+650 oraz naprawy przepustu w km 59+920; - zabudowa istniejącej wyrwy brzegowej i wnęk za przyczółkami naprawianego przepustu dowiezionym materiałem ziemnym w km 59+920, 61+630 - 61+650; - wyrównanie skarp rzeki w km 57+970 - 58+220 i miejscu zabudowy istniejących wyrw brzegowych w km 59+920 - 60+000, 61+630-61+650; - wyprofilowanie zdeformowanych skarp i usunięcie namułu z dna rzeki w miejscu naprawy uszkodzonego przejazdu komunikacyjnego w km 60+000 oraz zabudowy wyrw w km 59+920 - 60+000; - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod warstwę podsypki z tłucznia kamiennego w miejscu naprawy uszkodzonego przejazdu komunikacyjnego w km 60+000; - odkopanie uszkodzonych elementów konstrukcyjnych istniejącego przepustu w km 59+920. Ubezpieczeniowe: m. Skwirzowa, Dmosice: - zabudowa biologiczna wyrw brzegowych rzeki poprzez wykonanie w stopie skarp opaski z faszyny luzem między rzędami kołków o wys. 40 cm w km 22+980 - 23+100; - wykonanie brzegosłonu krytego na skarpie rzeki w miejscu zabudowy wyrw brzegowych w km 22+980 - 23+100. m. Baranówek, Baćkowice, Żerniki: - zabudowa biologiczna skarp rzeki w km 57+970 - 58+220 i miejscu zabudowy wyrw brzegowych w km 59+920 - 60+000, 61+600 - 61+675 poprzez wykonanie w stopie skarp podwójnej opaski z kiszek faszynowych o śr. 15 cm; - zabudowa biologiczna wyrw brzegowych w km 59+920 - 60+000, 61+630 - 61+650 poprzez wykonanie narzutu kamiennego o śr. kamieni 10-20 cm w płotkach; - obsiew mieszanką traw szlachetnych skarp rzeki w km 57+970 - 58+220; - wykonanie 10 cm warstwy podsypki z tłucznia kamiennego w miejscu naprawy uszkodzonego przepustu w km 59+920 i przejazdu komunikacyjnego w km 60+000; - umocnienie skarp i dna płytami żelbetowymi ażurowymi w miejscu naprawy uszkodzonego przejazdu komunikacyjnego w km 60+000 oraz instalacja żelbetowej płyty fundamentowej przepustu w km 59+920; - wykonanie palisady z kołków drewnianych o śr. 7-9 cm i dł. 120 cm na wlocie i wylocie przejazdu komunikacyjnego w km 60+000; - wykonanie 15 cm nawierzchni przepustu z tłucznia kamiennego w km 59+920. Budowlane: m. Żerniki: - rozbiórka elementów żelbetowych uszkodzonego przepustu w km 59+920; - instalacja żelbetowych (prefabrykowanych) skrzyń przepustu ramowego o wym. 2,5 x 1,5 m w km 59+920; - instalacja 2 szt. żelbetowych (prefabrykowanych) przyczółków przepustu ramowego o wym. 6,0 x 2,8 m w km 59+920. 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych. - zapewnienie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia robót; 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami BHP, - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego, - zasadami wiedzy technicznej. 5. Dokumentacja techniczna i SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. W przypadku podania w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą one tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2164 - zwanej dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki dotyczące: 1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1.1. Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale pkt. 1 muszą być: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1.1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.4. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 4 rozdz. VII SIWZ czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.4.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał 1.4.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.4.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o którym mowa w pkt. 1.4.2. 1.5. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno. 1.6. Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W przypadku, kiedy Wykonawca takiej informacji do oferty nie załączy, Zamawiający uzna, iż wykonawca deklaruje, że wybór jego oferty nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1. Ewentualne roboty zamienne lub zmniejszające będą rozliczane wg zasad określonych w rozdz. XVI pkt. 7 specyfikacji . 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach §12 wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.