eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie Pole › Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na usługę organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Legnickie Pole: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na usługę organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 133884 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu , ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, tel. 76 858-23-87 w. 140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na usługę organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2014. Na zadanie składa się: a)zorganizowanie 1-dniowej wycieczki autokarowej do Zoo safari i Skalnego Miasta w Czechach w dniu 7 czerwca 2014 r. dla 90 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 90-oznacza maksymalną liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba zgłoszeń, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 7 dni przed planowanym wyjazdem. 2. Miejsce wypoczynku: Dvur Kralove, Adrspach. 3. Termin wypoczynku: 07.06.2014 r. czas trwania: 1 dzień 4. Program wycieczki: Godz. 7:00 Wyjazd z Legnicy przez Legnickie Pole Godz. 11:00 Przyjazd do Dvur Kralove zwiedzanie Zoo Safari w Czechach. Godz. 14:00 Zakończenie zwiedzania przejazd do Adrspachu Godz. 15:00 Obiad Godz. 16:00 Zwiedzanie skalnego miasta wraz z rejsem łódkami Godz. 19:00 Wyjazd w drogę powrotna do Legnicy przez Legnickie Pole Ok. godz. 22:00 Zakończenie wycieczki 5.Wyżywienie: Wykonawca zapewni obiad kuchni czeskiej (zupa+II danie) wraz z napojem w restauracji dla uczestników wycieczki mieście Trutnov. 6. Opieka: organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia kompetentnego pilota-przewodnika wycieczek. 7. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 poz. 1414). a) wyjazd na wycieczkę nastąpi o godz.7:00 07.06.2014 r. z Legnickiego Pola, powrót nastąpi w godzinach wieczornych (22:00) 07.06.2012 r. do Legnickiego Pola. b) Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat) , wyposażonym w toaletę i odtwarzacz DVD. c)Wykonawca zapewni ubezpieczenie autokaru; d) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 8. Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu rozpoczęcia wycieczki do momentu przyjazdu z wycieczki do Legnickiego Pola. 9. Dodatkowe wymagania: a) Wykonawca zapewni bilety wstępów do Zoo Safari Dvur Kralove, Skalnego Miasta (Adrspach) oraz rejs łódką po jeziorku. b) zorganizowanie kolonii w Chorwacji,Bośni i Hercegowinie w dniach 19.07.2014-29.07.2014 r. dla 12 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 12-oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem. 2. Miejsce wypoczynku,zwiedzania: Zagrzeb, Dalmacja, Neum, Dubrownik, Split. 3. Termin wypoczynku: 19.07-29.07.2014 r. Liczba turnusów: 1, czas trwania: 11 dni. Ilość: 8 noclegów. 4.Zakwaterowanie: a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku ( np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08. 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz.U. z 2006 r. Nr 22, poz.169). b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach. c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy kolonii: - hotel o standardzie min. 3 gwiazdki - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku; - obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową. - restaurację i bar na terenie budynku; - obiekt powinien znajdować się maksymalnie 200 m od morza; - na terenie obiektu powinny znajdować się: basen. - teren powinien być strzeżony 24 h na dobę. d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi: - pokoje klimatyzowane max.3-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, - nie dopuszcza się łóżek piętrowych. 5.Wyżywienie: a) Zamawiający wymaga zapewnienia w hotelu w miejscowości Neum (od 3 do 10 dnia) 3 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, i kolacja. Śniadanie i kolacje w formie bufetu, obiady serwowane. Napoje dostępne 24h na dobę. b) pierwszym posiłkiem w hotelu będzie śniadanie w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu. c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje). d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa. e) Wyżywienie w pozostałe dni według programu (1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie i obiadokolacja (na trasie), 10 dzień: obiadokolacja (na trasie) + suchy prowiant na drogę powrotną. 6.Program kolonii: Dzień 1: Wyjazd z Polski. Przejazd do Czech. Obiadokolacja, nocleg. Dzień 2: Śniadanie, przejazd przez Austrię, przyjazd do Zagrzebia (zwiedzanie miasta m.in: Katedra, pomnik Jelacica, Stare Miasto), obiadokolacja. Nocny przejazd do miejsca zakwaterowania. Dzień 3: Przyjazd do Neum w godzinach rannych, śniadanie, czas wolny, obiad, zakwaterowanie (ok. godz. 14), zapoznanie się z bazą noclegową, kolacja, nocleg, Dzień 4 - 9: Wypoczynek i realizacja programu: wypoczynek nad morzem , plażowanie, kąpiele, gry, zabawy sportowe, spacery po miasteczkach wybrzeża czarnogórskiego, wyjazd do Dubrownika, zwiedzanie miasta: Mala Braca, studnia Onorfio z XV w., Klasztor Franciszkanów z przełomu XIV i XV w., spacer po murach miejskich, Dzień 10: śniadanie, przejazd wybrzeżem Riwiery Makarskiej do Splitu (postój autokaru 9 godzin), zwiedzanie miasta: obóz Dioklecjana, Katedra, Ratusz, Stare Miasto, spacer po mieście. Obiadokolacja + suchy prowiant na drogę. Dzień 11: Przyjazd do Polski. Zakończenie kolonii. 7.Opieka: a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN; b) całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej; c) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców. 8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 poz. 1414). a) wyjazd na obóz nastąpi 19.07.2014 r. z Legnicy, powrót 29.07.2014 r. do Legnicy. b)Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę i odtwarzacz DVD. c)Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku transport do ośrodka wypoczynkowego w Neum i transport powrotny. d) obsługę min. dwóch kierowców e) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie przepisami MEN, f) ubezpieczenie autokaru, g) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 10. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych obiektów (według programu), przewodników oraz opłaty klimatyczne. c) zorganizowanie obozu w Chorwacji, Bośni i Hercegowinie w dniach 19.07.2014-29.07.2014 r. dla 25 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 25-oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem. 2. Miejsce wypoczynku (zwiedzania): Zagrzeb, Dalmacja, Neum, Dubrownik, Split. 3. Termin wypoczynku: 19.07-29.07.2014 r. Liczba turnusów: 1, czas trwania: 11 dni. Ilość: 8 noclegów. 4.Zakwaterowanie: a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku ( np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08. 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz.U. z 2006 r. Nr 22, poz.169). b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach. c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy obozu: - hotel o standardzie min. 3 gwiazdki - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku; - obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową. - restaurację i bar na terenie budynku; - obiekt powinien znajdować się maksymalnie 200 m od morza; - na terenie obiektu powinny znajdować się: basen. - teren powinien być strzeżony 24 h na dobę. d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi: - pokoje klimatyzowane max.3-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, - nie dopuszcza się łóżek piętrowych. 5.Wyżywienie: a) Zamawiający wymaga zapewnienia w hotelu w miejscowości Neum (od 3 do 10 dnia) 3 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, i kolacja. Śniadanie i kolacje w formie bufetu, obiady serwowane. Napoje dostępne 24h/dobę. b) pierwszym posiłkiem w hotelu będzie śniadanie w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu. c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje). d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa. e) Wyżywienie w pozostałe dni według programu (1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie i obiadokolacja (na trasie), 10 dzień: obiadokolacja (na trasie) + suchy prowiant na drogę powrotną. 6.Program obozu: Dzień 1: Wyjazd z Polski. Przejazd do Czech. Obiadokolacja, nocleg. Dzień 2: Śniadanie, przejazd przez Austrię, przyjazd do Zagrzebia (zwiedzanie miasta m.in: Katedra, pomnik Jelacica, Stare Miasto), obiadokolacja. Nocny przejazd do miejsca zakwaterowania. Dzień 3: Przyjazd do Neum w godzinach rannych, śniadanie, czas wolny, obiad, zakwaterowanie (ok. godz. 14), zapoznanie się z bazą noclegową, kolacja, nocleg, Dzień 4 - 9: Wypoczynek i realizacja programu: wypoczynek nad morzem , plażowanie, kąpiele, gry, zabawy sportowe, spacery po miasteczkach wybrzeża czarnogórskiego, wyjazd do Dubrownika, zwiedzanie miasta: Mala Braca, studnia Onorfio z XV w., Klasztor Franciszkanów z przełomu XIV i XV w., spacer po murach miejskich, Dzień 10: śniadanie, przejazd wybrzeżem Riwiery Makarskiej do Splitu (postój autokaru 9 godzin), zwiedzanie miasta: obóz Dioklecjana, Katedra, Ratusz, Stare Miasto, spacer po mieście. Obiadokolacja + suchy prowiant na drogę. Dzień 11: Przyjazd do Polski. Zakończenie obozu. 7.Opieka: a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN; b) całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej; c) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników obozu na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców. 8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 poz. 1414). a) wyjazd na obóz nastąpi 19.07.2014 r. z Legnicy, powrót 29.07.2014 r. do Legnicy. b)Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę i odtwarzacz DVD. c)Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku transport do ośrodka wypoczynkowego w Neum i transport powrotny. d) obsługę min. dwóch kierowców e) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie przepisami MEN, f) ubezpieczenie autokaru, g) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 10. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych obiektów (według programu), przewodników oraz opłaty klimatyczne. d) zakup voucherów dla 215 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 215-oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba voucherów wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 10 dni przed planowanym wystawieniem voucherów. 2. Wartość voucherów wydanych i zrealizowanych dla jednego uczestnika wynosi: 500,00 zł. 3. Termin realizacji: od daty wystawienia do 31.12.2014 r. 4. Wymagania: a) zakres: vouchery wymienne na usługi turystyczne na terenie Polski oraz za granicą. Na podstawie art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) przez usługi turystyczne rozumie się zarówno usługi przewodnickie, hotelarskie, jak i wszystkie inne usługi świadczone turystom lub odwiedzającym. Usługi przewodnickie to oprowadzanie po wybranych obszarach, miejscowościach i obiektach, a także udzielanie o nich informacji. Usługi hotelarskie zaś to krótkotrwałe, ogólnie dostępne wynajmowanie domów, mieszkań, pokoi, miejsc noclegowych, pól pod namioty i kempingi. Przez turystów rozumie się takie osoby, które podróżują do innych miejscowości poza swoimi stałymi miejscami pobytu na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, korzystają z noclegu przynajmniej przez jedną noc, a których celem nie jest podejmowanie stałej pracy w odwiedzanej miejscowości. Odwiedzający zaś to osoby, które choć podróżują, to nie korzystają z noclegów. Oznacza to, że usługami turystycznymi nie jest nawet krótkotrwałe wynajmowanie pokoi osobom stale zatrudnionym w danym mieście lub miejscowości (np. robotnikom). Zgodnie z art. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (DzU z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) ten właśnie akt prawny określa warunki świadczenia tego typu usług przez przedsiębiorców na terenie Polski, ale też warunki działania tych podmiotów, które zawierają umowy o świadczenie usług turystycznych na terenie naszego kraju (źródło: www.uokik.gov.pl) b) Voucher może być wykorzystany tylko na usługi turystyczne i nie może być wymieniany na środki pieniężne oraz nie można płacić nimi za alkohol. c) Voucher jest ważny do określonego dnia i nie ma możliwości przedłużenia terminu jego ważności. d) Uczestnik chcący skorzystać z vouchera jest zobowiązany do wcześniejszego umówienia terminu wypoczynku z Wykonawcą. e) Rezerwacja terminu wypoczynku musi się odbyć najpóźniej na 14 dni przed końcem terminu ważności vouchera. W przypadku nie dotrzymania w.w terminu świadczący usługi nie jest zobowiązany do zagwarantowania możliwości realizacji vouchera..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz figurować w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte dokumentując: wykonanie co najmniej 3 kolonii zagranicznych lub 3 obozów zagranicznych, 3 wycieczek jednodniowych zagranicznych oraz realizację dostawy voucherów turystycznych o wartości 1 vouchera minimum 500 zł dla 50 osób w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż ceny wycieczek zaoferowanych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialne m.in. za prawidłową realizację zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsddlp.legnica.dolnyslask.pl/?a=1&id=11052
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.