Tarnowskie Góry: Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach - Tarnowskie Góry - dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 133824 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach - Tarnowskie Góry - dwa zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: Zadanie nr 1 Przedmiotem zadania jest utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach-Tarnowskich Górach w latach 2014 - kwiecień 2015r., w tym: - koszenie łąk parkowych na pow. 5,80ha, - koszenie trawników parkowych na pow. 2,10ha, - koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie parku na pow. 23.770m2 - pielęgnacja krzewów żywopłotowych - pow. 1.574m2 , - pielęgnacja kwietników bylinowych - pow. 479,29m2 , - wyłożenie feromonów do zwalczania kornika drukarza i szrotówka kasztanowcowiaczka 2 razy po 125szt., - wygrabianie liści spod drzew kasztanowców - 10200m2 , - wygrabianie liści z trawników - 0,55ha, - pielęgnacja nasadzeń odnowieniowych - 0,75ha - czyszczenie terenu z podrostu, zwalczanie rdestowca - pow. łączna 2,30ha, - konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów o długości łącznej 1.227,30m, - wycinki drzew iglastych i liściastych - 151szt. łącznie z wyrobem drewna wg sortymentów w ilości 331m3 , - oczyszczanie alejek parkowych, parkingu i schodów z liści i innych nieczystości na pow. łącznej 58.230m2 , - oczyszczanie alejek parkowych i terenu wzdłuż alejek parkowych z różnego rodzaju nieczystości i gałęzi na pow. łącznej 92,00ha, - wykonanie innych prac na terenie parku - 50 r-g, zgodnie z załączonym przedmiarem i pełnym opisem przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2 Przedmiotem zadania jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych starodrzewu na terenie zabytkowego Parku w Reptach polegających na wykonaniu cięć sanitarnych, formujących i technicznych 112szt. drzew różnych gatunków rosnących w obrębie Parku w Reptach, głównie wzdłuż alejek parkowych oraz założeniu w koronie 1 drzewa systemu 3 wiązań dynamicznych typu COBRA lub równoważnych - zgodnie z załączonym przedmiarem robót i pełnym opisem przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1.800,00 zł Zadanie nr 2 - 500,00 zł 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.04.2014 r. o godz. 10:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać i przedłożyć wraz z ofertą (zadanie nr 1 i 2) aktualną decyzję właściwego starosty w zakresie transportu odpadów uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. z 2013 r. , poz. 21).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie nr 1 - co najmniej dwóch usług polegających między innymi na: - koszeniu łąk i trawników, - cięciu żywopłotów, - czyszczeniu terenu z podrostu lub czyszczenia wczesne, - ścinaniu drzew, - wyrobie drewna opałowego i użytkowego, Wartość każdej z usług musi wynosić nie mniej niż 30.000,00 zł brutto. Zadanie nr 2 - co najmniej dwóch usług z zakresu konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków. Wartość każdej usługi musi wynosić nie mniej niż 10.000,- zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa(gi) zostały wykonane (zgodnie załącznikiem nr 3 do Formularza Oferty) oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA! Nr 3 Wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz złączenie dowodów dotyczących usług w liczbie i w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej; UWAGA! Nr 4 W przypadku, gdy Zamawiający - Gmina Tarnowskie Góry jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do Formularza Oferty zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej: Zadanie nr 1 - samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton- 1 szt. - ciągnik kołowy z przyczepą - 1 szt - nożyce spalinowe do żywopłotu - 2 szt. - kosiarka spalinowa na wysięgniku - 1 szt - kosiarka spalinowa samojezdna - 1 szt. - kosiarka rotacyjna-ciągniona - 1 szt. - piła spalinowa - 2 szt. - rębarka - 1 szt. Zadanie nr 2 - samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - 1 szt. - ciągnik kołowy z przyczepą - 1 szt. - piła spalinowa - 2 szt. - podnośnik - 1 szt. - rębarka - 1 szt. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ofertą: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza Oferty;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował): Zadanie nr 1 a) co najmniej 1 osobą o wykształceniu min. średnim ogrodniczym lub leśnym, która będzie bezpośrednio kierowała robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - kierownik robót. b) co najmniej 3 osobami - pilarzami posiadającymi uprawnienia. Zadanie nr 2 a) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje określone w § 23.1 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987), która będzie bezpośrednio kierowała robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - kierownik robót, b) co najmniej 2 osobami - pilarzami posiadającymi kwalifikacje określone w § 23.1 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt 2.3.1. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Formularza Oferty;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: a) ceny ofertowej: zmiany ceny ofertowej mogą nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki; b) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji zamówienia. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiana osób wyznaczonych do współpracy może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej. Zmiana nie wymaga akceptacji strony przeciwnej. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach - Tarnowskie Góry - dwa zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach-Tarnowskich Górach w latach 2014 - kwiecień 2015r., w tym: - koszenie łąk parkowych na pow. 5,80ha, - koszenie trawników parkowych na pow. 2,10ha, - koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie parku na pow. 23.770m2 - pielęgnacja krzewów żywopłotowych - pow. 1.574m2 , - pielęgnacja kwietników bylinowych - pow. 479,29m2 , - wyłożenie feromonów do zwalczania kornika drukarza i szrotówka kasztanowcowiaczka 2 razy po 125szt., - wygrabianie liści spod drzew kasztanowców - 10200m2 , - wygrabianie liści z trawników - 0,55ha, - pielęgnacja nasadzeń odnowieniowych - 0,75ha - czyszczenie terenu z podrostu, zwalczanie rdestowca - pow. łączna 2,30ha, - konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów o długości łącznej 1.227,30m, - wycinki drzew iglastych i liściastych - 151szt. łącznie z wyrobem drewna wg sortymentów w ilości 331m3 , - oczyszczanie alejek parkowych, parkingu i schodów z liści i innych nieczystości na pow. łącznej 58.230m2 , - oczyszczanie alejek parkowych i terenu wzdłuż alejek parkowych z różnego rodzaju nieczystości i gałęzi na pow. łącznej 92,00ha, - wykonanie innych prac na terenie parku - 50 r-g, zgodnie z załączonym przedmiarem i pełnym opisem przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach - Tarnowskie Góry - dwa zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych starodrzewu na terenie zabytkowego Parku w Reptach polegających na wykonaniu cięć sanitarnych, formujących i technicznych 112szt. drzew różnych gatunków rosnących w obrębie Parku w Reptach, głównie wzdłuż alejek parkowych oraz założeniu w koronie 1 drzewa systemu 3 wiązań dynamicznych typu COBRA lub równoważnych - zgodnie z załączonym przedmiarem robót i pełnym opisem przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Usługa odbioru, transportu, zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A." w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
- BZP.271.7.2024 "Budowa wybiegu dla psów w Tarnowskich Górach - dzielnica Lasowice"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
- Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj"
- Remont pustostanu zlokalizowanego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Gliwicka 17/4-4a w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Utrzymanie zieleni w obrębie Fortu 52 A "Łapianka" na terenie oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego w Krakowie
- Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- Świadczenie usługi utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV części zamówienia
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze parku Lasek Szubianki w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.